Tous les avis sur AeroAdmin Appliquer les filtres

Filtrer par :
Classer par :
2 avis sur 14

Parcourir les avis sur AeroAdmin

2 avis sur 14

Tous les avis sur AeroAdmin Appliquer les filtres

Filtrer par :
2 avis sur 14
Classer par :
Tony
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
1
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 15/05/2024

Remote User

Avantages

Most things work well. I cannot think of anything useful to fill the required number of characcters

Inconvénients

Having used it for a period and relying on the logging function to keep an accurate record of my interaction with my clients, I was annoyed when they suddenly discontinued the function. Subsequently it has proved impossible to remove it from some of my client computers and consequently adversely reminds me of the intransigence of the company.

Sam
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 15/02/2019

AeroAdmin - Easy to Use - no frills

I found this very simple to use and it is free, which can save a lot of time when trying to get remote access to a user that has no software for this.

Avantages

I like that it is free to use and it's very straight forward and works right away. Being able to logoff and reboot the computer is very helpful.

Inconvénients

The main think I wish it had was a chat option, that can make things so much easier. It also can print remotely.

2 avis sur 2

Catégories connexes