Resource Management

4,2
Note globale
Avis

4,2
Note globale
Avis

Tous les avis sur Resource Management Appliquer les filtres

Filtrer par :
Classer par :
6 avis sur 68

Parcourir les avis sur Resource Management

6 avis sur 68
Classer par :
Sparsh
Sparsh Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 02/08/2021

10,000ft Review

I am overall very much satisfied with the software and Capacity to see booking for colleagues across projects is really good.

Avantages

Reports can undoubtedly be made and changed with channels. It is not difficult to add logs and make details under an undertaking.

Inconvénients

The User Interface for planning is cumbersome and little bit hard to use. The looking over is non norm.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/10/2023

Best timesheeting tools

Very good products and useful.

Avantages

User friendly and very easy to learn and use.

Inconvénients

More interactive feature will be nice to have.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/07/2022

Good but need more capabilities

Avantages

Easy to use, works the way it should, provides accurate details on resource usage across all the projects.

Inconvénients

Licensing should be simpler. No option to map resources to managers. Need to create separate manager views. If reporting changes, views are to be modified over.

Sean
Sean Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 31/01/2021

10,000ft - A Great Software Suite To Manage Project Time

All in all, 10,000ft has been a major benefit to our team so far, allowing us to more closely keep track of project progress, billable hours, and more, which has in turn allowed us to more precisely set goals and allocate resources.

Avantages

10,000ft allows project managers and teammates to set goals for time performed on various phases of multiple projects, allowing employees and leaders across the company to make sure they're on pace for success.

Inconvénients

The software can sometimes feel hefty if individual team members have multiple projects on their plates. This can lead to a lot of administrative time devoted to filling in the 10,000ft form that could be used on project phases.

Garry
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 13/02/2018

A Reasonably Sufficient Tool to Manage Billable Hours for Service Companies

Avantages

What I like most about this software is its ability to be the single source of truth for team resourcing, which then can provide reports on average bill rates, actual and projected revenue figures.

Inconvénients

What I dislike most about this software is some of of the flows can be better thought out. For example, why can't certain views be saved as default or a pre-set if used frequently enough in the schedule tab?

Nishtha Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 22/08/2017

6 avis sur 6

Catégories connexes