Tous les avis sur Ticket Tailor Appliquer les filtres
Parcourir les avis sur Ticket Tailor
Tous les avis sur Ticket Tailor Appliquer les filtres
- Secteur d'activité : Enseignement supérieur
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant pendant l'essai gratuit
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Experiencia con Ticket Tailor
En general es una buena herramienta que no cobra comisiones por cada entrada vendida, sino que ofrece planes mensuales o anuales según el número de eventos y de asistentes.
Avantages
Me gusta que el software no cobra comisiones por cada entrada vendida, sino que ofrece planes mensuales o anuales según el número de eventos y de asistentes.
Inconvénients
Esta bastante interesante, pero debo seguir usándolo.
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé Autre pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Ticket Tailor great value for the price.
Ticket Tailor is a really good product, it makes selling tickets a breeze and is easy to use. I help organizations ( not for profits), when they want to sell tickets , this is my go to software. Been using for about 2 years and it has not failed me yet.
Avantages
Love the fact that there are no fees, unlike Eventbrite.
Easy of use, very easy to use and has help if you get confused.
I can pause my service , so not paying monthly fees is a great feature.
I can have multiple box offices, makes it easy to have different events.
They seem to have frequent upgrades and keeps me informed about any changes.
Inconvénients
Wish I had more options on customizing the ticket page.
Not much else is to say, by no means a perfect product, but a really good product.
- Secteur d'activité : Banque
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Flexible and great value!
Ticket tailor allows me to run small events and keep costs down, by charging a flat rate per event instead of per ticket. It’s also great for managing refunds and door lists
Avantages
Easy to use. Flexible pricing plan. Cost per event not per ticket.
Inconvénients
there is no mobile app yet, and it’s a bit tricky to use on mobile phone