Tous les avis sur Deputy Appliquer les filtres
Parcourir les avis sur Deputy
Tous les avis sur Deputy Appliquer les filtres
- Secteur d'activité : Cabinet d'avocats
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Avis sur le logiciel Deputy
Avec Deputy il est possible de gérer les dossiers, les rendre disponibles à tout moment, et de recevoir les demandes d'intervention des clients dans notre service.Il nous permet également de gérer et de surveiller leurs équipes des assistants et secrétaires. Et pous ce que nous y avons gagné il nous a permis de réduire les coûts en améliorant la coordination et la communication entre les différents membres de notre équipe de d'assistant
Avantages
Dans le logiciel Deputy, j'ai apprécié la simplicité du logiciel, lui même et la facilité avec laquelle on peut y accéder.
Inconvénients
Il manque des fonctionnalités pour faciliter la gestion des emplois et la coordination des tâches. Je trouve également qu'ils devraient penser à ajouter la fonctionnalité de traduction en français
- Secteur d'activité : Cabinets médicaux
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Deputy is great for small business!
Used Deputy at my old practice and then onboarded with my practice. We love it overall.
Avantages
So easy for both admin and for staff to use. It also seamlessly integrates with our payroll, Rippling.
Inconvénients
Setting up PTO and other time off requests is clunky and not easy to intuitively review.
- Secteur d'activité : Conseil en gestion
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Company use of Deputy
It has been positive.
I am able to search history on specific employees which is beneficial in reviews.
Avantages
I recently had a problem and deputy staff assisted until the problem was solved.
Inconvénients
I felt the problem should have been easier to solve.
Additionally, I am on an annual plan and don’t think opening an archived employee to review history should could as an additional user for that month.
- Secteur d'activité : Équipements publics
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Great Product
Avantages
Easy to use and mobile friendly, great application for scheduling
Inconvénients
Missing a help feature that is easy to navigate
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
20+ in management and my fave to date!
Avantages
The ease of scheduling and adding new patients.
Inconvénients
The crashing and slowness of the processing.
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
User friendly product
Haven't had any issues as it is user friendly overall
Avantages
Very user friendly, easy to set up and draw reports
Inconvénients
Sometimes it is difficult to see what period you have selected
- Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Basic tool that works reliably
Hoping shifts improves its offering
Avantages
Big improvement on using a annual system
Inconvénients
Sometimes it just doesn't work which may be updates happening. It is also a very simple tool which is both positive and negative
- Secteur d'activité : Services et installations de loisirs
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
One of the best Scheduling tools
This is a great tool for scheduling that prevents confusion and makes the workplace feel more fair and interconnected.
Avantages
Deputy makes communication, scheduling, payroll budgeting, and so much more wicked easy! The mobile app and website allow for there to be no communication, and everyone has access anytime they need or want.
Leave management is also a lot easier!
Inconvénients
Sometimes the leave accrual can be a little difficult to set up properly, requiring some reconciliation between our payroll provider and it's figures. I wish they had a working integration with Paychex that didn't require paying Paychex.
Some staff have difficulty receiving push notifications, but there are also texts and email notification, and the interface can be a little confusing for first time users.
The automations for scheduling are difficult to set up and usually don't work with complex scheduling requirements.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Useful for SMES like restaurants, Agencies, seller shops, Gyms etc.
Deputy is very useful specially for business who has a casual employees, contractors or under agencies with shift to shift pay basis. You can manage your people wisely from the term itself, deputy rostering management.
Avantages
Deputy links timesheets to payroll system. Also, you can keep track with lates, absences, time offs, and most importantly the timesheet approvals before finalising shifts for payroll.
Inconvénients
I didn’t like the view of the scheduling if you have multiple locations or areas. But it’s very minimal. The prior view before the latest update was better in my own perspective. Also, I didn’t like the leave options available to manually input the times starts and ends, instead of just inputting the total hours of the day.
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
The best shift coordinator, guarantees many solutions to ensure the continuity of workflow
Avantages
Deputy, with its user-friendly interface, simplifies shift scheduling. I loved how it ensures that all team members adhere to the approved schedule, each member can easily view the active schedule and follow up on any urgent updates. Deputy ensures that workflow continues smoothly when rescheduling, allowing us to avoid tasks being affected, and find alternative solutions to achieve the required compliance.
Inconvénients
Some crashes occur that prevent the full active schedule from being displayed at once, it may require reloading the page more than once to resolve the issue.
- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Deputy - The Best Online Clock-in System!
I loved using Deputy every day. What's not to love? Everything is laid out for you in a very simple, yet pleasing design. You can clearly see your schedule and any upcoming time off. Clocking in and out is super simple as well. I loved using Deputy at every company which was smart enough to implement it!
Avantages
I love the easy-to-use layout. It's super user-friendly making it truly a no-brainer to navigate and use daily.
Inconvénients
Honestly, I loved Deputy and had no issues with it. My complaint is that my company stopped using Deputy and switched to an inferior time-keeping system. Deputy was much better.
- Secteur d'activité : 2128
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
DONT BOTHER
Ive used Deputy for almost as long as it has been around, and the customer services is absolutely disgraceful these days, you cant get support for account finance issues during weekends, and if you run a business that requires you access during the weekend tough shit.
Avantages
NOTHING AT ALL, THE CUSTOMER SERVICE IS DISGRACEFUL
Inconvénients
Customer Service is disgraceful, would not bother
- Secteur d'activité : Photographie
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
A 360 app for managing workforce with some bugs
The app is easy to use and helpful but the bugs needs to be addressed.
Avantages
The news feed feature in deputy is very helpful and this is an innovative idea for a time tracking app.
Inconvénients
There are a lot of bugs in the app.
1. In the ‘people’ section, not everyone in the organisation shows up. There is no filter there, just randomly some of the staff doesn’t show up in the list.
2. It some times calculates the time of the shift incorrectly.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Cross it off your list of potential payroll providers
Woeful. Save yourself the time and trouble and pick something else - Keypay is a great option and probably the next option for us.
Avantages
Coloured locations and tracking code integration into Xero
Inconvénients
Customer service canned responses
SCHADS Interpretation that is different to the award
Errors in the software that are ignored - and then they start quoting the terms and conditions to me when I kick up about it
So many inconsistencies in the product and they don't care
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Easy to use and efficient for staff rostering - Deputy
Overall, easy to use and efficient for daily operations because of interface, and real-time updates.
Avantages
User friendly interface! Aesthetically pleasing! Not too cluttered!
Inconvénients
Lack of customer service support, along with few customization options, and lack of accessibility features!
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Long term deputy user
Excellent. Had it for 6 years - wouldn’t use anything else
Avantages
Easy scheduling
Links to accounting
Calculates sales vs staff time.
Inconvénients
Holiday accruals don’t always match up and can be difficult to fix
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Deputy review
Avantages
Easy to use, clear layout. Regularly updated
Inconvénients
Deputy lacks some aspects within my industry that other apps have
- Secteur d'activité : Services et installations de loisirs
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Great product for scheduling your team!
Avantages
It is easy for us to setup schedules but also equally easy for our workers to set their unavailability for our scheduling.
Inconvénients
There really isn't anything that I dislike about it. It is very easy to use.
- Secteur d'activité : Produits alimentaires
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Very bad customer service
Average. Clunky. Doesn't upload or reload screens reliably.
Avantages
Scheduling and timesheets. Seeing who is on shift.
Inconvénients
Customer Service. Once you finally get through to someone there knowledge of Deputy is very limited, and most repeat what you can read off Deputy's website. They can't answer anything even slightly remotely complex. The phone support is a farce. A box ticking exercise to say they have it, it would seem.
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Best Scheduling App
We can not function without Deputy because it organizes our work schedules, vacations, leaves and etc. all in one place visible for all employees.
Avantages
Easy to use and straightforward interface.
Inconvénients
There should be a functionality to restrict start of shift to a particular location
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Superb Employee Scheduling
Avantages
It is easy to use and it has a mobile app
Inconvénients
Sometimes I forget to log out and it should log us out automatically
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Deputy
Overall I like this tool a lot, as it fulfils our needs and it is very user-friendly.
Avantages
There are different view options of the schedule, so can be switched according to one's needs. The exportable reports are a nice feature, as these need to be viewed and stored by other people with no access to the tool. Shifts are clearly separated, so that any gaps can be filled in.
Inconvénients
No place in the person's shift itself to mark the night working hours.
- Secteur d'activité : Événementiel
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Deputy for sunnyfields
Avantages
The ease of use in the mobile app. Doesn’t take much to explain to others
Inconvénients
No POS system when I used it last (was over a year ago) I want to implement everything into one app
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
A very good product!
Avantages
I like the way you can switch between week, two weeks and a month in the schedule, also the way you request leaves and absence in general, it's very easy to work with the software. Also the location log in tracking is a great feature.
Inconvénients
I have not found anything the bothers me in the software so far.
- Secteur d'activité : Sécurité et enquêtes
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Deceptive conduct
Support team use email only. Most support issues are flicked back to the help videos and everything else you are told "we'll request this feature be added". It never is
Avantages
Unless you own an iOS device, do not purchase this software. there is half functionality, and the support may aswell be non-existent, but deputy is more than happy to charge full price for half available software.
Inconvénients
Unless you own an iOS device, do not purchase this software. there is half functionality, and the support may aswell be non-existent, but deputy is more than happy to charge full price for half available software.
Catégories connexes
- Outils de gestion des tâches
- Logiciels de gestion de projet pour start-up
- Logiciels de planning
- Logiciels de gestion de projet à but non lucratif
- Logiciels de planning infirmier
- Logiciels pour les traiteurs
- Logiciels de gestion du personnel
- Logiciels pour les ressources humaines
- Logiciels de gestion de restaurant
- Logiciels de gestion de présence des employés