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Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

3
Publié le 22/07/2022

Started out good but dropped our domain strength even with transactional emails

Not good

Avantages

Started using the platform to use in Email campaigns & transactional emails and deployment was really easy.

Inconvénients

Our Email/domain strength started decreasing and emails started to land in spam for which we tried various methods but on changing platforms we found the drop due to sendgrid only.

Dragos
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 18/12/2018

A good partner

Avantages

The ease of use, the customer support and the availability of the reports.

Inconvénients

It is hard at the beginning to set it up. If you come from another provider and you directly need to send 5k emails on the first day, this might be impossible due to IP warming.

2 avis sur 2

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