En savoir plus sur Digital Purchase Order

Digital Purchase Order est une solution cloud qui permet aux entreprises de créer des demandes de commande, d'approuver des dépenses et de suivre l'historique complet des produits. La solution comprend des applications mobiles pour les appareils Android et iOS qui aident les professionnels à ajouter des commentaires ou des pièces jointes aux commandes, à recevoir des messages après approbation et à exporter des fichiers au format CSV, même à distance. Digital Purchase Order permet aux administrateurs de configurer les droits de modification pour les utilisateurs, de configurer des chaînes d'approbation pour chaque service et de suivre les activités à l'aide de l'horodatage. Les professionnels peuvent personnaliser la plateforme en fonction des exigences organisationnelles et sécuriser les informations confidentielles à l'aide des capacités SSL (Secure Sockets Layer). De plus, les utilisateurs peuvent importer des listes de fournisseurs et personnaliser les rapports PDF en ajoutant les logos ou les couleurs de l'entreprise. Digital Purchase Order facilite l'intégration à plusieurs systèmes tiers. Le produit est disponible sous forme d'abonnements mensuels, annuels ou semestriels et un service d'assistance est assuré par téléphone, par e-mail et via une FAQ.
Digital Purchase Order Logiciel - 1
Digital Purchase Order Logiciel - 2
Digital Purchase Order Logiciel - 3
Digital Purchase Order Logiciel - 4
Vidéo de Digital Purchase Order
Digital Purchase Order Logiciel - 1 - aperçu
Digital Purchase Order Logiciel - 2 - aperçu
Digital Purchase Order Logiciel - 3 - aperçu
Digital Purchase Order Logiciel - 4 - aperçu

Digital Purchase Order - Prix

Digital Purchase Order n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Digital Purchase Order est disponible à partir de 19,00 $US/mois.

À partir de :
19,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Digital Purchase Order

Fishbowl

4,2 (1013 avis)
Fishbowl est une solution hybride de gestion de la fabrication et des entrepôts conçue pour les petites et moyennes...

QuickBooks Desktop

4,4 (2474 avis)
QuickBooks Pro permet d'automatiser le processus de facturation et la gestion des ordres de travail à partir d'une...

Tradogram

4,5 (106 avis)
Tradogram est une solution cloud de gestion des achats. Les utilisateurs peuvent choisir parmi une liste de modules...

PROACTIS

4,4 (13 avis)
Proactis fournit des solutions de gestion des dépenses de bout en bout permettant aux organisations de se concentrer...

Precoro

4,8 (235 avis)
Precoro est un logiciel cloud d'achat qui rationalise les processus d'approvisionnement des PME. Ses fonctionnalités...

Procurify

4,5 (181 avis)
Procurify est une solution cloud d'approvisionnement qui aide les entreprises à suivre, contrôler et gérer les...

NetSuite

4,2 (1697 avis)
Avec un système intégré qui inclut l'ERP, la finance, le commerce, la gestion des stocks, les RH, la PSA, la gestion de...

ProcurementExpress.com

4,7 (419 avis)
Champs personnalisés pour le reporting personnalisé, applications Android et iOS avec fonctionnalité hors ligne,...

Tipalti

4,6 (154 avis)
Tipalti is a finance automation solution for managing accounts payable, procurement, expenses and card, and global...

Acumatica Cloud ERP

4,3 (153 avis)
Acumatica Cloud ERP fournit une excellente solution de gestion d'entreprise pour transformer les entreprises de sorte à...

Odoo

4,2 (1230 avis)
Odoo Point of Sale (POS) fait partie de la suite intégrée d'applications professionnelles d'Odoo. Le module est...

Prokuria

4,9 (19 avis)
Prokuria est une plateforme cloud conçue pour aider les entreprises à gérer et automatiser leurs processus de sourcing...

Wrike

4,3 (2779 avis)
Wrike est une plateforme cloud de gestion de projet pour les équipes de plus de 20 personnes, adaptée aux grandes...

Parcourir les avis sur Digital Purchase Order

62 avis sur 62
Classer par :
Marc Andre
Marc Andre
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/09/2023

Must have software for every Film Production

We love DPO and don't want to miss it anymore. It helps us be more efficient in countless ways and is easily picked up by new employees.The customisation options allow to shape the tool to your exact needs.

Avantages

DPO is very easy to use and set up, which is valued a lot by us, as we constantly have to train new crew members on the software.The software speeds up our daily processes by at least 80%. We would not want to miss it anymore.

Inconvénients

Unfortunately DPO is not offering the option to customise the CSV Export, which would sometimes be very useful.

Tim
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 22/10/2021

Just what we have been looking for

Our current financial management software offers inventory and purchase orders but we have always struggled with accuracy and ease of use. We developed our own inventory system and looked a long time for a purchase order program we could use alongside. All the rest wanted you to use their inventory system and were very costly.

We could not be happier with this software.

Avantages

Easy to use and manage. Employees are very satisfied with the functionality.

Inconvénients

So far we have had no issues and found no problems.

Alternatives envisagées 

Fishbowl

Pourquoi choisir Digital Purchase Order 

QuickBooks is not very accurate or user friendly when it comes to inventory and purchase orders.

Logiciel antérieur 

QuickBooks Desktop

Pourquoi passer à Digital Purchase Order

Simplicity and cost
Neil
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
2
Simplicité
2
Support client
1

2
Publié le 05/10/2016

Pre-sale support

I have taken a trial version and have some questions about the product prior to thinking of buying it. There does not appear to be a way to contact anyone in the company except a phone number in Germany which I have not tried.
There also appear to be some major shortfalls:
- no consideration of sales tax or VAT on the PO.
- can add some custom fields to PO, but cannot determine WHERE they will appear.
- cannot customize the layout of the PO.
- no units of measure
- doesn't appear to be a way to put your company logo on your PO's.
- reading the help and agreement, it appears to be focused on the film-making industry.
There may be remedies to these shortfalls, if I could simply contact them and ask.

Réponse de LeBog Software

Dear Neil,

thank you for your review. Sorry about your initial trouble. We actually have a toll free number that you can call 24/7. You can find the number on the main page of www.digitalpurchaseorder.com

Let me also answer your questions:

1. You can add a big number of custom fields as well as customize your PO layout. We do mention in our FAQs to reach out to us.
2. You can also add your company logo to your PDF. This is also a service that we deliver for you.
3. Last but not least, we are operating in 16 industries and don't focus on films only.

If you have any questions, you can call +1 888 DPO 7254 or email us [email protected]

Répondu le 05/10/2016
Sheri
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 08/01/2024

Affordable, Easy to Use Digital Purchase Order program

Intuitive and easy to use - emailed approval process worked well

Avantages

Creating budgets and splitting costs by Department

Inconvénients

Would be good to be able to customize order entry

Susie
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/11/2020

DPO has streamlined payment processes and has been well received by our teams

Our experience with DPO has been fanstastic. We are still building it out to get the most out of it. But so far, we are extremely happy with it and looking forward to getting further down the road with it to fully utilize its features.

Avantages

DPO is in an incredibly intuitive tool making it super easy to deploy. It accommodates a generous variety of scenarios and the overall aesthetic is great. We are receiving very positive feedback from the users and it has really helped streamline our accounts payable process. What I like most is the ability to attach files and collect approvals in one document that can be converted as a pdf for our digital AP files. Another great feature is the automatic alerts to approvers as well as those responsible for facilitating payment. I'm a huge fan!

Inconvénients

I would like to see more reporting features. It's possible that they exist and I just haven't figured out how to get them but for example, I would like to be able to export individual departments to Excel. I've only been able to manage a full export of all data - which is great to have but I'd like to be able to customize reports. I would love to see it interface with our accounting software.

Priya
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/11/2020

DPO - Easy setup and deployment

I mostly worked with [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] at DPO, and he has been always responsive to all our questions, or any additional setup requirements we've had on the product.

Avantages

The ease of setup with intuitive user interface was the best part of DPO. We were able to setup the system for creating Purchase Orders for our Engineers in a very short period of time.

Inconvénients

As a system admin, I've not heard any negative feedback about the product from our end users.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/10/2021

Easy for beginners!

Avantages

I like that this product, and it's accompanying app, are easy to use no matter where you are. Integrating our vendors to get the product set up was also simple. Our employees are not tech savvy but everyone picked up how to use DPO very quickly.

Inconvénients

The app is glitchy every once in a while but nothing major.

Taryn
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/10/2021

Ease of Use

Avantages

The system is fairly easy to implement and set up. It is also pretty easy for our users to understand what to do.

Inconvénients

It does not integrate with any of our other software items.

Krista
  • Secteur d'activité : Administration publique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 19/10/2021

Need reports

Avantages

It is very easy to use. Can easily train others to use it.

Inconvénients

I have not found any reports available and it would be very beneficial if I could access reports.

Josie
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/03/2019

Best PO software I've ever used

Speed, ease, accessibility, ticks every box.

Avantages

So easy to pick up and execute every operation, so commonsensicly put together hands down the easiest PO software I've ever used especially in comparison to sites like EzyPO. I will be sticking with DPO for good and always recommending.

Inconvénients

Nothing. I haven't found anything yet to complain about other than it not being clear how to delete a PDF upload if you need to update it/upload an updated one.

Frank
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/11/2020

Digitale Kostenkontrolle

Wir haben in den letzten Jahren nur gute Erfahrungen mit DPO gemacht, aus diesem Grund sind wir dabei geblieben und werden es wohl auch. Vorteil nach wie vor. Volle Kostenkontrolle, Genehmigungsstufen bis hin zum Kauf. Automatisches auslösen der der Bestellung durch letzte Freigabe. Leichte Handhabung für Finance. Report Export ermöglicht genaue Auswertung.

Avantages

Leichte Handhabung, viele Möglichkeiten zum Einstellen von Zugriffsrechten und genehmigungsstufen. Nach Jahren noch wiederfinden von Angeboten und Kaufzeiträume. Suchfunktion, egal ob nach Artikel oder Firmen. Durch die Möglichkeit von Budgethinterlegungen, volle Kostenkontrolle. Weniger Papier da Digitale Ablage.

Inconvénients

Es gibt immer Möglichkeiten etwas weiter zu entwickeln, was den einen mehr nutzt als dem anderen. Meine Erfahrung ist, nichts ist unmöglich. Negatives kann ich durch die Entwicklung von DPO nichts einbringen.

Julia
  • Secteur d'activité : Pétrole et énergies
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 19/11/2020

Julia's Review

I use PO's weekly and it's nice to be able to log on and create a PO with ease.

Avantages

I like that its easy to access, i can print reports if required for tracking purposes.

Inconvénients

I often have to give a PO# prior to having information to enter , if a PO is issued and it needs to be updated it creates a revision, I do not like this feature if a PO is Pending it shouldn't have to have a revision.

Rebecca
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/11/2020

A tool that I wouldn't want to miss !

Digital Purchase Order made it easier for our company to process purchase orders aswell as invest orders. With the budget and delivery function we are able to track our purchases and staying within the budget.

Avantages

The software is easy to use, very self explaining and is for us (with multiple properties in different locations) a very important tool. With the tool you can not only see the amount of money and the supplier for the wanted order, but aswell see the approval workflow and structure it by department or budget. Since the PO Books are staying in the system, we are also able to see the history of a purchase order from a different year.

Inconvénients

The only and really minor thing that doesnt work for us is the integration in our billing system which would be super nice. But thats really all :-)

Greg
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/05/2022

Great functionality at a great price. Quick, fast customer service

Monitoring budgets much more closer than prior

Avantages

One stop shop for all of our invoicing processes.

Inconvénients

Not really. It functions very well as is.

Craig
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 04/10/2021

Easy to use PO solution for small businesses

Support has always been very good and quick to respond. Possibly the quickest support response I have experienced.

Avantages

the app is easy for my staff to use and quick to issue PO.

Inconvénients

data can be expensive if you are wanting to utilize the attachment feature for every PO.

Greg
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/10/2021

Easy, fast, great customer service

Avantages

The fact that DPO remembers vendors info saves me so much time, I love not having to reenter supplier info.

Inconvénients

It would be great if it told you when you were about to run out of storage.

Brendan
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 24/10/2021

DPO Review

Has made our Accounts Payable much more efficient and accurate.

Avantages

Captures relevant data for Purchase Order being Job Numbers (component), Supplier, Items etc

Inconvénients

Would be handy to turn off some of the fields eg Budget, Quantity or some other fields we don't have a use for.
App can be slow for users.

Ryan
  • Secteur d'activité : Exploitation minière et métaux
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 25/10/2018

Easy to use PO system

Great overall experience, easy to use system which allows staff to lodge PO's on the run and office staff to control costs effectively.

Avantages

We loved the fact that it was easy to use and upload our accounts structure to. The App really made a difference for our guys to make purchase orders on the run. The web interface also was easy to use and administer. Setting authorization/purchase limits for users was a great function.

Inconvénients

Limited user base for the price of the product, expenses when you have to run multiple PO books (different subsidiaries).

Adam
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 13/03/2017

Great Purchase order system for the $$

Only feature missing is full integration with accounting software, which is impossible at the price. So considering the price, it's a perfect system! Great job!!

Avantages

approval process, capacity to tracked open and closed po, mobile app, ease of use

Inconvénients

Doesn't integrate with accounting software

Stefania
  • Secteur d'activité : Médias de diffusion
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 18/10/2021

Review

Avantages

The program is easy to use for all type of employee

Inconvénients

I hope that for the future the italian languages will be improve

Jeremy
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/11/2020

Perfect for what we need

Great customer service, quick to respond, and a reliable platform for our users.

Avantages

This is a reliable platform that is simple for our teachers, coaches, and other school personnel to use to track purchases and make sure we have receipts and appropriate information.

Inconvénients

No major issues. We switched from a paper PO system and this has made things much more efficent.

Bob
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 25/10/2021

Easy to use Fast to implement

Avantages

Our main purpose to use DPO is to control the procurement and miscellaneous purchases of our company.
DPO is easy to set up and use. Minor customization by the developer were fast end helped a lot to make it our own.
We did not integrate it to our accounting system as the number of Pos we issue would not justify the cost.

Inconvénients

The only downside is the pricing system, considering we do not have a large number of POs but a large number of users of which many do not use the system actively but need to have access just in case (sometimes only for internal political reasons). This makes the price per purchase order rather expensive for us.

David
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/11/2020

Review of the Digital Purchase Order Application

Avantages

Ease of use and the great customer service.

Inconvénients

It would be helpful if the software had some additional reporting capabilities.

Rodney
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 13/06/2017

Very effective PO software.

Avantages

easy to use, the app is very convenient, keeps everything organized, totally paperless, easy to add/remove users.

Inconvénients

There are frequent times when the software stops working and appears to go down without notice. These are typically fixed quickly, however it is still an inconvenience.

Mathew
  • Secteur d'activité : Exploitation minière et métaux
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 13/09/2018

DPO

We have been using this for about a year now and it works well once everyone has graduated from a short learning curve.

Avantages

Can track and process PO's digitally and from your mobile phone. Links with accounting software.

Inconvénients

The menu for administration options are a little bit cumbersome to set at first.

62 avis

Catégories connexes