Tous les avis sur Salesflare Appliquer les filtres

Filtrer par :
Classer par :
3 avis sur 138

Parcourir les avis sur Salesflare

3 avis sur 138

Tous les avis sur Salesflare Appliquer les filtres

Filtrer par :
3 avis sur 138
Classer par :
Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
0

3
Publié le 30/08/2019

A CRM that is headed in the right direction

Salesflare integrates well with whatever email you are using. I like the side bar information panel.

Avantages

This CRM is really made well for small businesses. It pulls in all your contact data from online sources and integrates it into your contact files.

Inconvénients

This is an online web application. There is a mobile version and everything syncs well. The only thing i don't like it that it does not integrate with IFTTT.

Réponse de Salesflare

Hey! I see you're liking Salesflare and gave us 3 stars just for the lack of IFTTT integration. Our customers usually use Zapier or Integromat, which do the same, but more for business instead of consumer use. I hope that helps you to have a 5 star experience!

Répondu le 05/12/2019
Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/09/2018

One of the Best CRM out there !

Avantages

The ease of use, accessibility, and features makes it my no.1 choice for CRM. In the Past, I've used Zoho, Microsoft's SAGE and also Salesforce but there were always one or other issue. It helped to me increase my Sales Productivity and Forecast Accuracy. Mobile App is also good & help you to automate your tasks.

Inconvénients

Can be a bit confusing at times especially when you have contacts who have more than one business

May
  • Secteur d'activité : Énergies renouvelables et environnement
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé Autre pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/09/2018

Salesfare SUCCESS :)

Avantages

The Kanban/cards approach. I like the color coding and how I can move around my cards.

Inconvénients

Nothing right now. They are constantly improving and also asking for our feedback, which I thoroughly appreciate.

3 avis sur 3

Catégories connexes