En savoir plus sur Storeganise

Storeganise fournit des logiciels de gestion modernes aux entreprises de garde-meubles de toutes tailles dans plus de 25 pays à travers le monde. Offrez à vos clients un moyen mobile de réserver, gérer et payer immédiatement des unités en ligne. Votre configuration des mouvements peut également être entièrement automatisée afin de gérer les sites robotisés tout en surveillant l'activité à distance. Le portail de gestion comprend diverses fonctionnalités : analytique de données enrichies, outils d'automatisation, cartes de site interactives, interface utilisateur des plus intuitives, intégrations multiples, etc. L'API (Application Programming Interface) ouverte et les webhooks permettent un niveau presque illimité de personnalisation et d'automatisation des tâches entre vos différents systèmes. Pour ajouter votre touche personnelle, aidez-vous de la fonctionnalité de garde-meuble de Storeganise pour bénéficier de solutions de stockage managées, doublées de fonctions d'inventaire photo et de gestion des transports pour permettre à vos clients de consigner chaque mouvement d'article en magasin. Storeganise peut être localisé pour n'importe quelle entreprise à travers le monde et est disponible dans plus de 12 langues, prend en charge toutes les devises, plusieurs taux d'imposition, diverses conventions de comptabilité régionales, etc. Contactez l'éditeur pour obtenir une démo gratuite dès aujourd'hui.
Storeganise Logiciel - 1
Storeganise Logiciel - 2
Storeganise Logiciel - 3
Storeganise Logiciel - 4
Vidéo de Storeganise
Storeganise Logiciel - 1 - aperçu
Storeganise Logiciel - 2 - aperçu
Storeganise Logiciel - 3 - aperçu
Storeganise Logiciel - 4 - aperçu

Storeganise - Prix

Storeganise n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Storeganise est disponible à partir de 50,00 $US/mois.

À partir de :
50,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Storeganise

Stora

4,6 (14 avis)
Stora est un logiciel de self-stockage qui gère les ventes en ligne et la gestion des installations. Aujourd’hui, vos...

KINNOVIS

4,8 (4 avis)
"Votre porte d'entrée pour révolutionner la gestion du self-stockage. Ce logiciel est conçu pour donner aux propriétaire...

6Storage

4,7 (91 avis)
6Storage est une solution cloud de gestion de garde-meubles qui s'adresse aux installations de garde-meubles de petite...

Unit Trac

4,7 (69 avis)
Unit Trac est une solution logicielle de garde-meubles basée sur le cloud qui aide les utilisateurs à gérer leurs...

DeepRent

3,4 (5 avis)
Découvrez ProStorage, un logiciel de garde-meubles gratuit conçu pour vous, le propriétaire de l'installation. Le...

storEDGE Management Software

4,4 (239 avis)
storEDGE est un logiciel de gestion d'installations de self stockage basé sur le cloud, conçu pour aider les utilisateur...

Storeganise - Avis

Note globale

4,7
Donnez votre avis !

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,8
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,6
Support client
4,9
Loading...

Tous les avis sur Storeganise

Filtrer par :
Classer par :
18 avis
Alastair
Alastair
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 19/01/2022

Full-Service Valet Storage Management Software - Student Sector

Avantages

Order flow, booking process and user management are the most useful elements of the software. Students can be a challenging market to service from a customer service perspective, and Storeganise has proved a valuable solution in order to improve our ability to manage our service efficiently. In addition, the ease of taking payments through the platform reduced our bad debts and the time it took customers to pay bills. By offering flexible payment options, Storeganise enabled us to tailor the our customer plans to our market. We have quite a unique charging structure, and Storeganise proved adaptable enough to be able to meet our needs. Integration into our existing processes was easy, and support was provided by Storeganise to manage this process. They are quick to react to customer service requests, and the communication is excellent.

Inconvénients

One feature missing is the ability to capture e-signatures on valet orders when collections and deliveries take place. This feature would help greatly with our compliance and transparency requirements when collecting. As a seasonal business, it would also help if we could delete items that were previously assigned to a customer but remain on the system.

Réponse de Storeganise

Thanks for the review Alastair! We have e-signing functionality for self storage and we are looking at adding that for valet storage too in the future.

Répondu le 01/03/2022
Max
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 10/06/2024

Very good management system

Avantages

Storganise is a user friendly management system. The customer service is excellent and the onboarding process has been very simple.

Inconvénients

So far there are no cons to the service.

Réponse de Storeganise

Thank you Max for taking the time to leave a us a review! We're thrilled to hear that you’re enjoying our software and we look forward to helping you scale!

Your feedback is incredibly important to us, and it helps us to continue improving our services and providing the best possible experience for all our users. If you have any additional comments or suggestions, please don’t hesitate to share them with us.

Répondu le 17/06/2024
Jeremy
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
5

3,0
Publié le 10/03/2022

A solid And cost-effective platform for managing valet storage

Avantages

Well defined workflows and ability to manage all aspects of the process in a collaborative manner

Inconvénients

Customer interface still needs to grow a bit in graphical sophistication and usability

Réponse de Storeganise

Hi Jeremy
Thanks for the review. The customer portal has just been updated to a totally new interface with loads of new functionality. The new portal is already generating increased conversion rates and further automation for many businesses and we are confident it will do the same for you guys too!

Répondu le 15/03/2022
Steven
  • Secteur d'activité : Entreposage
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5,0
Publié le 08/03/2023

Great product and we highly recommend

It has been a positive experience and I highly recommend the software.

Avantages

it was the most user friendly option that we looked at, and the pricing structure was the best for our needs.

Inconvénients

I have had challenges applying credits to customer accounts, but the support team has been helpful in resolving these issues.

Réponse de Storeganise

Thank you for the review! We continue to work on new functionality each quarter so more great stuff coming soon!

Répondu le 10/03/2023
Craig
  • Secteur d'activité : Entreposage
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 26/10/2021

The Storage People Storeganise Experience

We have been very happy with Storeganise since Day 1. They have been accommodating to all of our requests and needs. It's important for us to have a software supplier that is humanising and understanding. I think that has been most important for us.

Avantages

We wanted to implement valet and self-storage simultaneously but had issues finding an integrated software solution - that is until we met up with Storeganise. We're now able to offer both services in one easy-to-use software.

We wanted a software provider that was more in touch with our needs and the changing market. We found this in Storeganise. From the beginning, until now, they are always eager to know whether their software caters to our daily needs. Whenever there is room for improvement they will add it to their next software update.

The auto payment function that they offer is a value-added service making payments and collections easier for our clients and our team, respectively.

Inconvénients

No real cons as we're able to constantly communicate with the Storeganise team on making improvements for the users.

Réponse de Storeganise

Thanks for the review Craig! Pleasure working with you guys and we'll continue to build in new awesome features to help you automate more of your business :)

Répondu le 17/01/2022
Philip
  • Secteur d'activité : Entreposage
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 06/10/2021

Comprehensive software with swift deployment and flexible integrations

The experience with Storeganise has been fantastic with ample support all along the way from set-up to operations. The design is easy to use, highly customizable, intuitive and flexible.

Avantages

A web-based solution in itself has made managing operations much more flexible, and Storeganise also makes managing workflows and customer communications much easier with automated emails and payments available with customization options.

Inconvénients

Integration revealed a few operational issues that could be easily worked around or the team provided a hot-fix within the day.

Réponse de Storeganise

Thanks very much for the kind words! It is a pleasure to be working with you and supporting your business.

Répondu le 17/01/2022
Cole
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 14/01/2022

Next level, efficient self-storage and valet storage software that is very reasonable in price.

Avantages

The ease of use and the automations save us so much time. We research other software products before finding Storeganise, and Storeganise is hands down the best option.

Inconvénients

It would be awesome if Storeganise were to partner with an insurance company to provide month-by-month renters insurance.

Réponse de Storeganise

Thanks for the awesome review! Glad you are enjoying Storeganise. We are always to expand our integrations and are looking at insurance service integrations to add in the near future :)

Répondu le 17/01/2022
Carlos Julian
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 20/01/2023

Simpli Storage

The overall experience with the team, support and software has been good.

Avantages

Very easy to use both front and back end! faboulus work there.Great support team, from every person that I have worked with.

Inconvénients

There are very few options to manage promotions in valet storage.

Amanda
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 18/01/2022

Storeganise = efficiency and ease

Avantages

Storeganise is the perfect fit for our business. The ability to customize the markets to match our needs increases efficiency tremendously. Storeganise provides organization that eliminates human error and provides a security for both the client and our business. What I appreciate most is the quick responses from the Storeganise team when I have a question or need assistance updating a market. Their team is responsive and willing to work through unique situations to figure out how best to utilize the software to it's best potential.

Inconvénients

Most of my concerns along the way have been resolved with various software updates.

Réponse de Storeganise

Thank you for the awesome review Amanda! Always a pleasure working with you and the team :)

Répondu le 19/01/2022
Marco
  • Secteur d'activité : Entreposage
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 06/10/2021

Storefriendly Best Partner- Storeganise

Highly recommended to all new self storage operators

Avantages

we like storeganise's reporting and online payment.

Inconvénients

template of interface could be improved

Réponse de Storeganise

Thank you very much. It is wonderful to be supporting Store Friendly as one of the leading self storage companies in Asia!

Répondu le 12/10/2021
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 01/12/2022

"All in One" Software für Selfstorage Betreiber

Avantages

Die Software ist sehr übersichtlich & zuverlässig. Sie vereint fast alle betrieblich notwendigen Aspekte: Buchungsplattform, Websiteintegration, Rechnungsstellung, Schnittstellen zu Zahlungsdienstleistern und Access Control Systemen. Dazu ist der deutschsprachige Service durch die Karibu GmbH super: extrem kompetent und schnell, das kenne ich sonst so nicht.

Inconvénients

Eine richtige Handy-App wäre noch eine tolle Ergänzung, obwohl die Website schon sehr gut auf dem Telefon funktioniert.

Réponse de Storeganise

Thanks for the great review! We are happy to hear that you are enjoying using Storeganise. We continue to build and add new features on a regular basis and we will take into account your wishes for a mobile app in the future. Cheers!

Répondu le 05/12/2022
Hinnerk
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 05/12/2022

Storegainse ist die Lösung für einen (teil)-automatischen Self Storage Online Shop

Ein gutes Produkt was noch etwas feinschliff im Bereich UX braucht. Dies kann man aber relativ leicht lösen, da der Kern stimmt.

Avantages

Das Backend ist umfassend und tut was es soll. Die grundlegenden Funktionen sind alle dort, für einen automatischen Online Shop im Bereich Self Storage.

Inconvénients

Das Frontend sowie der Kündigungsprozess können noch ausgebaut werden.

Alternatives envisagées 

Stora

Pourquoi passer à Storeganise

Dies war die einzige Software welche wirklich einen (teil)-automatisierten Ansatz, als Online Shop, hat. Andere Produkte sind legacy Anbieter, die oft keine API bzw. eine Online Buchungs Ansatz haben. Das Backend ist anderen Anbietern in dem Bereich überlegen.
Stephanie
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 25/02/2022

Great product!

Excellent - they have been partners with us since we starting using them. Definitely feels like a collaborative working relationship.

Avantages

Ease of use and ability to have everything we need to manage our business in one place.

Inconvénients

Updates that may or may not work best for our workplace but we work with storeganise team to resolve these issues.

Réponse de Storeganise

Thanks for the awesome review Stephanie! Been great working with you these past few years and looking forward to the next few!

Répondu le 01/03/2022
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 29/11/2022

Umfasst alle Funktionen, die wir für unser Storage benötigen

Wir haben uns einige Produkte vorführen lassen. Unterm Strich bietet uns Storeganise mit Abstand das beste Preis /Leistungsverhältniss

Avantages

Sehr gute support, großer Funktionsumfang ohne "aufgebläht" zu sein.

Inconvénients

Die Statistik Funktionen könnten noch intuitiver sein.

Kevin
  • Secteur d'activité : Entreposage
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 20/01/2022

Best On Demand Storage Software

Avantages

We searched everywhere to find a solution to fulfill our consumer storage and delivery business. Luckily, we found Storeganise and have been very happy for several years. Storeganise's ease of use and ease of implementation is hard to beat. The customer support has also been top notch.

Inconvénients

The mobile interface could be better. It would be nice to have an actual iphone app available.

Réponse de Storeganise

Thank you very much for the review Kevin! Been a pleasure working with you and your team over these past few years. Our Customer Portal is actually about to be updated with a whole new interface - stay tuned!

Répondu le 24/01/2022
Ali
  • Secteur d'activité : Entreposage
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/02/2022

Storeganise is a user friendly system

Avantages

Storeganise is streamlined to make booking orders, billing and payments easy for the customer and internal users. As an owner, I love that everything I need is under one platform, CRM, orders, inventory, billing, website management. It is affordable and the team is always available to help troubleshoot any problems that arise.

Inconvénients

We do not have any complaints; we love the platform and the ease of working in it on a daily basis

Réponse de Storeganise

Thanks for the great review Ali! We are here to help :)

Répondu le 01/03/2022
Sebastian
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 11/01/2022

Excelente software valet storage

Muy buena experiencia. Estamos dejando de usarlo solo porque vendimos la empresa y el nuevo dueño ya tiene su software.

Avantages

Nos permitio pasar todo lo que teniamos a mano y excel al sistema con mucha facilidad.

Inconvénients

Como todo software comprado, no hay mucha posibilidad de personalizacion.

Réponse de Storeganise

Thanks for the great review! It has been awesome working together with you these past few years. We are constantly working to improve the level of customisations we can support and have some exciting updates around this coming out very shortly!

Répondu le 17/01/2022
Troels
  • Secteur d'activité : Logistique et chaîne d'approvisionnement
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 14/01/2022

A good solution for Valet Storage

Avantages

Very intuitive and easy to use - both as an admin and for drivers and other users. Good support from Storeganise and good cooperation when developing new customer-specific functions.

Inconvénients

Some features are missing and the booking flow for the customer could be a bit more simple.

Réponse de Storeganise

Thanks for taking the time to write a review! Glad you are happy with Storeganise. Our customer booking process is getting a big improvement with our new Customer Portal which we are rolling out now :)

Répondu le 17/01/2022

Catégories connexes