En savoir plus sur Zendesk WFM

tymeshift est un logiciel spécialement conçu pour simplifier la gestion du personnel dans Zendesk. Ses outils automatisent des processus chronophages, comme la planification, la prévision et la gestion des données afin que les utilisateurs puissent consacrer leur temps de manière plus productive et impliquée. De plus, les agents seront en mesure de réaliser des activités au quotidien et de consulter les programmes directement dans Zendesk, supprimant de nombreuses tâches fastidieuses en matière de gestion des employés. Le logiciel permet de surveiller la productivité et de signaler les infractions en suivant le canal dans lequel se trouvent actuellement les utilisateurs, qu'il s'agisse d'e-mails, de conversations, de chats ou de SMS.
Zendesk WFM Logiciel - 1
Zendesk WFM Logiciel - 2
Zendesk WFM Logiciel - 3
Zendesk WFM Logiciel - 4
Vidéo de Zendesk WFM
Zendesk WFM Logiciel - 1 - aperçu
Zendesk WFM Logiciel - 2 - aperçu
Zendesk WFM Logiciel - 3 - aperçu
Zendesk WFM Logiciel - 4 - aperçu

Zendesk WFM - Prix

Zendesk WFM n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Zendesk WFM est disponible à partir de 25,00 $US/mois.

À partir de :
25,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Zendesk WFM

Assembled

4,7 (62 avis)
Assembled est une plateforme de gestion du personnel conçue pour aider les entreprises de toutes tailles à planifier et...

Clockify

4,8 (9188 avis)
Clockify est une solution de gestion du temps basée sur cloud et sur site conçue pour aider les entreprises à surveiller...

When I Work

4,5 (1202 avis)
When I Work est une solution de planification du personnel basée sur le cloud qui aide les entreprises à gérer le...

Deputy

4,6 (748 avis)
Deputy est une solution de GRH (gestion des ressources humaines) basée sur le cloud qui s'adresse aux entreprises de...

Factorial

4,4 (281 avis)
Factorial est bien plus qu'un simple logiciel RH. C’est une solution complète qui automatise et optimise vos processus...

Paycor

4,4 (2944 avis)
Paycor crée des logiciels RH pour les dirigeants qui veulent se démarquer. La plateforme HCM (Human Capital Management)...

Bizneo HR

4,8 (162 avis)
Le logiciel de gestion des Ressources Humaines "tout-en-un" pour les entreprises de toutes tailles. Bizneo HR est une...

Unifocus

4,4 (57 avis)
UniFocus innove en matière de gestion et d'optimisation des effectifs. En connectant des informations puissantes et en...

Schedule it

4,9 (38 avis)
À partir de seulement 49 $ par mois, Schedule est une solution de planification du personnel qui aide les petites et...

Wrike

4,3 (2796 avis)
Wrike est une plateforme cloud de gestion de projet pour les équipes de plus de 20 personnes, adaptée aux grandes...

Combo

4,7 (110 avis)
De la planification des RH à la paie, Combo (anciennement Snapshift) est une application de RH qui simplifie le...

Parcourir les avis sur Zendesk WFM

15 avis sur 15
Classer par :
Tyler
Tyler Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Énergies renouvelables et environnement
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/10/2021

Great forecasting & scheduling solution for Zendesk

We use Tymeshift to forecast, schedule, and track agent performance. The biggest problem it's solving for us is getting out of doing this all manually in spreadsheets and digging through Zendesk trying to figure out what agents did for that day.

Avantages

Forecasting is easy to use and works out of the box, and I like that we can segment tickets based on the different types of work we handle. Scheduling is (mostly) automatic and the interface is one of the best I've tried. Also, their support team is excellent.

Inconvénients

I'd like to see more granularity in the agent activity reporting using the same workstreams we have for forecasting and auto scheduling. They say that's coming soon but would highlight it as an opportunity for improvement.

Luis
  • Secteur d'activité : Meubles
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/10/2021

Best Value and Support in the Work Force Management Game

Tymeshift has been an absolute pleasure to work with since I made the decision to sign with them over other options in the work force space. The initial setup and onboarding was smooth and our account representative [SENSITIVE CONTENT] has been with us every step of the way. Even though I probably bug more then I would like, they never make me feel like I'm not being heard or supported. This is honestly what I appreciate the most. Systems can be improved and modified, but that level of care you can't teach. It has to come naturally. Can't end this review without also giving shout outs to the technical support team who responds within minutes of my ticket request. Tymeshift is full of MVP's, too many to name, but you know who you are.

Avantages

Analytics, ease of set up, customer support and user friendly system for the agents.

Inconvénients

I love the system, but there are a few suggestions I have made regarding the reporting metrics and Tymeshift is always willing to listen to my suggestions and funnel up to the development team. That is rare in my experience with vendors.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 23/12/2024

Helpful for onboarding as a remote employee

Its made things easier for onboarding in my remote job.

Avantages

It makes it helpful to communicate with my HR staff and IT staff.

Inconvénients

It wasn't always super intuitive but it was helpful overall.

Rafael
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 30/11/2021

WFM made easy

It's been a great experience. The setup took some time and roll-out only happened after a couple of months in, though we've received a lot of support from Tymeshift's team and the available documentation complemented any other question we've had.

Avantages

Forecasting and automatic scheduling make the most interesting features out of Tymeshift, simplifying the process for us.

Inconvénients

The lack of integration capabilities via API, both in ingesting and extracting data together with our HR system.

Alternatives envisagées 

Assembled

Pourquoi passer à Zendesk WFM

Automatic scheduling, its ease of navigation for agents, how integrated it is with Zendesk, and the accurate forecasting we've obtained.
Mohamed Amine
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 30/10/2024

Great & Functional Tool

All in all, I have a positive experience with Zendesk WFM, I haven't had the chance to try other WFM tools myself, so I can't give a comparative opinion, but I'm quite satisfied with the tool.

Avantages

I use the product as part of a customer support team that uses Zendesk to manage our resources to reply to clients and such. I love the coordination level that Zendesk achieves and its efficiency when it comes to team work. It also has many add-on tools and is easilty integratable with many customer support related products, making the work environment quite whole and self-sufficient.

Inconvénients

As much as the functionalities provided are great, I often run into bugs, connection issues and find myself having to reload the page a few times as I work. It's not a huge deal as a simple cache clear or reload fixes it most of the time. A bit annoying but it's nothing out of the ordinary.

Ali
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/01/2024

A very useful tool for companies

Overall, it is a tool that does a very good job for shift scheduling integrated in Zendesk and also for companies to know what their employees are doing on Zendesk and how much time they spend on each ticket.

Avantages

It is a very useful tool for companies to track their emplooyees activities while on Zendesk ticketing system.

Inconvénients

Employees feel a bit concerned when they feel tracked all the time.

Matthew
  • Secteur d'activité : Sécurité et enquêtes
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 05/05/2023

Great WFM tool

Avantages

I find the forecasting and scheduling great and can highly recommend this tool. The support team are simply superb!

Inconvénients

Overall, I do not have any cons. At times it was buggy but these were quickly realized and resolved.

Sigmund
Sigmund Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 10/11/2021

Good timekeeping tool but still has limited functionality

Tymeshift was able to solve the divide between the billing hours' discrepancies - it allowed us visualization in activities that are deemed unproductive givin us more accurate hours values. However, it is still not integrated with our voice team as it cannot attach to Five9. So far it only works with our Zendesk tools. We have limited use of its forecasting and scheduling capabilities even though it is integrated with agents to do so. It is also a bit pricy according to our managers.

Avantages

Tymeshift can give great solutions to timekeeping especially in getting total billing hours

Inconvénients

Tymeshift needs agents to be mindful and diligent in using the plugin to capture their activities

'Rowdie' Mitch
'Rowdie' Mitch Afficher plus d'informations
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 01/08/2018

Great time tracker & employee management tool for ZenDesk

Actionable analytics for workforce management.

Avantages

I really enjoy the features and how it is built perfectly for ZenDesk. If you are running a large Help Desk company, these insights are invaluable.

Inconvénients

The stand-alone product isn't as good as other time trackers on the market for the money, which I'm sure they are aware of, because it is truly meant for amazing insights within ZenDesk.

Réponse de Zendesk

Hi Rowdie!
Thank you so much for taking the time to leave this review. We value all the comment we get from our customers and we really appreciate your constructive feedback.
Be sure that we work hard everyday to make Tymeshift the perfect WFM tool for your Team.
Thanks again.
Have a great day!:)

Répondu le 09/08/2018
Chad
Chad Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/10/2021

Exactly what we needed

The support team was very helpful in the onboarding experience. Granted, the software was super slick to setup, so that helped too.

Avantages

The forecasting feature is top-notch and helps us manage our workforce.

Inconvénients

I would look forward to them expanding beyond Zendesk at some point in the future as there are a couple other companies we work with that aren't on Zendesk that could benefit from tymeshift.

Lisa
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 08/04/2025

Easy to use, terrific time saver!

The ability to be in constant communication with customers with the auto reply and the instant texting is a huge help

Avantages

Ease of use and a big time saver, really love it

Inconvénients

Nothing, I really think everything is great

Saria
  • Secteur d'activité : Électronique grand public
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 23/11/2021

It's going to be one of the best WFM tools out there

Avantages

It was so easy to know everything I needed to know about the software before purchasing. The help center had everything and the YouTube videos teach you everything you want to learn.
Customer service is top notch in both technical ability and professionalism. Enhancements to the software are constant.

Inconvénients

Our operations really need a phone App which is not available atm, but we are willing to wait for it as I'm sure it's gonna be everything we want

Michelle
  • Secteur d'activité : Assurance
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 04/05/2022

Tymeshift is great!

Avantages

Having insight into agent occupancy is amazing!

Inconvénients

I would like to be able to send summary reports to more than 1 email.

Simona
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/12/2021

Excellent!

I was able to improve the productivity of my agents because their statuses were easily presented and I was able to see where are the gaps and fix it.

Avantages

I love that Tymeshift is very user friendly, easy to understand and monitor my agents. I use it on the daily basis.

Inconvénients

I think everything is great so far, nothing to add at the moment.

Onel
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/12/2021

Consultor CX

Una muy buena experiencia y soporte de parte del equipo de tymeshift

Avantages

Fácil de usar y está en mejora continua del mismo

Inconvénients

Para grandes volúmenes de agentes, puede volverse tedioso de administrar

15 avis

Catégories connexes