En savoir plus sur Bindy

Conçue pour les détaillants multi-unités, les fabricants, les pharmacies et les entreprises hôtelières, Bindy est une plate-forme basée sur le cloud qui permet de rationaliser les flux de travail d'inspection, d'identifier les problèmes et d'attribuer des actions correctives pour garantir la conformité aux normes de la marque. Les administrateurs peuvent programmer des visites sur un calendrier et créer des listes de contrôle ou des formulaires d'inspection personnalisables pour collecter des données à partir de sites et y ajouter des pièces jointes à titre de référence. Les principales fonctionnalités de Bindy incluent la gestion des audits, l'analyse des causes profondes, la visualisation des données, la gestion des tâches, la collaboration, etc. Le logiciel permet aux gestionnaires de générer automatiquement des plans d'action à l'aide d'éléments non conformes identifiés et de désigner des utilisateurs pour chaque tâche afin de rationaliser les processus de résolution des problèmes. De plus, la fonctionnalité de surveillance intégrée permet aux superviseurs de se connecter et de vérifier la progression du travail entre les équipes pour afficher les tâches en attente. Bindy propose une API, qui permet aux entreprises d'intégrer la plate-forme à diverses applications d'exportation de données tierces. Les prix sont disponibles sur les abonnements mensuels et le support est étendu via les FAQ, les e-mails, le téléphone et d'autres mesures en ligne.
Bindy Logiciel - 1
Bindy Logiciel - 2
Bindy Logiciel - 3
Bindy Logiciel - 4
Bindy Logiciel - 5
Vidéo de Bindy
Bindy Logiciel - 1 - aperçu
Bindy Logiciel - 2 - aperçu
Bindy Logiciel - 3 - aperçu
Bindy Logiciel - 4 - aperçu
Bindy Logiciel - 5 - aperçu

Bindy - Prix

Bindy n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Bindy est disponible à partir de 119,00 €/mois.

À partir de :
119,00 €/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Bindy

FranConnect

4,3 (183 avis)
FranConnect est une solution cloud qui aide les entreprises franchisées à gérer leurs opérations, leurs communications...

QT9 QMS

4,7 (94 avis)
QT9 Quality Management Software est un logiciel de gestion de la qualité basé sur le web utilisé par les entreprises...

Wrike

4,3 (2756 avis)
Wrike est une plateforme cloud de gestion de projet pour les équipes de plus de 20 personnes, adaptée aux grandes...

Cority

4,3 (99 avis)
Cority propose une solution logicielle de gestion de la qualité et de conformité d'entreprise basée sur le cloud pour...

Caspio

4,5 (213 avis)
Caspio est une solution cloud de développement d'applications sans programmation pour les entreprises de toutes...

Mobile2b

5 (5 avis)
Mobile2b Business Process Management (BPM) assiste les entreprises dans l’automatisation des processus et la gestion...

monday.com

4,6 (5406 avis)
monday.com, une plateforme primée de gestion de projet et de collaboration, aide les équipes à planifier et à mettre en...

Asana

4,5 (13306 avis)
"Asana aide les équipes à organiser leur travail à grande échelle, des tâches quotidiennes aux initiatives stratégiques....

A1 Tracker

4,9 (69 avis)
A1 Tracker Contract Management Software est une plateforme de gestion et de cycle de vie des contrats basée sur le...

E Value it

4,6 (16 avis)
E Value it est un logiciel d'outils Kanban qui aide les entreprises à évaluer les organisations, les produits, les...

Bindy - Avis

Note globale

4,9
Donnez votre avis !

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,8
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,8
Support client
4,8
Loading...

Tous les avis sur Bindy

Filtrer par :
Classer par :
15 avis
Thierry
  • Secteur d'activité : Supermarchés
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 24/04/2023

Un outil qui nous permet d'augmenter l'excellence opérationnelle de notre réseau de magasins

Nous utilisons Bindy depuis 2016 et apprécions les développements faits tout au long de ces années pour rendre l'outil toujours plus efficace. Le support est également à souligner.

Avantages

L'outil permet une autonomie complète de ses administrateurs. Les formulaires sont créés facilement et sont paramétrables pour ne cibler que certains profils ou pour s'activer et se désactiver à une date précise. Bindy propose de nombreux rapports permettant une analyse et facilitant la prise de décisions. Le rapport qualité/prix est excellent en comparaison d'outils similaires. Le support est très présent et très réactif.

Inconvénients

Notre entreprise utilise exclusivement les outils 'Google Suite' et l'outil Bindy utilise largement MS Excel demandant quelques manipulations à l'administrateur lors des chargements de masse ou lors de la génération de rapports. Cet inconvénient est cependant invisible pour l'utilisateur. L'utilisation de l'outil est possible offline, mais demande une manipulation (trop) complexe pour l'utilisateur.

Réponse de Bindy

Thank you for your review Thierry. We appreciate the feedback and insights.

Répondu le 25/04/2023
Carol
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 01/10/2024

Calibration

Very good. Quick responses with links to my questions.

Avantages

Reports, ease of creating a calibration

Inconvénients

When modifying a submitted calibration, it would be good if new submitted calibration was auto sent to appropriate parties

Réponse de Bindy

Thank you for your review. We appreciate the feedback. With regards to updates to an existing calibration, changes are not sent automatically. You can however manually send them using the built-in inspection email function and selecting the applicable recipients from the list of site affiliated users. This gives the sender granular control. Note that user new user comments, including action plan comments, are sent automatically. Again, we appreciate your feedback.

Répondu le 07/10/2024
Steve
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 01/10/2024

An Invaluable Tool

We have had a very positive experience with the Bindy platform, and with the service and support we have required from time to time.

Avantages

With a network approaching 400 units nationwide, Bindy is an invaluable resource. The archiving of reports, photos, and more provide us the historical data we need to effectively manage and support our Franchisees.

Inconvénients

My complaint isn't an issue with Bindy, but with the personnel who submit the reports. Inconsistency in the collection of information is a human challenge we are still working to address.

Réponse de Bindy

Thank you for your review. We are noting the challenge posed by human submissions. Many customers now utilize the “Mandatory photos” and/or “Mandatory videos” feature of Bindy to provide photographic evidence that the standard was met. However, there is always the challenge. We appreciate the insight and the partnership.

Répondu le 07/10/2024
Kendra
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 01/10/2024

Most Effective Compliance Platform!

Avantages

The Bindy platform has been amazing for our company. Bindy makes everything easy, from setting up compliance forms, conducting location visits, and exporting visit data. Everything I need is just a click away. Every time I have a question and reach out to the support team, their response is prompt and thorough. There is nothing more I could ask of a compliance platform.

Inconvénients

There is nothing. Anything I have had an issue with the Bindy team has helped rectify the issue.

Réponse de Bindy

Thank you for your review. Your feedback and questions over the years have been very helpful and contributed to product features and new capabilities. We appreciate the partnership and are always available to answer your questions and assist.

Répondu le 07/10/2024
Steven
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 09/10/2024

Bindy Review

We use Bindy to take photos, notes, and gather data at our sites. It has really helped us to be more efficient and to review the data that is collected with other colleagues. We can easily look up locations and data, and analyze the data gathered to develop action plans.

Avantages

Data Collection, ease of use, its very customizable and the ability to use it from my mobile device.

Inconvénients

There was nothing I didn't like about the Bindy platform.

Réponse de Bindy

Thank you for your review! We are delighted to hear you appreciate Bindy’s ease of use and ability to customize the platform to suit your workflow.

Répondu le 23/10/2024
Eric
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/09/2024

Bindy is the right compliance tool

[sensitive content hidden] and the entire team are always willing to assist us in running a successful restaurant company by validating that our systems and protocols are being followed.

Avantages

The ease of the platform itself. They have templates for you to customize to fit your business model.

Inconvénients

The ability to add items to reviews via email.

Réponse de Bindy

Thank you for your review. Food service is not for the faint of heart! We are delighted to a partner and play a role in validating your systems and protocols. We also appreciate your feedback.

Répondu le 07/10/2024
Nelson
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 02/10/2024

Bindy works

[sensitive content hidden] has been great from the very beginning and slows down when I need him to.

Avantages

I like that we are able to customize the inspections and run various reports. I also like that you can view Inspections side by side.

Inconvénients

I wish you could narrow a report before running it and not have to insert a filter.

Réponse de Bindy

Thanks for your review. Customization and 27+ reports, graphs, and charts, are essential parts of the Bindy platform. Thank you for your feedback about report filtering. This is done for speed with “sensible defaults”, but we appreciate that some users may want to control the report, the first time around. We will discuss this further with the product group.

Répondu le 09/10/2024
Sean
  • Secteur d'activité : Meubles
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 19/12/2023

Multi-Store Business Succeeding with Bindy

Bindy certainly enables us to manage a large and complex environment with shift priorities. Everything we need for data-driven decisions is at hand. It's a great tool to make our experience better.

Avantages

Bindy is easy to use as an Admin and for end users. Setting up compliance and forms is straightforward. The online data-base of inspections is important for QA in our business.

Inconvénients

Bindy is a very solid product and we are please to have it in our ecosystem.

Réponse de Bindy

Thank you for your review Sean! We're happy to hear that Bindy has had a positive impact on your business!

It's great to know that you have everything you need to make data-driven decisions with Bindy and appreciate the ease of use and ease of setup.

Répondu le 20/12/2023
Masiuddin
  • Secteur d'activité : Immobilier commercial
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 04/10/2024

Operational Audit Manager

Good, configuring new forms can be improved.

Avantages

User friendly auditing application for our company.
Easy of adding users and configuring different forms for standard audit.

Inconvénients

When pdf report of audit is generated, 'Yes/No/NA' to audit answer should be visible.

Réponse de Bindy

Masiuddin, Thanks for your review. Framing the answer in the inspection PDF in the context of available options, is an interesting idea. It will be discussed with the product team. Thank you for your insights.

Répondu le 21/10/2024
Annie
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 02/10/2024

User friendly and easy to use.

Offers our business an user friendly platform when auditing our multiple businesses accross Canada

Avantages

The app is user-friendly with a simple interface that makes navigation easy, even for beginners. The features are accessible and intuitive. It’s quick to switch between different sections, making it efficient and enjoyable to use.

Inconvénients

The report format could be improved, and the variety of report types currently available is quite limited.

Réponse de Bindy

Thanks for your review, and for commenting on the efficiency and ease of use of the app. We spend a lot of time making Bindy intuitive and fast. While we have 27+ built-in reports, including trends, best and worst, summaries and raw data, and countless other charts, graphs, and visualization, we understand that some customers may need to go over and above or generate very specific reports. For those cases, we recommend using the API. This allows you to extract the data from Bindy automatically and load it into an enterprise data warehouse or analytics package where it can be correlated and visualized according to very specific needs. Again, thank you for your review and feedback.

Répondu le 09/10/2024
Safayet
  • Secteur d'activité : Sécurité et enquêtes
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/09/2024

Goodwill of WNY

I use it every month. It is a very useful site for our company.

Avantages

All of the data is organized professionally.

Easy to complete my audit.

Inconvénients

Nothing!! Super easy to navigate and it produces important data.

Réponse de Bindy

Thank you for your review. Ease of use is a critical to us and we are delighted to hear you comment on it. The easier the tool, the better the adoption in the field and the better the results. Getting everyone on board is a big part of every retail execution success story. We really appreciate your feedback.

Répondu le 07/10/2024
Jeff
  • Secteur d'activité : Meubles
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 28/12/2023

Great Auditing Tool for our Company

Avantages

Ease of use to start and continue an audit. Improvements on saving audits mid session. Ease of updating users and adding users to multiple locations via Forms.

Inconvénients

Wish audit/form creation was more drag and drop, versus having to go into each question and change the question number order

Réponse de Bindy

Thank for your review and drag and drop suggestion (we have passed this on to the product group). We are glad you appreciate the ease of use of audits and the ability to add users to multiple locations.

Répondu le 02/01/2024
Lisa
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 11/12/2023

My Bindy Experience

Great- It is a complex system that offers many business solutions- yet easy to use.
The team a Bindy is helpful and takes pride in their work. It has been obvious in my interactions that they want me to use the system and be happy with it.

Avantages

It is intuitive- I am not a "read the manual" type of person- I like that next steps are logical.

Inconvénients

Setting up forms and permissions can be overwhelming and I still don't feel that I have that right

Réponse de Bindy

Bindy is a versatile system that supports a near infinite number of workflows. We are very glad you find it intuitive and easy to use. With regards to form permissions, feel free to reach out to Support. We will happily vet them and provide tips for the most optimal setup.

Répondu le 19/12/2023
Jerry
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 08/05/2023

Bindy - Great and Always Improving!

We love Bindy and it would be difficult to continue our organizational growth and improvement without it.

Avantages

Easy to use interface, more features all the time. Great tech support.

Inconvénients

The roles and permissions do not match our business model.

Réponse de Bindy

Thank you for your review Jerry and your comments about Bindy being easy to use and continually improving. Regarding roles and permissions, did you know that roles can be renamed and permissions can be set at the form level (which gives you complete workflow control)? Kindly reach out to Support and they will gladly jump on a call to point you in the right direction. Thanks again.

Répondu le 11/05/2023
curtis
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 27/01/2023

New User

in my infancy but so far looks like it will do the job for now as we grow we may need something that has the ability to do what we need

Avantages

the ability to look at national numbers

Inconvénients

that it cannot tie a score to a risk level example 85 points or higher low risk 70-84 points medium risk below 70 high risk

Réponse de Bindy

We liked your suggestion so much, we built it! You can now define and tie a risk level (or other customer-defined classification) to a score automatically. Thank you for the insight.

Répondu le 20/12/2023

Catégories connexes