Tous les avis sur GoTo Webinar Appliquer les filtres
Parcourir les avis sur GoTo Webinar
Tous les avis sur GoTo Webinar Appliquer les filtres
- Secteur d'activité : Art
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Essentiel GoTo Webinar
Avantages
Continue à jouer même quand l'application est en arrière-plan, bonne qualité de son et de vidéo, utilisation intuitive. Super !
Inconvénients
Simple fluide... manque une option pour un transfert de doc en cours de conférence

- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Outils webinaire
Avantages
Très facile à utiliserL'intégration facile
Inconvénients
La maîtrise d'abordA pas ça tout est bien
- Secteur d'activité : Rédaction et correction
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
C'est une excellente application
Avec GoTo webinar vous êtes très confiant à travers vos différentes évènements . Il permet d'accroitre plus de clients
Avantages
bien c'est facile à utiliser très bonne en matière d'information de publication
Inconvénients
les tarifs sont chers pour les débutants pour passer en prémium

- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
utilisateurs de GOTO Webinar
Avantages
Partage d’écranTableau blanc virtuel Enregistrement Chat dans l’application Intégration du calendrierQualité de service compatibilité SIP Modération prise en main facile
Inconvénients
une interface qui n’est pas au goût du jour .l'obligation de télécharger une application mobile indisponible pour les systèmes d'exploitation Linux et Chrome pour faire une présentation.les participants doivent créer un compte afin de suivre un évènement.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
reliable and feature rich solution
Overall the product is excellent and i would recommend anyone seeking a top notch customer experience and webinar platform.
Avantages
The interface is user friendly and controlls are very easay to find both for the host and audience. The dashboard shares a convenient overview of upcoming webinars and manage multiple events effectively. The audio and video quality is excellent thus enhancing the customer experience.
Inconvénients
social media integration feature would enhance the product. An interactive whiteboard would be a next required feature.
- Secteur d'activité : Assurance
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
My Go-To For Virtual/Remote Meetings!
Avantages
Favorite thing about the Go-To Meeting Experience is that I'm able to share a Powerpoint presentation with the sales team from every State Farm office nationwide on the video conference. This means I don't have to do 10 separate meetings with every sales team and it saves me so much time!!
Inconvénients
Shoot, I can't think of anything. It works great for me!
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Using GoTo Webinar as an online meeting platform.
GoTo webinar has been an awesome platform for our online business meetings.It has ensured exclusive international marketing for our company at a relatively low cost.
Avantages
GoTo Webinar is easy to use to both beginners and experienced users and has consistent performance which ensures all scheduled meetings happen as expected.
Inconvénients
This platform has participation limitation depending on the subscription plan.This is a major issue especially for organizations with large number of participants.
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Video conferencing app review
Since I used this application during the Corona pandemic, I have been using it with my team members in meetings, training, discussions, and everything else online.
Avantages
The go to webinar application offers many advantages to users, including that we can conduct online seminars, discussion sessions, and ask questions. It is also characterized by ease of use and a simple, clear interface.
Inconvénients
It has not been updated for a month, but the company developing the application issued a statement that it will be updated in the next few days
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Special webinars
Overall journey with GoTo Webinar is really fantastic.
Avantages
The thing I like the most about GoTo Webinar is how easy it is to setup and use. The meeting consists of HD video quality.
Inconvénients
The thing I like the least about GoTo Webinar is its connectivity isssues. It fluctuates due to internet strength possibly.

- Secteur d'activité : Design
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Online meeting and webinars
Avantages
It is a important software when it comes to deal with online meetings and webinars
Inconvénients
The software is good but it still has to be famous as zoom software
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
GoToWebinar is a great tool for beginners
Avantages
The integration with Marketo, our marketing automation software, was easy and worked well, which is very important for us.
Using the platform to create an event is easy and the user interface is simple enough to take on quickly.
Inconvénients
The look and feel / design of the interface. Plus, the ocasional bugs and crashes during live webinars, and the difficulty to switch users from sharing screens in simple web conferences. A bit limited in what you can track /measure as well for participants.
- Secteur d'activité : Rédaction et correction
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
GotoWebinar Review
Avantages
For me, the most impactful about GoToWebinar are the webinars I attended since Megger Asia only uses GoToWebinar app.
Inconvénients
So far, I find the app easy to use, so I don't have any discomfort using it.
- Secteur d'activité : Pétrole et énergies
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Superb webinars
Avantages
GoTo Webinar is extremely easy to use for webinar and event management.
Inconvénients
There is nothing that I dislike about GoTo Webinar for now
- Secteur d'activité : Services aux consommateurs
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Webinar services.
Easy to learn from pool manufactures that offer virtual training.
Avantages
It was easy to participate in the webinar and answer and ask questions.
Inconvénients
There was nothing i did not like about GoTo
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Great product overall
I'd recommend this product to any new prospective customer
Avantages
Easy to use and effective. Great layout
Inconvénients
Took a while to navigate. A comprehensive tutorial would have been helpful.
Alternatives envisagées
LiveWebinar
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
web conferincing
Avantages
this software helps users to plan web conferences without difficulties
Inconvénients
what i like least is that it is not performant and famous
- Secteur d'activité : Externalisation/délocalisation
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Professional webinar
The journey with GoTo webinar has been very important.
Avantages
The thing I like the most about GoTo webinar is its intuitive user interface and very simple to learn internal features.
Inconvénients
I don't have any dissatisfaction or negative to comment about GoTo Webinar since it has very apt features.
- Secteur d'activité : Assurance
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Semplicemente fantastico
Molto buona in tutti i diversi ambiti
Avantages
Tutto è un app semplicemente facile e intuitiva
Inconvénients
Quasi niente forse dei piccoli problema ma risolvibili in poco tempo
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
ottima App
ho fatto un incontro per un ora con un'amica per spiegarla un po' di cose per il lavoro.
Avantages
Funziona bene e non perde connessione. Top.
Inconvénients
NON è il massimo con la registrazione, sarebbe meglio migliorare questo difetto.
- Secteur d'activité : Emballage/livraison de marchandises
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Great Video Conferencing Tool
Avantages
Very simple download and configuration. Easy to use interface and excellent video and sound quality.
Inconvénients
Pricy for small businesses. Cheaper paid options tailored to individuals or small clients would help
- Secteur d'activité : Biotechnologie
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Watch Webinars with comfort and ease
My colleagues and I like to continue our education through watching webinars. Many of them are hosted on GoTo Webinar. It is pretty easy to watch, and the recordings always work well. I never have any trouble figuring out the controls for the platform, but some may. I like to imagine that my parents would struggle a lot to figure out the small arrow that pops up the rest of the controls.
Avantages
One thing I do quite like is the separate space for questions. This leaves the chat free. Additionally, it is nice that I am typically placed in viewer only mode. I never have to worry about being unmuted, or accidentally turning my webcam on.
Inconvénients
The automated voice at the beginning, which is always annoying. Additionally, the program always unmutes my computer as soon as I join, which typically gives me a jumpscare.
- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
GoTo Webinar for Webinars
Avantages
GoTo Webinar works well for hosted webinars and trainings similar to other platforms, like Zoom.
Inconvénients
I don't really have any cons for GoTo Webinar. I think it works for what I need it for.
- Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
online meeting to go with goto webinar
more meetings less resources it has helped us to save money
Avantages
The application is super easy, I like the recording features for both audio and video recording
Inconvénients
using the application needs data and poor internet networks disturb connections
- Secteur d'activité : Événementiel
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Quite a decent meeting applications
Avantages
It was able to record our meetings and have it saved as a file.
Inconvénients
Kind of complicated to set up meetings, wasn't easy to join and the interface wasn't that appealing. New users wouldnt know how to mute or unmute themselves.
- Secteur d'activité : Musées et institutions
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Events
Avantages
Used recently when attending an event, was good
Inconvénients
No cons really, it's a good programme with few downsides