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  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/11/2022

Leading Conversational AI Ecosystem

Avantages

Easy to use, yet hugely powerful, web-based graphical user interface. Great extendability plus great supporting tools beside core platform (LiveAgent, Insights, VoiceGateway)

Inconvénients

Machine-Learning based entity recognition has potential to even further enhance NLP capabilities

Shiva Sai
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 05/06/2023

A Powerful and Flexible Conversational AI Platform

Avantages

I found Cognigy.AI to be a powerful and flexible platform that is easy to use and has a large and active community. I would recommend Cognigy.AI to businesses of all sizes that are looking to create conversational AI applications.

Inconvénients

Password masking at the user interface...

Christian
Christian Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/08/2018

The best Chatbot solution I could find

My Company is really large and works in many different sectors so we looked for a solution that can be applied to all our usecases including internal IT Support, Automation of Workflows, customer Support and much more. The solution is easy to understand so we can enable small Teams within each Business unit to build the chatbots themselfes with very little administrative effort.

Avantages

I compared about 60 Solutions to find the proper Software Fitting all our Enterprise Needs and I'm glad I found Cognigy. Their solution is really easy to use, their Trainings are easy to understand and the Support is great. Whenever I run into an issue their Team takes care of it really fast and whenever I submit a bug or Feature request I can be sure it won't take long to Change.

Inconvénients

This field is mandatory so I need to fill it though I don't have bad experiences with them. Whenever I discover something I don't like I send a Feature/Change request and it's gone

Robert
  • Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 16/03/2022

Easy to build with a highly efficient output

Standardizing answers to repetitive questions. In the begging phase, will see how it works out

Avantages

easy to learn, Easy to build. Good user experience

Inconvénients

output into excel sheets (tokens etc. ), input data from csv

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