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Jamie
  • Secteur d'activité : Médias en ligne
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
4

3
Publié le 19/09/2018

Great ideas, but very clunky and buggy

Avantages

The ability to offer different rates for single and double occupancy

Inconvénients

The extremely confusing and clunky way to get things to work.

Maroean
  • Secteur d'activité : Services et installations de loisirs
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 29/03/2017

Bookinglayer & Girlzactive

Happy we got this system added to our website. Stuff finally goes automatic, the system takes care of everything. Only little thing is that the system is pretty young, so some things aren't completely up and running of finished yet, but no worries, the support is amazing and they always work on a solution! Definitely will keep using this!

Avantages

Support - easy to use - good looks now as well

Inconvénients

that not everything is there jet. They work on it, but you do want the best for your clients of course.

Nicholas
  • Secteur d'activité : Sports
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 11/09/2017

Very good customer service, always happy to help and accommodate requests.

Avantages

Customer support is second to none and the design and functionality of the system is great. A huge improvement on our previous system.

Inconvénients

Still in development - also a positive but does mean we need to wait for certain features. System very geared towards surfing but hopefully as time goes on and the business grows this will change.

Jody
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 02/02/2017

Booking layer

Easy to use, great prompt and polite customer service. We found any questions we had were answered with clear, concise and very easy to understand instructions which was really helpful as I am not that tech savvy.

Avantages

Ease of use

4 avis sur 4

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