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👨‍💻 Armand
👨‍💻 Armand Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 01/09/2020

The best Callrail alternative on the market right now

Awesome

Avantages

The ease of use and the integrations.
Their documentation is top notch and they have a great support team behind the product.
I could not live with it, it's an essential tool to our lead generation.
You can track calls, forward, add call whisper to warn your partners about a lead coming from you, access recordings. So many great features.

Inconvénients

Nothing that I can think of. It just works.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 27/11/2018

Excellent all around - usability, price and customer service

I did months of research and speaking to several companies offering the same service and in the end, PhoneWagon was my choice. They offered the best price, their user interface was simple and straightforward, easy to learn and teach others how to use, and their customer service is top notch. Simply chat your support team anytime and they will solve your problem within a few minutes. Can't say enough positive about the PhoneWagon product and team.

Avantages

Usability, data is presented in a straightforward, easy to digest manner.

Inconvénients

I have no complaints so far about PhoneWagon's software.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Matériaux de construction
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 06/03/2018

phone wagon is a must for tele sales!

increased sales!!

Avantages

Some of the great features is local numbers , automatic text responses, Google Adwords integration. Tracking on successful phone campaigns cuts down on lost time. .

Inconvénients

What I like least is that people are now getting leery of the local number . We are getting more no answers and hang ups .

Mark
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/04/2018

Excellent service with great potential

Avantages

The software is clean, simple to use, and overall well thought out for individual or multi-location businesses.

Inconvénients

The software falls short on the agency side, and the reporting doesn't allow for export as easily as others. Twilio's tech integrations like the ones from NoMoRobo and other services would easily put this software over the top!

4 avis sur 4

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