En savoir plus sur DoiT

DoiT est une solution intelligente de gestion cloud qui aide les entreprises à optimiser et à rationaliser leurs opérations cloud. Elle est conçue pour aider les entreprises à simplifier la complexité de l'informatique dématérialisée grâce à des outils tels que l'automatisation des couts, l'analyse du cloud, la mise à l'échelle ponctuelle, la détection des anomalies, etc. Pour améliorer l'utilisation du cloud et réaliser des économies, les analyses de DoiT fournissent une visibilité et des informations sur les performances, les dépenses, etc.
DoiT Logiciel - 1
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DoiT - Prix

DoiT est disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de DoiT est disponible à partir de 0,00 $US/mois.

À partir de :
0,00 $US/mois
Version gratuite :
Oui
Version d'essai gratuite :
Non

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DoiT - Avis

Note globale

4,8
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,6
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,6
Support client
4,8
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Tous les avis sur DoiT

Filtrer par :
Classer par :
48 avis
Adam
Adam
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/06/2023

Flexsave, spend anomaly alerts, and quality service make choosing DoiT a no-brainer for GCP...

DoiT provides great support for GCP. They also provide Flexsave which saves us a lot of money on compute with zero effort. Their reporting tools are icing on the cake.

Avantages

High quality service that helps me when I have issues.

Inconvénients

More flexibility in attributing GKE costs in reporting tools.

Dale
  • Secteur d'activité : Services d'information
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/06/2024

Exceptional Support and Cost Savings with DoiT

Our overall experience with DoiT has been outstanding. Their support surpasses AWS Enterprise, with intuitive dashboards and significant cost savings through FlexSave. Their representative and technical team provided invaluable assistance with budgets, reports, and money-saving strategies. Highly recommend their services!

Avantages

Their support was superior to AWS Enterprise support!
Their dashboards are intuitive and very helpful.
FlexSave saved us a ton of money.
Their Rep and Tech team was greatly helpful with all requests, from creating budgets and reports to providing guidance on how to save money.

Inconvénients

Honestly, there was nothing we disliked. Overall, it is a much superior product to AWS's comparable offerings.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 08/07/2024

GCP CLOUD Management

Avantages

we used it to consolidate the cost across all cloud providers

Inconvénients

DoIT could be user friendly and easy to create reports

Vaidotas
  • Secteur d'activité : Études de marché
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/06/2024

DoIT review

Overall very positive experience. Pleasure to work with the people, very good analytics, prompt responses and real help.

Avantages

The ability to create insightful dashboards on cloud expenses.

Inconvénients

For budget and attribution analytics you get errors about infrastructure not working from time to time.

Forest
  • Secteur d'activité : Entreposage
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 16/08/2024

Cost-effective cloud with great customer support

Overall we have been very satisfied; we don't often need customer support, as we have our own DevOps team, but when we do need it, it's available promptly.

Avantages

DoiT provides a valuable service that not only costs us nothing, but actually saves us money. They promptly respond to our queries, and proactively notify us about infrastructure problems, and they provide us dashboards and metrics to monitor our services and spending.

Inconvénients

There isn't much to dislike. An API to export spending information would be valuable to enable us to create combined reports, so maybe that's something they can implement in the future.

Réponse de DoiT International

Thank you Forest, a pleasure working with you! Thank you for the feedback, we have passed it on.

Répondu le 21/08/2024
Igal
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 20/08/2024

Great Service and Great Application

Avantages

The Support Tickets and the rich reports i can create in very granularly way

Inconvénients

The Selection when open ticket, sometimes i cannot find the right section and i need general one

Clive
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/06/2024

Doit great value cloud reseller

Avantages

Account manager and support great. Bills and reporting fantastic

Inconvénients

Maybe not aggressive enough marketing why not taking over out office 365 as a reseller

Ziga
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/07/2024

Head of Operations and IT

Positive experience, great account managers willing to help and guide.

Avantages

Flexsave and amazing people in technical support.

Inconvénients

Sometimes in Technical support, you can get someone who doesn't know much.

Alejandro
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 01/07/2024

More than a partner, a part of your team

10 of 10. I'm more than happy with the service and their products. Also with their support!

Avantages

I could say their tools but the best thing is their team ;)

Inconvénients

Do not having costs data in real time but it's not their fault, it's a limitation from AWS

Ronen
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 07/07/2024

Professional support by DoiT

Always very quick to response with a Professional support for every issues that we raise concerning our cloud architecture and performance

Avantages

Their Professional support and intensive knowledge of Google products

Inconvénients

I didn't face anything wrong that I didn't like and the service was always met the expectations

Sofiene
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 03/07/2024

Good product really appreciated

Avantages

Cost monitoring, and the provided help but support team, very valuable

Inconvénients

Lack of integrations, for example with chat gpt. We can add automation to analyze costs automatically instead of getting notified all the time. Cost monitoring is a serious priority in our company

Dave
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/06/2024

Perfect Partner for Digital Transformation

I am very happy with DoiT. I would always look to them as a partner.

Avantages

DoiT are supporting us as we migrate to the cloud. They appreciate that as we migrate, the more successful we will be, and the more profitable our relationship with them. They have gone above and beyond to support us.

Inconvénients

Sometimes there is a bit of a wait to get specialist help. However, when you are setting up MongoDB Kafka Connect through MSK Connect, it's amazing that they have staff with first hand experience.

Olivier
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 07/07/2024

Easy savings with a

Smooth integration with a responsive team answering easily to CT, CFO and legal questions.

Avantages

Very responsive teams with a a good understanding of all products critical for SAAS companies.

Inconvénients

Unable to consolidate all products into a a single bill.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
3

4,0
Publié le 30/06/2023

Decent Partnership , great Services

8/10 describes it pretty well , overall happy with DoIT

Avantages

Good Services and Support , Dashboards are decent , Cloud Trail is nice

Inconvénients

People sometimes do not answer day over day , even on mor urgent issues

Réponse de DoiT International

Thank you for sharing your experience with us. We apologize for any delays you've encountered in our response time. We value your time and want to address your urgent issues promptly. Please check in with your account manager, who can help look into what caused the delays and ensure a timely resolution moving forward. Thank you for your understanding and continued support.

Répondu le 12/07/2023
Hunain
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/06/2023

Better than AWS customer service

Avantages

We were having a hard time getting and estimated figure of our daily/monthly spending from AWS as we've multiple AWS accounts. DoiT helped us a lot out there and we now have a slack channel integrated which gives us a daily report of "Previous month spend", "Current Month Spend", "Last Day Spend" and "Run Rate" with graphical analysis. Also pings us whenever there is an anomaly of high spending.Their customer service is awesome and VERY responsive to our queries

Inconvénients

Nothing much so far. Having a great experience with DoiT and its team

Réponse de DoiT International

Hunain - thanks for sharing how you benefit from working with DoiT. We appreciate your business!

Répondu le 10/07/2023
Jingwei
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 09/07/2024

DoIT Review

Avantages

* Easy to use
* Excellent consulting service

Inconvénients

I am happy with all things of DoIT. The only concern is it will charge more in next year. But it is fairly enough.

Miguel
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 30/06/2023

Great partner,

Great partner, is great to know we have such a bunch of experts to support us on our journey to the cloud

Avantages

The most complex issues we face, we know we can trust their engineers and analyst to get into the details with each of them and have a detailed report that facilitate learnings.

Inconvénients

Would be great to have a more 1-1 form of communication, via slack, etc.Also having open architecture discussions around specific project's direction would be awesome, instead of focusing only on specific issues, features.

Quinn
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/06/2023

Great platform!!!

We are a tech company and need to rely heavily on this partner, Doit has made it easy to trust that systems are in place and business will never be interrupted!

Avantages

A partner that we can grow and evolve our business together! Experts in the field!

Inconvénients

More streamlined on boarding process, has difficulties reaching customer support during this process.

yaakov
  • Secteur d'activité : Recherche
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 02/07/2023

dout and adssc

Avantages

Comfortable, good service from the representatives in Israel

Inconvénients

The price and lack of flexibility to implement different storage plans for users in the organization

Julio
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 30/06/2023

First month only-AWS customer

Avantages

The business model is great. Very well though.

Inconvénients

Some features seems to be obscure. AWS adjustment such as saving plans or fs-accounts do seem like a system hack.

Ayoub
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 21/12/2023

A reliable cloud solution.

Avantages

I value DoiT for its scalable infrastructure, user-friendly interface, and responsive customer support. It enhances our operational efficiency and delivers a reliable cloud solution.

Inconvénients

While DoiT offers strong benefits, one drawback is the occasional lag in customer support response times. Faster resolution of queries would enhance the overall experience.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/06/2023

DoIT is a great addition for any GCP Customer

DoIT has been great to me, I love using their tool and will renew my contract in the future.

Avantages

I love the Flexsave feature, it has saved us a tremendous amount of money.

Inconvénients

They could improve the IAM access and user permissions

Aleksandr Jan
  • Secteur d'activité : Études de marché
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/07/2023

Very good

Avantages

I use DoiT platform for cloud cost monitoring and GCP product support. No complaints, both are great.

Inconvénients

I don't have any negative experiences with DoiT.

Réponse de DoiT International

Aleksandr - thanks for sharing your experience, and for choosing to work with DoiT!

Répondu le 10/07/2023
Janne
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 30/06/2023

All your cloud costs at a glance

Avantages

Everything has gone really smoothly. There is no extra overhead and the support they provide is second to none.

Inconvénients

Some really specific cost allocation features are still missing despite being promised for a long time. But it's understandable as those are really specific probably only to our use case.

Ragul
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 02/07/2023

DoiT review

Avantages

The support team is always willing to help!

Inconvénients

More free webinars could help users unlock more potential

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