Tous les avis sur Workday Adaptive Planning Appliquer les filtres

Filtrer par :
Classer par :
7 avis sur 221

Parcourir les avis sur Workday Adaptive Planning

7 avis sur 221

Tous les avis sur Workday Adaptive Planning Appliquer les filtres

Filtrer par :
7 avis sur 221
Classer par :
Tyler
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 11/05/2024

Great brand and excellent product

Avantages

It has great and intuitive features and adapts well.

Inconvénients

It is a bit expensive, especially for smaller companies.

Doris
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 30/08/2016

Improve your Finance deparment with Adaptive Planning

Since now, you can change the way your doing the things in de finance department. With Adaptive Planning you can move forward from Excel and achieve the next step: the analysis. Stop wasting time in operative tasks like validate links and formulas. Do "wath if" scenarios in minutes and take advantage over your competitors. Do monthly forecast and adjust your strategy when your business need. Take the control of your data and your finance process.

Avantages

Easy to use and update. Dont need TI support.

Inconvénients

Poor graphic capabilities

Ankit
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 09/11/2016

Great Tool in the Consulting Industry

AI provides cost-effective consolidation of accounts across departments and even companies. It ensures that latest data is available across networks, which remains secure and is easy to manage and generate reports. The main advantage is that it develops continuously on a large user base and the backend support is always on their toes to improve the functionality of the system to better suit the business it is set up for. The time required to set it up initially is totally worth it as it offers unparalleled performance later. Another advantage is that it is really easy to track changes and thus makes it a viable tool for audit purposes. It has the capability to connect to multiple data sources and generate front end user reports.
Making changes in the system, later on, can be a little expensive so a proper analysis of the requirements initially is very important. Apart from that it is a must have software in your toolbox.

Avantages

Great support

Inconvénients

Changes in system are expensive

Srajan
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/11/2016

Review of Adaptive Insights

Adaptive provided the FP&A a great tool for planning and reporting purposes. Reporting is a breeze with Template and set up sheet. Collaboration is super easy when there are multiple people can work on the same version at the time. We really enjoy the flexibility and independence that this cloud based system provides. Not to mention the fact that you never have to worry or implement a new version, it's always maintained in the cloud.

Prabhdeep
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 08/11/2016

Perfect Software.

The implementation is very quick and easy. We were up and running in a matter of weeks. The system is easy to use and change. Great connectivity with our accounting system. This is a great tool for handling the budgets for multiple companies. We really enjoy the flexibility and independence that this cloud based system provides.

Adarsh
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 09/11/2016

Review of Adaptive Insights

Adaptive Insight is an amazing software which comes with a lot of features integrated to it. They do have an amazing customer support team which is always there to solve your problem. Though the price of the software is little high apart from that it is perfect, can't think of any other con.

Scott
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
0

4
Publié le 07/10/2016

Very good tool

Significant upgrade from spreadsheets. Improved budgeting process and provided useful reports.

Avantages

Fairly intuitive

Inconvénients

Generating reports required some training.

7 avis sur 7

Catégories connexes