En savoir plus sur HelpHero

Découvrez à quel point il est facile d'intégrer et d'améliorer l'expérience des utilisateurs à l'aide de la plateforme logicielle d'HelpHero. Même s'ils n'ont aucune expérience en matière de programmation ou de développement, tous les utilisateurs peuvent créer des visites guidées de produits et des présentations interactives attrayantes. La création de présentations avec HelpHero est rapide, facile et abordable.  Les fonctionnalités de HelpHero sont les suivantes : édition et personnalisation faciles, nombre illimité de présentations, de tâches et de listes de contrôle, gestion d'un nombre illimité de membres de l'équipe, accès à toutes les fonctionnalités standard et avancées, analyses et intégrations, CSS personnalisés, ciblage et personnalisation du public et accès à une API (Application Programming Interface). Une assistance est également proposée par téléphone, par e-mail et par chat. Version d'essai gratuite de 14 jours disponible.
HelpHero Logiciel - 1
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HelpHero - Prix

HelpHero n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de HelpHero est disponible à partir de 55,00 $US/mois.

À partir de :
55,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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HelpHero - Avis

Note globale

4,7
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4,1
Simplicité
4,7
Support client
4,7
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Tous les avis sur HelpHero

Filtrer par :
Classer par :
7 avis
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Équipement et fournitures de bureau
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/10/2023

Great price, great service

The overall experience has been great. Anytime I needed help, they were quick to respond.

Avantages

HelpHero is a low-cost and easy to implement solution that allows us to quickly generate customer onboarding guides.

Inconvénients

The only negative I would have is the Dismiss vs. Cancel options on tours can be a little confusing.

Réponse de HelpHero

Thanks very much for taking the time to write this review. We really appreciate your support. It's wonderful to hear that you think HelpHero is a low-cost and easy to implement solution, as we strive to deliver greater affordability and value for our customers. Your feedback will also help us continue to improve. Thanks again for sharing!

Répondu le 05/10/2023
Pablo
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 20/10/2023

Excellent onboarding product - we use it in two apps

HelpHero has been all along the way for us in our journey. We use it in two separate products. It has scaled really well with our business and user patterns. Customer support has been always incredible. For instance, we required WCAG AA accessibility features and they added them within weeks.

Avantages

Simplicity, the fact that is "just works", scalable, excellent customer service, price

Inconvénients

Lack of in-built ability to space out popups over time (e.g. "run this workflow only if the previous one finished at least a day ago"). It can be done by requires coding.

Réponse de HelpHero

Hi Pablo, thanks so much for the thoughtful review. We really appreciate your support and are grateful to be part of your journey. Happy to advise that we recently released a new enhancement enabling date conditions to be set when running tours. More information is available on the HelpHero website under the docs section. Thanks again for sharing!

Répondu le 23/10/2023
Oliver
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
2
Simplicité
3
Support client
3

4,0
Publié le 17/11/2023

Good for starting cheap, but it lacks in the details

Overall I think it was the right choice to go with HelpHero when we started. Not at least because of the competitive pricing. Now with some traction more pro features and a higher level of customization would be needed, but we are stuck there. Now we need to consider switching to a more sophisticated solution, which is not what we would love to do.

Avantages

It's inexpensive and easy to set up. The basic functionality is in place and works as intended.

Inconvénients

The login flow with the magic link is not convenient. Also, the editor is unintuitive at times. We now have dozens of tours that still can't be sorted in folders. That could need a redesign for sure.

Réponse de HelpHero

Hi Oliver, thanks very much for your feedback. Our aim is to provide an easy to use and competitive solution for creating better user onboarding experiences. Would love to know in more detail what features are missing for your particular use case. We'd be happy to investigate whether it's something we currently support with our feature set, or could consider for our roadmap. Please don't hesitate to email [email protected]

Répondu le 21/11/2023
James
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 23/11/2023

[sensitive content hidden] is fantastic

HelpHero has been a very effective tool to use in a multitude of ways. We've used it for onboarding tours, release notes, announcements & alerts. It has helped us to expose messages far quicker to our users, than if we'd had to develop a popup.

Avantages

Customer support from [sensitive content hidden] has been exemplary. His professional and simple requests allowed us to resolve a long-standing issue with our integration coding.

Inconvénients

I cannot deactivate / draft tours. I have to delete it a recreate the template from a saved doc when ready to reimplement.

Réponse de HelpHero

Hi James, thanks very much for taking the time to provide us a review. We really appreciate it! You can deactivate tours by editing the tour settings and disabling autostart. Hope this helps. Feel free to email [email protected] if you have any further questions.

Répondu le 28/11/2023
Marton
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/11/2023

New Innovations HelpHero Review

Overall, I think it's a fantastic product that really helps our users learn how to use our software. Great job!

Avantages

I like how we're able to provide in-software guidance on how to use our product – since it can be difficult for new users.

Inconvénients

I wish there was a way to create folders for all of the tours, checklists, and hotspots; the organization of folders would help us find things that we've built much easier. Also, I wish there was a way to include a button for users to turn tours on/off.

Réponse de HelpHero

Hi Marton, thanks for your thoughtful review. It's great to hear you think that HelpHero is a fantastic product. We're grateful for the support. Your feedback will also help us continue to improve our offering to our valued customers. Thanks very much for sharing!

Répondu le 08/11/2023
Kevin
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 02/11/2023

Happy with you.

Avantages

Easy to use. Well designed. The support is very active.

Inconvénients

Searching the hotspots/tours is not possible.Sessions are quite short for the Chrome extension, we often need to re-login, which is killing people's willingness on using it.

Réponse de HelpHero

Hi Kevin, thanks for taking the time to write this review. We are grateful for your support and feedback which helps us continue to improve. While it's not currently possible to perform a search, labels can be added as a quick and easy way to organise and categorise hotspots, tours etc. More information is available on the HelpHero website under the docs section. Thanks again for sharing.

Répondu le 08/11/2023
Andrew
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 02/10/2023

Amazing Tool

Avantages

Customer support is extremely helpful! Tool is pretty good. Customer segmentation of tours is a bit difficult without engineering support. Tool does have everything you need to create an engaging, branded tour

Inconvénients

Customer segmentation is not a fully integrated feature

Réponse de HelpHero

Hi Andrew, thanks for taking the time to write this review. It's great to hear you think that HelpHero is an amazing tool and that you find our customer support helpful. Your feedback will help us continue to improve. Please don't hesitate to email [email protected] with any questions or concerns. Thanks again for sharing.

Répondu le 03/10/2023

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