Tous les avis sur Ticket Tailor Appliquer les filtres

Filtrer par :
Classer par :
3 avis sur 489

Parcourir les avis sur Ticket Tailor

3 avis sur 489

Tous les avis sur Ticket Tailor Appliquer les filtres

Filtrer par :
3 avis sur 489
Classer par :
Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 19/09/2023

Experiencia con Ticket Tailor

En general es una buena herramienta que no cobra comisiones por cada entrada vendida, sino que ofrece planes mensuales o anuales según el número de eventos y de asistentes.

Avantages

Me gusta que el software no cobra comisiones por cada entrada vendida, sino que ofrece planes mensuales o anuales según el número de eventos y de asistentes.

Inconvénients

Esta bastante interesante, pero debo seguir usándolo.

david
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 19/06/2019

Ticket Tailor great value for the price.

Ticket Tailor is a really good product, it makes selling tickets a breeze and is easy to use. I help organizations ( not for profits), when they want to sell tickets , this is my go to software. Been using for about 2 years and it has not failed me yet.

Avantages

Love the fact that there are no fees, unlike Eventbrite.
Easy of use, very easy to use and has help if you get confused.
I can pause my service , so not paying monthly fees is a great feature.
I can have multiple box offices, makes it easy to have different events.
They seem to have frequent upgrades and keeps me informed about any changes.

Inconvénients

Wish I had more options on customizing the ticket page.
Not much else is to say, by no means a perfect product, but a really good product.

Peter
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/10/2019

Flexible and great value!

Ticket tailor allows me to run small events and keep costs down, by charging a flat rate per event instead of per ticket. It’s also great for managing refunds and door lists

Avantages

Easy to use. Flexible pricing plan. Cost per event not per ticket.

Inconvénients

there is no mobile app yet, and it’s a bit tricky to use on mobile phone

3 avis sur 3

Catégories connexes