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- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
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Great platform
Avantages
great and easy navigation on the platform with many options to choose from.
Inconvénients
Sometimes it is slow but it can be due to computer ram
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
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Basic functionality and nothing more
Not worth the time investment - use your time wisely and implement a better BI tool.
Avantages
It gets the job done, I guess. Visualizations come out pretty nicely, although it takes a LOT more work than it should to set it up.
Inconvénients
The way it connects to the database and pulls data from databases makes the backend very messy. The tool is not very flexible and cannot do any sort of advanced graphing. It's basic, and good for making dashboards that NO ONE touches, but not very good as a BI tool in my opinion.
- Secteur d'activité : Banque
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
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good data visualization tool
Avantages
The tool is easy to read and understand, I like the analytic data reporting from each operator which helps us to improve efficiency and customer service delivery
Inconvénients
I have no issue with the software yet besides that the software is expensive but the rest works fine for me
- Secteur d'activité : Banque
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
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hard to export a report from this tool
Avantages
The tool gives us an over view of Agent analytics and how they perform with clients hence allowing us to improve service delivery
Inconvénients
I have an issue with creating and exporting a report from this tool
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
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No service desk without Zendesk
I'm using the Zendesk from Past 8 Months and I found it is the core for any customer support based industry. I learned many thing from the zendesk.
Avantages
Can find all the details easily with any details available of the customer.
Inconvénients
Every thing is good but some times working very slow,
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
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Easy to use and analyze software, that can connect number of teams accross the organisation
Its very easy and friendly to use for big organizations with different teams working cross functionally.
Avantages
It helps to handle the tickets easily and smoothly transfer the tickets to other teams with our comments on them.
Inconvénients
We can as many as add ons on this software making it space conjested.
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
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Managing Workflow
the over all experience is good
Avantages
It make us to filter the data of our use, so that we can give the mote of the productivity and analyze the customer query.
Inconvénients
The least thing i dislike about this product is it take time to update .
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
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Zendesk Explore
Avantages
Its is very easy to use. Extracting reports is very easy and calculating KPI is also helpful
Inconvénients
While making dashboards , there is a lag of some hours
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
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Easy to Use and analyze
Avantages
Friendly to use this software where i am using from last 2 month.
Inconvénients
call quality issues and doesn't support international number.