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Jonathan
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
4

3
Publié le 10/12/2023

Effectiveness of Emma

Avantages

I replaced Emma with iContact - it helped me to create and customize marketing emails in real-time.

Inconvénients

Unfortunately, Emma lacked a lot of tools auch as web design and e-commerce unlike it’s alternatives.

Jeffrey
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1
Publié le 28/09/2022

They say they are worth it because of customer support... Not True

They have no phone number on anything. From web page to email footers to invoices.

If you care about customer service, then this is not the company for you.

Avantages

Easy to put together an email for a marketing campaign.

Inconvénients

Can't put the name of the lead in the subject line of the email. The customer service sucks. Just awful that there is no way to call and talk to someone.

Elizabeth
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
2
Simplicité
2
Support client
4

3
Publié le 02/10/2019

Not Intuitive to Use

Avantages

It was easy to design template and easy to update contacts

Inconvénients

The text and images seemed to always get skewed. I had to go through all the backend code to find the glitch and then correct every little bit. Even when I put the copy in notepad first, when I then copied into emma it would add extra code.

William
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 12/09/2019

Emma makes sending automated emails a breeze

Avantages

My family and I use this software to help run our real estate business. As a property manager, I love having the option to schedule emails days or weeks in advance to remind tenants of upcoming news, payments, or maintenance. We also use this software to send our marketing/promotional emails to prospective clients.

Inconvénients

I do not use this software as much as others in my family, but so far I have not encountered any issues.

4 avis sur 4

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