En savoir plus sur Deliverect

Deliverect est une solution de gestion de livraison de repas qui aide les entreprises à suivre les commandes, gérer les opérations des PDV (point de vente) et traiter les paiements. Elle permet aux employés d'accepter les demandes de livraison de repas provenant de divers canaux en ligne tels que UberEats, Glovo, Deliveroo, etc. Elle permet aux responsables de concevoir ou de modifier des menus, suivre les flux de ventes et de revenus, générer des rapports personnalisés et automatiser les flux de travail. Deliverect fournit une multitude de fonctionnalités, notamment un tableau de bord centralisé, la gestion des stocks, la planification de la demande, les notifications, la gestion de l'expérience client, l'importation/exportation de données, le suivi des livraisons, etc. De plus, les responsables peuvent utiliser des applications mobiles pour obtenir des informations sur les activités des fournisseurs et suivre les livraisons à l'aide d'appareils Android et iOS. Deliverect prend en charge l'intégration à différentes plateformes tierces telles que StoreKit, Hungrrr, Presto, Flipdish, Shopify, WooCommerce, Apicbase, Tango, Slerp, etc. La tarification comprend les abonnements mensuels ou annuels et des frais d'installation uniques. L'assistance est proposée par téléphone et par e-mail.
Deliverect Logiciel - 1
Deliverect Logiciel - 2
Deliverect Logiciel - 3
Vidéo de Deliverect
Deliverect Logiciel - 1 - aperçu
Deliverect Logiciel - 2 - aperçu
Deliverect Logiciel - 3 - aperçu

Deliverect - Prix

Deliverect n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Deliverect est disponible à partir de 69,00 €/mois.

À partir de :
69,00 €/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Deliverect

Flipdish

4,8 (117 avis)
Flipdish est une solution cloud conçue pour aider les restaurants, les hôtels, les établissements de vente à emporter,...

Veloce

3,7 (26 avis)
Élevez votre entreprise avec Veloce POS, la solution tout-en-un qui transforme votre point de vente en une centrale...

Thrive

3,6 (21 avis)
Thrive est une solution de PDV (point de vente) de Granbury Solutions qui permet de rationaliser les opérations, la...

Toast POS

4,2 (528 avis)
Toast POS est un système flexible conçu exclusivement pour les restaurants et le secteur de la restauration. Offrant...

Marketman

4,7 (110 avis)
MarketMan Restaurant Management est une plateforme cloud qui aide les restaurants de petite à grande taille à gérer les...

Tous les avis sur Deliverect Appliquer les filtres

Filtrer par :
Classer par :
11 avis

Parcourir les avis sur Deliverect

11 avis sur 11

Tous les avis sur Deliverect Appliquer les filtres

Filtrer par :
11 avis
Classer par :
Juan
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/01/2024

A great partner in the restaurant industry

We're very satisfied with Deliverect, they've become what a service provider should be, a seamless cog in your machine that you forget you're paying (for the good)

Avantages

Everything from the communication with their team, support, setup happened the way one would expect.
It was all painless and smooth, and I'm very happy with the way they work and support our business.

Inconvénients

The syncing of the menus and management of them are, to be honest, the only nuisance. And it's a minor one, at least for us.

Farasat
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
2

4
Publié le 12/09/2023

Great Product Overall!

Avantages

Ease of setup & usage, great support at the beginning

Inconvénients

Not every aggregator is integrated! It becomes easy if all integrations flow through one system

Matt
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
2
Simplicité
1
Support client
1

1
Publié le 26/07/2024

Sloth Chat Customer Service

Avantages

When the software works, it is great, saves time and money.

Inconvénients

Customer service is among the worst I have experienced. Setup was difficult with help only through chat.

Pawel
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 20/04/2022

Good For Multi Unit Operation

I think it is a bit overpriced....

Avantages

Easy way to manage multi units delivery operations.

Inconvénients

Hard to integrate with some of the till systems. Support team not very helpful in making the integration.

Sujin
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
3

4
Publié le 17/01/2023

Deliverect Review

So far very good and smooth operations

Avantages

Menu managing and reports are better and easy for the day today operation s.

Inconvénients

Menu managing and reports are better and easy for the day today operation s.

Mark
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1
Publié le 15/06/2023

Onboarding Disaster

Avantages

None, I am not even able to get myself onboarded.

Inconvénients

Never paid $1200 for a service and I have to onboard myself and actively hunt down help and have account rep provide zero customer service. Over a month of waiting, and I am still waiting to be onboarded.

Simon
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1
Publié le 23/06/2023

Cheat you money don’t let you cancel

It was a nightmare. The money they cheated me wasn’t that much but it was really tried to deal with these people. They never care what their customers struggle but they only want you to sign the contract so they can keep charging you and not letting you to cancel it. I don’t know why this company can exist. If I do business like this, my store won’t last longer than a month. You can’t charge your customers without telling them and without their authorization!

Avantages

Nothing! Their platform has too many problems.

Inconvénients

Extremely poor customer service.They like to ask you to “chat” with them but they reply only when they feel like to. When you come back they would just say “since you haven’t hear back from you we have to close this section” It takes forever if you need help and they are not really helping at all.Their platform has a lot of bugs. Didn’t work well with my POS and delivery platforms. Menus has wrong prices on delivery platforms but they couldn’t fix it! They didn’t care at all but when you want to cancel it! Sorry, you cannot cancel it even your contract is over. Cuz the automatically renew it without asking your permission and they won’t let you cancel and and won’t refund! You also can’t view your bills/invoice on the portal for the charges they made.

Clifford
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1
Publié le 16/06/2023

Not suitable for non-tech people. Terrible experience 6 months in.

If you have no tech experience or do not have access to one then don't sign up. If you do sign up, be prepared for a terrible onboarding experience that will cost you money in lost orders. Also if you do sign up, be careful with them installing apps on your website. They rendered ours useless by installing a banner which blocked our header and they cannot or do not know how to rectify it.

Avantages

Streams multiple platforms into one. Response from support is instant. You will be on first name terms with support real quick as they will be on your speed dial because often times things don't work as expected.

Inconvénients

Doesn't work seamlessly. Onboarding is a technical nightmare. 6 months in and it is still not working seamlessly. Deliverect installed a banner which completely blocks my websites header rendering it useless since all the functions are on the header. They have said it's a known issues and have left it be. Onboarding costed me lots of money from lost orders due to the poor and slow onboarding.

Kamilla
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1
Publié le 14/02/2023

Unfulfilled Promises and Unprofessionalism

Overall, this software company failed to deliver on their promises and provided an unsatisfactory experience. It is recommended to steer clear and find a more reliable and professional solution for your restaurant.

Avantages

The only positive aspect of this company was their initial promise to integrate all of the restaurant's food platforms and websites into their software.

Inconvénients

The integration process was flawed and caused more harm than good, resulting in missing products and corrupted information on the website.The onboarding team was unprofessional and lacked the necessary knowledge to properly assist the restaurant.When issues were brought to their attention, they stopped responding to emails and refused to refund the money.The company showed a disregard for customer satisfaction and was unable to fulfill their promises.

Jochen
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 12/02/2020

A time saver and unvaluable for our food delivery operations

Avantages

It's really a game changer. It offers seamless integrations with delivery platforms and our point-of-sales system. We can easily build menus for multiple locations and multiple platforms and adjust with one push of a button.

Inconvénients

It is a powerful tool and can be a bit intimidating at the beginning.

Mounim
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1
Publié le 10/08/2024

Il peggior servizio di integrazione in commercio

Mai più.
Mesi e mesi persi.
Zero professionalità

Avantages

Niente, pessimo non lo consiglio a nessuno.
Solo problemi dal primo giorno

Inconvénients

Integrazione piena di errori, spesso perdevamo ordini sopratutto con Glovo, quando arrivavano arrivavano con importi incorretti.
Assistenza quasi inesistente.
Rimborsi figurarsi, quando chiedi di essere rimborsato mi è stato detto che io comunque il servizio l’ho usato.

11 avis

Catégories connexes