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  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 22/10/2021

Helpful

Avantages

Communication with the Church members and Events planning

Inconvénients

Online giving would be better if you have think of android stk push

Caitlin
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 15/10/2019

USER FRIENDLY

Overall, it's very user friendly, very visually appealing, and modern looking.

Avantages

What I like most about this software is how it's connecting members together to better serve God's people.

Inconvénients

What I like least about this software is too much emphasis on catering to members and not advocating a feed that may list church needs or needs of others, spotlighting where members can jump in versus meeting self needs.

2 avis sur 2

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