Tous les avis sur OpenBlow Appliquer les filtres

Filtrer par :
Classer par :
1 avis

Parcourir les avis sur OpenBlow

1 avis sur 12

Tous les avis sur OpenBlow Appliquer les filtres

Filtrer par :
1 avis
Classer par :
Giacomo
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 21/04/2021

A complete Whistleblowing solution easy to use

Open Whistleblowing platform addressed all compliance company needs as provided by applicable law (i.e. D.Lgs. 231/2001) and increased the security levels between involved stakeholders.

Avantages

Open Whistleblowing platform is easy to use e to be customized to support all impacted company processes! I found great skills on related whistleblowing matters and a dedicated support to customize and activate the platform.

Inconvénients

The provided solution implements all company needs. I suggested to take into consideration the possibility to extend the platform to manage also subCo processes. However, I found that the new incoming release will contains this features.

1 avis

Catégories connexes