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Felix
  • Secteur d'activité : Enseignement primaire et secondaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
2

4
Publié le 09/05/2018

The definitive solution to solve many business problems, is able to provide a broad vision of...

Avantages

Is perfect for the management of multiple sales teams in multiple locations, there are no limits for integration with other platforms, especially with Ofice365. is totally intuitive and promotes collaboration and teamwork, superior generation of reports and reports (customization), agility in the search for information (Opportunities and budgets)

Inconvénients

Is a bit slow, it requires a great and experienced internal support for optimal results, it is very expensive for small companies, the user experience is not the best, the interface was not visually attractive, it is rigid. Workflows and mail notifications are deficient. The user experience on a mobile device was not the best.

Natasha
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
0

4
Publié le 26/03/2018

Oracle

Avantages

Oracle is a great tool for multiple people trying to on the same page. It makes it easy to see where a project is at in it's stage. You can also read multiple reports on a certain job.

Inconvénients

Oracle is a complex tool. Once you learn the system it works great, but learning is difficult. It is difficult because there are so many different things to do with the tools.

Meghan
  • Secteur d'activité : Philanthropie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 05/09/2018

Oracle CRM

Avantages

Great system to help organize your footprint with clients. Helps to keep everyone organized and on the same page.

Inconvénients

Definitely not the best choice for any non-profit organization. We needed something more tailored to our needs while being more affordable.

3 avis sur 3

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