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Diane
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 18/09/2019

Fantastic Software

We are able to track all calls that come in from our advertising efforts.

Avantages

The implementation was very simple and the user interface is easy to use. The software is awesome!

Inconvénients

I do not have anything bad to say about this software.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 18/11/2018

Best Call Tracking Value

We reviewed all the other call tracking tools and Phone Wagon has the best value with great customer service.

Avantages

The ease of use and integration into Google Analytics has allowed my advertising agency help our clients understand where there leads are coming from as well as seeing how response time effects conversions. The easy of integration into Google AdWords is just a click if a button and we see keyword conversation.

Inconvénients

We use Zapier to send call and SMS data to Google sheets for integration into our clients data studio dashboards and have had issues with the date time stamp.

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