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Nicola
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 26/01/2021

Great Customer Service, Friendly Staff

Great! Problem was solved with 24 hours

Avantages

All of the features it comes with. Calls are clear and customer service is great!

Inconvénients

N/A I have no complains with this software

Réponse de AVOXI

Hi Nicola! Thanks so much for taking the time to leave this note. I'm glad to hear the quality has been so clear.

Répondu le 29/01/2021
Christian
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 26/02/2022

Been using Avoxi for many years

Very good

Avantages

If it aint broke leave it alone. It works and the crew have always benn helpful

Inconvénients

It is getting easier to use especially with Genius getting improvements over Avoxi core.

Patricia
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 22/09/2020

Reliable Solution Provider

Avantages

Ease of use, great customer support, reasonable pricing that can be customized according to usage.

Inconvénients

Wished the connection was totally seamless as we had some challenges with connectivity that impacted customer experience. But the outstanding customer support was there to fix for us.

Réponse de AVOXI

Hi Patricia! We really appreciate your review. Sorry to hear you had a few challenges getting started but I'm so happy the team was able to support you! - Team AVOXI

Répondu le 14/10/2020
3 avis sur 3

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