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Carlos
  • Secteur d'activité : Entreposage
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 10/11/2024

Good Tool for Shift Management

Avantages

Time management for shift, news feed for internal communications and ease of shift set ups. Easy to use phone app for leaders and team members.

Inconvénients

Integration with other tools , need to manually cancel shift to not accrue points

Rachel
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 20/04/2018

Saved us money and meets our needs with a few quirks

Large cost savings over the product we were using with similar features.

Avantages

It's a easy to use scheduling software at an amazing price. Additionally, the ability to sink with google calendar has helped our staff to stay on track with their shifts. We also like the training features which allow us to select which employees can work in which areas without having them be totally separated in the system.

Inconvénients

Notifications. There's no way to adjust individual notification settings, so your mailbox is flooded with emails.

The constant presence of features you don't have access to in an effort to up-sell.

Div
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
1

3
Publié le 09/01/2019

good product, horrible customer service

Avantages

Scheduling features are great, export functionality makes the job easier

Inconvénients

Horrible customer service- one agent had so much attitude that it was unbelievable. Also, the API/zapier integrations are not perfect so it gets hard to automate export of data/timesheets

3 avis sur 3

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