En savoir plus sur GoTo Webinar









GoTo Webinar - Prix
GoTo Webinar n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de GoTo Webinar est disponible à partir de 59,00 $US/mois.
Produits similaires à GoTo Webinar
Tous les avis sur GoTo Webinar Appliquer les filtres
Parcourir les avis sur GoTo Webinar
Tous les avis sur GoTo Webinar Appliquer les filtres

- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Notre outil de gestion des Webinars
Mon expérience globale est très satisfaisante car les fonctionnalités essentielles sont efficaces et pertinentes.
Avantages
Les fonctionnalités essentielles sont présentes et très fonctionnelles. L'utilisation est simple et fluide. Le support est aussi réactif.
Inconvénients
Nous avons eu des difficultés à connecter l'outil avec notre outil de marketing automation.
Alternatives envisagées
WebinarGeek- Secteur d'activité : Art
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Essentiel GoTo Webinar
Avantages
Continue à jouer même quand l'application est en arrière-plan, bonne qualité de son et de vidéo, utilisation intuitive. Super !
Inconvénients
Simple fluide... manque une option pour un transfert de doc en cours de conférence
- Secteur d'activité : Rédaction et correction
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
C'est une excellente application
Avec GoTo webinar vous êtes très confiant à travers vos différentes évènements . Il permet d'accroitre plus de clients
Avantages
bien c'est facile à utiliser très bonne en matière d'information de publication
Inconvénients
les tarifs sont chers pour les débutants pour passer en prémium

- Secteur d'activité : Services financiers
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Outils webinaire
Avantages
Très facile à utiliserL'intégration facile
Inconvénients
La maîtrise d'abordA pas ça tout est bien
- Secteur d'activité : Automatisation industrielle
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Saoulo business
Go to Webinar nous aide a faire le webinaire avec toute l'équipe de notre entreprise
Avantages
L'intégration de nos processus lors des webinaires a été sans problème et facile.
Inconvénients
Avec Go To webinar pas assez de complication
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Utilisation de GoTo Webinar
Avantages
La qualité des images du Webinar et son nombre de participants possible font de l'outil un des meilleurs pour ce type d'évènements (Webinar classique).
Inconvénients
L'outil ne peut être utilisé pour créer des salles de groupes pendant une session.

- Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
utilisateurs de GOTO Webinar
Avantages
Partage d’écranTableau blanc virtuel Enregistrement Chat dans l’application Intégration du calendrierQualité de service compatibilité SIP Modération prise en main facile
Inconvénients
une interface qui n’est pas au goût du jour .l'obligation de télécharger une application mobile indisponible pour les systèmes d'exploitation Linux et Chrome pour faire une présentation.les participants doivent créer un compte afin de suivre un évènement.

- Secteur d'activité : Services à la personne et aux familles
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Découvert l'an dernier
Avec la période Covid toutes nos formations se sont digitalisées et nous avons suivi avec ce logiciel.
Avantages
Rien a redire vraiment pro et très agréable
Inconvénients
Aucun point faible nous avons vraiment apprécié ce logiciel
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Très belle découverte
Rien a dire je trouve qu’il font leur travail comme il faut
Avantages
J’ai découvert cette plateforme il y’a pas très longtemps je suis satisfait très belle interface
Inconvénients
Rien a dire en particulier je suis satisfait

- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Le meilleur du Webinar
J'adord
Avantages
La qualité du son et des images images, le partage de fichiers et parfait
Inconvénients
Je trouve qu'il demande un qos en réseau un peu trop
- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
GoTo Webinar - appréciation d'une plateforme externe de webinaire
Avantages
La simplicité d'utilisation pour créer, mettre en ligne et voir les résultats des vidéos. La plateforme est très "user friendly", l'apprentissage se fait rapidement. Le fait de pouvoir voir qui s'est identifié pour écouter une vidéo et le nombre de fois.
Inconvénients
Le fait que la plateforme soit externe à nos plateformes numériques. C'est moins pratique lorsque l'on souhaite faire des campagnes marketing avec les vidéos, définir des objectifs de conversions. Les vidéos sont hébergés sur la plateforme de GoToWebinar et non sur votre site web.
- Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Logiciel de webinaire
Avantages
Intéressant au niveau des fonctions telles que le partage d’écran et l’enregistrement
Inconvénients
La qualité de connexion n’est pas toujours au rendez-vous

- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Event Management and web conferencing
I joined many events and i did get issues so i am satisfy with the software
Avantages
I find Goto webinar to be when of the web or video conferencing great software in the world currently. Many of their feature are working well and it is easy to plan a video meeting or conferences with partners or to join some webinars. The audio and expecially video is very useful for the user.
Inconvénients
The software works only with data and without it many features will be impossible to be used.
- Secteur d'activité : Marketing et publicité
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Great Webinar Tool - Pricey but Worth the Money!!
Avantages
Incredible features and capabilities for hosting webinars
Inconvénients
It's too expensive for our needs, but can see how the price justifies itself with larger scale webinars and projects
- Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
The go-for webinar product than zoom.
Overall experience is great, easy to join and be informed.
Avantages
The most like thing about GOTO is we can join the webinar via email and they will inform me one hour earlier and 5 minutes earlier.
Inconvénients
I can not send out the signup form to others who wants to join the webinar. No options to send the webinar invitation.
- Secteur d'activité : Automobile
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Goto webinar
Avantages
I not like this software.. I do not know how many peoples are using it.
Inconvénients
Inadequate for small companies and for single person.
- Secteur d'activité : E-learning
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Good for live webinars
Good platform, easy to use and they really assist you in the process.
Avantages
It is very known in the academic world so people when they are attendees don't feel overwhelmed by the platform. You can hide the attendees so when you have competitors they dont know about the existance of each other.
Inconvénients
Once, I set up a webinar and it was recorded and we had audio issues that could not be fixed instantly, we had to reschedule.
- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
reliable and feature rich solution
Overall the product is excellent and i would recommend anyone seeking a top notch customer experience and webinar platform.
Avantages
The interface is user friendly and controlls are very easay to find both for the host and audience. The dashboard shares a convenient overview of upcoming webinars and manage multiple events effectively. The audio and video quality is excellent thus enhancing the customer experience.
Inconvénients
social media integration feature would enhance the product. An interactive whiteboard would be a next required feature.
- Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Go To Meeting Is a Great Product
Go To Meeting is a great software that can be used for Board Meeting as well as interviewing candidates for a job opening.
Avantages
The Ease of Use.
Sound Quality was great.
Inconvénients
I do not have any cons with this product.
Alternatives envisagées
Zoom WorkplacePourquoi passer à GoTo Webinar
We felt Go To Meeting was easier to use and was less expensive.- Secteur d'activité : Logiciels
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Industry leading webinar hosting service with best-in-class features for nearly all webinar...
Excellent! We used GtW for years with great success. We had slightly improved registration/attendee ratios than alternative solutions.
Avantages
The event management system worked really well. The handling of event registration and follow-up emails was great! GtW also integrated well with Pardot/HubSpot to capture registrants' contact info. GtW continued to improve over the last decade through multiple acquisitions.
Inconvénients
There were two features in particular that I wanted but maybe didn't make sense for GtW's product. #1 - Host webcam video feeds overlapping shared screen. I wanted to have the option for hosts' video boxes to overlay the main GtW presentation screen instead of sectioned off in a separate frame. I wanted the option for the webcam video to be combined with the main presentation screen for reuse on youtube and other video-sharing services.#2 - Ability to simultaneously live-stream to Youtube and other video-sharing platforms (e.g. Facebook, Twitter, Linkedin)
Alternatives envisagées
GoTo MeetingPourquoi passer à GoTo Webinar
Price and features. We were also using GoToAssist.
- Secteur d'activité : Vente au détail
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
GoTo Webinar allows us to have wonderful webinars and events virtually.
It has been a very good experience with GoTo Webinar. It help us to host huge virtual sales webinars that are very lively and engaging. With GoTo Webinar, we have been able to engage thoroughly with prospects through virtual conferences.
Avantages
It is very easy to setup a virtual webinar with GoTo Webinar. It offers webinars top quality visuals and audio making conversations to be very clear. It makes it possible for more than one person to present which is very useful during sales webinars. Engaging with the other webinar audience is very simple.
Inconvénients
GoTo Webinar has been at its best while serving us. There has been no issues encountered. Definitely nothing not to like about it.
- Secteur d'activité : E-learning
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
User experience is seamless
Avantages
The user experience is seamless. It can be used on a laptop or phone to join a webinar
Inconvénients
Initial set up can be a bit tedious but once you get it, it works
- Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Dependable virtual Conferences and Events olution
Since the adoption of Goto webinar in at the hospital I can say that we put our best foot forward to acquire it. I can attend workshops, conferences or even meeting without having to leave the the HDU/ ICU room. Soo Iam able to follow up on everything while taking care of my patients. Also with it I don't need an account to join the meetings. What an incredible tool. I really love it
Avantages
Goto webinar simplicity is next level. It's intuitive interface makes it easy even for invitees to join the conferences from anywhere without struggles. I engage on any device may it be my desktop, phone or even tablet. Planning topnotch virtual events is also quite easy with it through the pre planning and event promotion through the Goto stage. Scheduling is flexible for one time events, series of events or even create demand for recorded webinars . One can quickly create a new event using inbuilt templates and previous settings and custom registration forms for invites. Branding of hospitals events for personalization by adding the logo and colour is of importance to us. During the webinar engaging with presenters is through the dahboards which happens asap , interactive polls and even virtually raising of hands to get the presenters attention. It also support multiple presenters who can share their webcams . Other than that the audio is excellent and visuals are in hd to give the maximum number of attendees and amazing experience during the meeting.Goto webinar also give insights on the attendance reports and overall goodness of events. Another feature I find interesting is it's integration power with most tools in our workspaces to enhance our experience
Inconvénients
Go to Webinar guarantee us hassle free events because it makes events delivery soo easy. It is comprehensive in terms of event platform features making it the ultimate best solution in the market for us and anyone seeking to go virtual on hosting events of any size
- Secteur d'activité : Divertissement
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Party For Our Planet LLC
Easy to use, would recommend to other business owners
Avantages
Ease of use, especially for large scale webinars
Inconvénients
Interface seems outdated compared to competitors
- Secteur d'activité : Musées et institutions
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
GoTo Webinar is a pioneer for virtual events.
We use GoTo Webinar as a virtual platform to educate people on matters museum conservations through community awareness campaigns as well as to run webinar marketing to attract more tourists to visit us from both local and international.
Avantages
The main reason we find GoTo Webinar more useful to us is that it allows to host larger number of audiences for our online events and this allows us to reach out to more people at a go. It makes online events more interesting by allowing the audience and the hosts to engage and interact freely using features like raise hand, chatting and others. Another unique thing about GoTo Webinar is how it allows an event to have more than one presenter at a go.
Inconvénients
Am more than happy with GoTo Webinar and its features and am having a good time and experience using it. No dislikes.