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Parcourir les avis sur TravelPerk

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Yann
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
2
Simplicité
2
Support client
1

2
Publié le 21/02/2024

Attention entreprise malhonnête

Avantages

La promesse est bonne et pourrait être un très bon outils si ils ne mentaient pas sur leur offre et si le service client était disponible

Inconvénients

Attention entreprise malhonnête. Changent leur politique commericale en cours de route après votre onboarding et le service client n'est absoluement pas disponible.
A fuir si vous cherchez une plateforme pour gérer vos voyage d'entreprise.

Lisa
  • Secteur d'activité : Génie mécanique ou industriel
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
1

2
Publié le 26/05/2022

Where are all the True Reviews? This site is a joke.

We have had non stop issues.
Booking requests taking weeks to be confirmed.
Booked flights being canceled and receiving no notice from the Travelperk on need to change days.
Hotels being confirmed and paid for on the Travelperk end and not actually being confirmed our paid for by the 3rd party platforms like Booking, or Hotelbeds being used by TravelPerk.
Flight modifications request taking days to process.
Customer Service is basically worthless. I've had to hound our account rep to get anything resolved.

Avantages

The back end of setting up travel policies and tracking travel is decent.

Inconvénients

Too many to list. Trip confirmations have taken us up to 5 days to receive (that after hounding our server reps). Good luck getting help from a competent customer service rep if you have to modify a trip or if you have a issue like they never actually booked or paid for your hotel like they confirmed. This site has turned into a nightmare for our employee travelers and I would caution anyone considering. Their service is so unreliable and plain bad.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
2
Simplicité
1
Support client
0

2
Publié le 20/09/2022

So sick of travelperk

Avantages

I like that in all situations, I have made it from point a to point b.

Inconvénients

so annoying to use, so slow to load, such terrible options and filtering

Angelo
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
2
Simplicité
4
Support client
1

2
Publié le 17/03/2020

Absolutely incompetent when things go wrong

Far from a hands-off experience, don't get fooled by the ease of booking and managing your trips, if things go wrong (airline cancel a flight or reschedule it) they will leave you alone with all things booked on their name.

(I've booked several flights priorly so I'm not talking from just a bad experience.)

Avantages

- It is easy to use
- Well Organized invoices

Inconvénients

- Customer support is not able to handle issues. I reached out to them countless times and they kept telling me to wait for the situation to get solved. This didn't happen
- I had two flight cancellations but their dashboard didn't update. If I wouldn't have checked the airline site I would have lost my flight

Réponse de TravelPerk

Hello Angelo, thank you for your review. At this time, the entire travel industry is experiencing an unprecedented number of cancellation requests. As such wait times have unfortunately been increased. I know that our team was able to process your request and we have confirmed this with you.

Répondu le 19/03/2020
4 avis sur 4

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