Software Advice propose des recherches objectives et indépendantes ainsi que des avis d'utilisateurs vérifiés. Nous recevons parfois un paiement lorsque vous consultez la page d'un éditeur via nos liens.
En savoir plus
Tous les avis sur Xola Appliquer les filtres
Filtrer par :
Classer par :
1 avis
Parcourir les avis sur Xola
1 avis sur 579
Tous les avis sur Xola Appliquer les filtres
Filtrer par :
1 avis
Classer par :
Pelin
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
5
Publié le 26/11/2020
Xola is great for tour and activity management
Xola is useful for us to collect and manage all bookings from a single platform with really low commision rates. So far we enjoy it a lot.
Avantages
It is great to manage all our events at one place and accept bookings from all online distribution channels that we are present. Google Analytics integration is extremely useful to follow the success metrics directly from Google Analytics panel.
Inconvénients
Xola works definitely perfect for us, so far we haven't experienced any problem that deserves to be noted here. We are extremely satisfied with our experience with Xola Online booking System so far.
Pourquoi choisir Xola
ResNexus was a better alternative in terms of the number of integrated booking platforms.Pourquoi passer à Xola
Online booking platfrom coverage of Xola was better then the others.
1 avis