En savoir plus sur AVOXI

AVOXI Genius est une solution de centre d'appels basée sur le cloud qui aide les petites et grandes entreprises à rationaliser les opérations de service client et à gérer les communications professionnelles. Il est livré avec un tableau de bord centralisé, qui permet aux utilisateurs de suivre les appels entrants et de surveiller les activités de vente à l'aide d'indicateurs de performance clés (KPI). Les principales fonctionnalités d'AVOXI Genius incluent l'accès basé sur les rôles, la transcription de la messagerie vocale, l'enregistrement des appels, les alertes/notifications et la gestion des membres. Il permet aux entreprises d'utiliser le module de standard automatique pour transférer les appels vers d'autres extensions sans avoir besoin d'un opérateur intermédiaire. De plus, les administrateurs peuvent configurer les paramètres du système pour gérer les menus de réponse vocale interactive (IVR) et les options de routage. AVOXI Genius permet aux entreprises de suivre les dispositions des appels et de conserver les informations sur les clients à l'aide de notes récapitulatives. Les prix sont disponibles sur les abonnements mensuels et le support est étendu via le chat en direct, le téléphone, le courrier électronique et d'autres mesures en ligne.
AVOXI Logiciel - 1
AVOXI Logiciel - 2
AVOXI Logiciel - 3
AVOXI Logiciel - 4
AVOXI Logiciel - 5
AVOXI Logiciel - 6
Vidéo de AVOXI
AVOXI Logiciel - 1 - aperçu
AVOXI Logiciel - 2 - aperçu
AVOXI Logiciel - 3 - aperçu
AVOXI Logiciel - 4 - aperçu
AVOXI Logiciel - 5 - aperçu

AVOXI - Prix

AVOXI n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de AVOXI est disponible à partir de 19,99 $US.

À partir de :
19,99 $US
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Parcourir les avis sur AVOXI

58 avis sur 58
Classer par :
Eben Wikus
Eben Wikus
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 26/06/2024

Great Service

Call Quality is top-notch, Customer Support is Superior.

Avantages

Avoxi Features are great, Implementing VoIP solutions without a headache, if you require assistance rest assured that Avoxi has your back 247.

Inconvénients

Avoxi partner portal is a bit outdated, but manageable

Dhanalakshmi
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 08/04/2022

One stand solution for Call centres

Overall experience is WOW & excellent. It has helped meeting our requirement to make calls to other countries residing in India. We assumed we may face network issues & call quality issues in beginning but AVOXI proved it wrong.

Avantages

AVOXI is a very simple platform which is very easy to understand, configure settings and use it. The platform enables self-reliance and very less dependency on support team would require for configurations. Agent platform is also very simple to use. There are integrations available like Teams, CRMs etc. which makes the life simpler. Overall, its a WOW experience with AVOXI :)

Inconvénients

There are no such features which I liked least about this software.

Utku
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
2
Simplicité
2
Support client
1

1
Publié le 16/05/2020

Fraudulent charging

We paid for 4 months but could not event use the system successfully for one full day. When we asked for refund, they never replied and continued charging. We deleted our account and deleted our credit card details, they continued to charge by using cc records! We had to cancel the cc in order to escape from this trap. We keep all these emails and records just in case anyone object to these comments.

Avantages

It seemed cheap at first. After months we see that this is the trap.

Inconvénients

Very low voice quality. Not stable operation (None of the calls were received for few days). Almost no support. (If you reach them from Linkedin, you may luckily receive some irritating replies)

Tom
  • Secteur d'activité : Agriculture
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/12/2024

Trust Avoxi

Very good! The support is good and has become even better. I had a face to face support call just today, the agent was polite, knowledgeable and resolved my issue.

Avantages

Easy to use. Numbers for many countries and local numbers within those countries. It's a great platform.

Inconvénients

There is not much I don't like. I am pleased with the platform. Maybe an official integration with 3cx.

Capucine
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 29/09/2020

Avoxi is the best for this service on the market

Avoxi is making possible real time communication cross countries, with a specifically good quality of calls and very low costs. Especially over this covid crisis when travelling has become impossible, Avoxi is litterally saving our business projects.

Avantages

In comparison to other similar services existing on the market Avoxi defintely makes a difference on every level. The price and quality of communication are the real plus. The options management is also very easy and a special mention for the GREAT customer service, which is rare enough nowadays and should be congratulated when good.

Inconvénients

For the use of our project this service is perfect, nothing seems negative about AVOXI to us

Alternatives envisagées 

Vonage Business Communications

Pourquoi passer à AVOXI

Vonage was a disappointment in terms of quality of service, prices and very bad customer service. Avoxi made a difference in terms of costs and as soon as I talked to Avoxi's customer service I felt respected as a client so that what made me sign up. Now after almost a year with Avoxi I am even more satisfied as the service is great.

Réponse de AVOXI

Capucine - Thanks so much for the fantastic review. We really appreciate your feedback.

Répondu le 14/10/2020
Tracy
  • Secteur d'activité : Édition
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 15/12/2022

Great product!

Great!!!

Avantages

It was a perfect fit when we moved from our corporate office land lines to remote during the pandemic.

Inconvénients

I don’t have any issues so far. I like it better than my old phone service.

Réponse de AVOXI

Thank you for your feedback Tracy!

We are so happy that we could help make your move to the cloud a seamless experience.

Please don't hesitate to reach out to our support team if you do have any questions or issues we can help with!

Répondu le 22/12/2022
Steve
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/08/2022

Terrific Customer Service

AVOXI has always been my go-to provider for international (ie: outside North America) phone numbers. I do not generally write reviews, but was very pleased and a bit surprised to see the level of responsiveness from their Support team on new phone number requests and a billing change.

I don't recall this being the case a couple years ago, so kudos to the management/leadership team for those little changes that make all the difference.

Avantages

Very easy to procure new international phone numbers. Admin portal is visually appealing and easy to navigate. Prices are reasonable and no hassles with downgrading to a lower monthly plan.

Inconvénients

Voice quality issues happened at last company (2+ years ago), but so far current usage at new organization has had zero problems.

Justina
  • Secteur d'activité : Services juridiques
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 21/09/2020

Customer support at it's best

Avantages

When I'm facing any issues, support answers immediately, and solve my problems.

Inconvénients

Price could be lower. I'm using a basic product.

Ryza
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/04/2024

1st AVOXI review

Avantages

Reliability of routing and ease of configuration.
Excellent customer support from both Sales and Tech.

Inconvénients

None so far. We had few issues related to failing calls, AVOXI was able to resolve within SLA.

John
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 28/08/2024

10/10 US, UK and NZ.

I’ve used AVOXI in the US, NZ and UK and always found it provides what I need with great support to help when needed. 10/10!

Avantages

Platform is easy to use. Love the live chat and phone/email support from real people when needed.

Inconvénients

Not being about to text phone numbers from one country for a different country.

Renat
  • Secteur d'activité : Électronique grand public
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/06/2024

Excellent Support

Avantages

Avoxi is user-friendly and reasonable cost with excellent support.

Inconvénients

Everything is excellent; Avoxi is user-friendly and reasonable cost with excellent support.

Aubrey
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 04/08/2023

Great service and support.

used for 10 years rarely need support, but when I have support has always resolved the issue quickly.

Avantages

Support understood my problem and guided me in resolving my issue.

Inconvénients

The cost I think the way technologyprogresses it becomes cheaper

Fernan
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/05/2023

Honest review

It was good, all issues were able to resolve asap.

Avantages

I find it very easy to use and easy to navigate and not complicated

Inconvénients

Those little issues sometimes, incoming and out going.

William
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/02/2020

Good hearted Innovation driving great change in VA Automation for our business

I really like this company. They don't take customer retention for granted and are very fair, kind and competent. They have created a great product that can actually integrate with other Chat systems if you get your head around email parsing and other automation including voice to email recording, which you can do amazing things with interms of analysing emotions. (Please use for good people!) It is the start of a great robot for you if you are a business owner looking to get your focus back. Well done to them for not following the crowd and bringing their creative offerings to social enterprises like mine. These are the ideas that will change the world one transaction at a time, not meditating in a cave to self serve one's inaction.

Avantages

The usability and organisation of the logic in a way anyone can understand and the assistance from staff who literally were prepared to walk me through the steps setting it up.

Inconvénients

It is clearly a leading edge idea from non complacent thinkers so being new, there were some visual dashboard display issue that may have been addressed already after many welcome follow up calls from their team.

Réponse de AVOXI

William. We appreciate all of your kind words and constructive feedback. We are constantly enhancing the platform and I hope you've noticed some of the improvements since your review.

Répondu le 28/09/2020
Robert
Robert
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 21/09/2020

AVOXI Genius is the best option for your IPBX and DID needs

Avoxi Genius is definetely the best software for Voice over IP. You can manage everything you need to get your IPBX and your DID numbers work!

Avantages

The software has great features that help you manage all your DID needs. You can add new DID´s, get special offers, get analytics and all the information you need to get the most of your IPBX

Inconvénients

Everything is great. I will maybe improve the customer support a little bit

Réponse de AVOXI

We love to hear you've had such a great experience with AVOXI! Thank you for the feedback!

Répondu le 28/09/2020
Siby
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 27/06/2022

Feedback

Customer support is excellent.We don't have to wait in que to talk to a technician.

Avantages

I like the functionality of the service . It is stable and never go down . Maintenance schedules are informed informed in advance , so they wont affect our services .

Inconvénients

At present I don't have any bad experience .

Yvette
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 21/06/2022

AVOXI is an AWESOME Business Tool!

My overall experience with AVOXI has been great! I've been able to advertise my services via social media and provide a call to action without giving up the privacy of my cell number

Avantages

AVOXI is very user friendly and has various features that enables a small business to
function like big businesses do. The ability to have a system that allows you to take inbound calls professionally , even off hours, with virtually just your cell phone is PRICELESS!

Inconvénients

The are so many features that AVOXI offers, it would be great to have a downloadable PDF with the features and how to activate them. However, their customer service staff is more than cable of walking you through the process.

Nelson
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 10/05/2022

Well done to [SENSITIVE CONTENT] in support

Great

Avantages

Easy to use.
The product is user friendly .

Inconvénients

More call features would be great as well.

Carlos
  • Secteur d'activité : Matériaux de construction
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 21/09/2020

Good experience

It is a very indispensable software at a cheap price to many companies that use avoxy, easy to use and have a very stable platform and reduces company costs.

Avantages

It is a software that came to reduce the costs of the company and it is also very stable and easy to use and its support platform is very friendly and its quick solution in some problems.

Inconvénients

I have no opinion about it; But , At the moment I have no words, the software is very stable and safe and also I have the experience of few supports with reporting problems, it is very stable.

Réponse de AVOXI

Thanks for your feedback Carlos! We are happy to hear that you find the platform so easy to use! - Team AVOXI

Répondu le 05/10/2020
Andy
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 21/09/2020

Scalable and easy to implement

Avantages

Available local DID numbers for a lot of major cities/countries
Easy to add/remove user licenses
Easy to set up call routing, virtual attendants
Very scalable without the need for large capital investments

Inconvénients

No mobile apps or desk phones available
Billing usage reports contain raw data and are not customizable (to customers)
No ability to track open/closed issues, requests in admin portal

Réponse de AVOXI

Andy - Thanks for taking the time to leave us this review. Happy to hear such positive feedback. We are had at work on the platform and use feedback like yours to help us prioritize enhancements! Thanks again!

Répondu le 02/10/2020
Floyd
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/02/2023

Greatest Customer Support Personel - [sensitive content hidden]

10 out of 10 = exceptional

Avantages

This software is easy to use, however if you are not that pc or internet savvy, their are support personnel like [sensitive content hidden] that would be honored to help you. [sensitive content hidden] is personnel, Knowledgeable and extremally patient.... He is simply Phenomenal. When you call AVOXI, You speak to a Live person, that is smiling and can not wait to assist you.

Inconvénients

There is no issues with Avoxi software...

Nuri
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 04/02/2022

Great Service, Easy to use Software

Their staff is the best. [SENSITVE CONTENT] have been great, they both have great energy and seem genuinely concerned about our needs and helping us out. They are awesome!

Avantages

Love that the dialer is straightforward, account linked easily with our CRM and we can customize our dispositions based on our needs.

Inconvénients

It was not a big deal that there was not a mobile app when we signed up, however I'm much happier that they are rolling out one and that it is in the testing stages.

Simon
  • Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 27/11/2022

AVOXI Contact Center product

Great

Avantages

Ease of use and flexible. love the idea of being able to add recording

Inconvénients

There is nothing i don't like about the product

Santosh
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 01/08/2022

Hassle free

Very happy with the service so far.

Avantages

It was very easy to get the number we wanted and have the calls forwarded

Inconvénients

Nothing at the moment i can think of. Everything works smooth and customer care is super helpful and fast.

Andrew
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/02/2022

Hassell free system

Excellent service

Avantages

Easy to use and I would recommend this reliable service to anyone looking for an affordable system

Inconvénients

Everything was provided with the service and as a business customer I couldn't find any fault with this service

58 avis

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