En savoir plus sur Process Street

Process Street est une solution de gestion des processus métiers BPM (Business Process Management) cloud qui permet aux organisations de créer des listes de contrôle et de traiter des documents pour des projets récurrents. La solution est utilisée dans des fonctions commerciales telles que la configuration des clients, l'intégration des salariés, le service d'assistance, le recrutement et la promotion de contenu. Les fonctionnalités clés comprennent les listes de contrôle planifiées, les contrôles d'autorisation, les formulaires web, les outils de planification et le reporting. Les utilisateurs peuvent gérer plusieurs projets, examiner les projets en cours, attribuer des tâches et collaborer avec les membres d'équipe. La plateforme peut être intégrée à des logiciels tiers tels que Dropbox, Google Drive, Box et Salesforce. L'intégration de Process Street à Zapier lui permet de se connecter à des centaines d'applications tierces. La solution est disponible sur la base d'un abonnement mensuel ou annuel. Process Street fournit un support client par e-mail et par téléphone.
Process Street Logiciel - 1
Process Street Logiciel - 2
Process Street Logiciel - 3
Process Street Logiciel - 4
Process Street Logiciel - 5
Vidéo de Process Street
Process Street Logiciel - 1 - aperçu
Process Street Logiciel - 2 - aperçu
Process Street Logiciel - 3 - aperçu
Process Street Logiciel - 4 - aperçu
Process Street Logiciel - 5 - aperçu

Process Street - Prix

Process Street n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Process Street est disponible à partir de 100,00 $US/mois.

À partir de :
100,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Process Street - Avis

Note globale

4,7
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,7
Fonctionnalités
4,5
Simplicité
4,6
Support client
4,8
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Tous les avis sur Process Street

Filtrer par :
Classer par :
632 avis
Samira
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 20/01/2023

Meilleur application de contrôle et de procédure opérationnel pour les entreprises

Le suivi du développement des cas dans notre entreprise était un grand obstacle, mais grâce à process street on s'est sort et on a plus de temps libre pour faire autres choses car l'appli fait énormément pour nous

Avantages

L'analyse des données, l'application nous aide à ne plus trop réfléchir et l'utilisation est super facile

Inconvénients

Aucun inconvénient jusqu'ici, toutes les fonctionnalités du logiciel sont parfaites

Sabri
  • Secteur d'activité : Produits pharmaceutiques
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5,0
Publié le 08/04/2024

Mieux organiser le travail d'équipe

Avantages

Il permet le dispatching et le suivi des taches dans un projet géré par une équipe

Inconvénients

Pas d'inconvénients particuliers notés lors de notre utilisation

Oluwa Locheyi
Oluwa Locheyi
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 30/10/2023

Process Street: un outil de collaboration

Avantages

Process Street est un logiciel de gestion et de planification du flux de travail. Il permet de communiquer à distance et facilite la collaboration en équipe.

Inconvénients

Process Street est un logiciel très utile et sans inconvénients détecté.

Patrick
Patrick
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 23/01/2025

New Client Early Impression

Great! Process Street caters for everyone on the workflow spectrum - you can make workflows as simple or thorough as you like and it's really easy to use.

Avantages

Super intuitive so really flexible and easy to use

Inconvénients

Needs a bit more reporting flexibility - sorting by more than one field, more grouping options

Alternatives envisagées 

monday.com et ClickUp

Pourquoi passer à Process Street

Ease of use and previous experience in a prior role
Mike
  • Secteur d'activité : Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
0

4,0
Publié le 15/03/2024

Entry Level Product for Task Management/Onboarding

Avantages

I like the relative ease of how to use it and being able to copy/create standard flows really quickly. It makes it very easy to have others in the organization have tasks to do, but, not need a license

Inconvénients

It is missing some automation pieces that could really bring it to the next level and save even more time in certain tasks. It is also a bit more difficult to see an overall picture of multiple tasks that are going on at the same time

James
James
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
2
Simplicité
5
Support client
4

3,0
Publié le 07/11/2018

Good for simple checklists; Bad for complex processes

Avantages

Full range of possible fields.
Drag and drop system for creating checklists.
Integration with Zapier

Inconvénients

Slow to make changes to functionality: If you update a Checklist template it breaks the conditionality of all active checklists. This is a known issue but has taken them over 3 months to fix.

Conditionality is limited to tasks, not elements within tasks.

Conditionality does not include 'and/or' statements only 'if' statements. You view conditionality as a list of statements, which gets really hard to organise and find items if you have more than 15 statements.

When trying to analyse data from a collection of checklists, you cannot filter for specific tasks easily. You need to unselect the items you do not want to see. So if you have more than 20 items (which you definitely will!) its labourious to unselect them all.

The 'merge' functionality that lets you pipe prior answers through to other sections of the checklists is fragile. Instead of used a field is to identify the item to be merged, they use the name of the field. So if you make a change to the field name/question it will break the piping. If they used field ID's it would not break when you make such changes.

Shade
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 03/12/2024

Get Organized with Process Street

Process Street makes creating Standard Operating Procedures simple. If you are growing your business with a team, your team must have training and guidelines. This makes it easier. Process Street also has great templates.

Avantages

Process Street is very easy to use. If you are someone who is looking for SOP and systems written out this is a great app for this.

Inconvénients

It can be overwhelming for people. There is also a learning curve and there are tons of options and ways to use this platform.

Daniel
Daniel
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 18/04/2023

A Great Tool For Visual SOPs That Improves Task Completion Quality

Avantages

Providing a visual, step-by-step process for repetitive tasks in our agency is the primary reason we bought into Process Street. To be able to combine our internal SOPs with an assignable task and track progress on each step is extremely useful. Previously, we had general tasks assigned out to staff with pre-loaded checklists, and a link to reference the SOP for that task. Process Street brings all those elements together into one package and makes it easy for us to ensure staff are following SOPs as they complete tasks, and doing things the right way every time.

Inconvénients

Building new tasks is easy and intuitive; some functionality could be improved such as not having dropped-in images always load at the bottom of the edit view (which can be tedious if you are trying to edit a task with a lot of screenshots, and you have to drag it back up the chain) but overall it's a very user friendly way to build a visual SOP for each task we have in our agency.

Alternatives envisagées 

Jira et JIRA Service Management

Pourquoi passer à Process Street

We still use JIRA for broad project assignments, but added Process Street into our workflow to complement JIRA. Process Street seems better suited for us to track detailed tasks and provide updated SOPs to staff as they use it, but JIRA is still out "big picture" project management board. Thus far it's a helpful combination having management able to view big picture project phases on JIRA and the technicians completing detailed task-level assignments in Process Street. We are also integrating JIRA to trigger specific Process Street tasks when a project is moved into a specific phase in our project management workflows.
Faye
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 08/07/2024

Process Street: Innovation Ace

Process Street is a lifesaver!! We can easily track the progress of each tasks, very easy to update and customized the processes to ensure that all processes are up to date and everyone on the team is doing the same process for a specific task. Team productivity is visible. And most importantly we can easily check which tasks are due, which is very critical in our operation.

Avantages

Vey easy to use and help a great deal in the operation. I helps us track the productivity of each personnel and which tasks are done, ongoing and not started.

Inconvénients

There are a few glitches every now and then, specifically when the process has been updated by other user.

Yelissa
  • Secteur d'activité : Études de marché
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 25/07/2024

The revolution in process management with Process Street

Process Street is an innovative tool that is revolutionizing process management in companies. With its capacity for automation, real-time monitoring and integration with other tools, this platform has become an indispensable ally to increase productivity and efficiency in any organization. Don't wait any longer and discover everything Process Street has to offer!

Avantages

I like Process Street because it allows you to automate repetitive tasks, which saves time and reduces errors. With this tool, it is possible to monitor processes in real time, identifying possible bottlenecks and improving efficiency. In addition, Process Street integrates with a wide variety of tools and platforms, making it easier to manage processes in all aspects of the company

Inconvénients

I did not like the cost since it is somewhat high, although Process Street offers a free version, the more advanced functionalities require a paid subscription.

Rahul
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 26/07/2024

Review of Platform Process Street

Avantages

Process Street has unique form builder / process designing features and basic / advanced reporting tools within the dashboard.

Inconvénients

Process Street can be less complex and allow more integration with other apps to allow a more user friendly experience.

Renee
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 19/03/2024

Everything is Great so Far!

We are very pleased with the journey so far, from Sales support during discovery/ trial phase, through to current Customer Support during the onboarding phases. I would definitely recommend it!

Avantages

Customer and Sales support has been exceptional thus far. We are very early in our Process St journey but they have been so patient and helpful in answering all my (many!) questions, and taking the time to provide detailed responses.

As a starting point, we are using it to improve our employee onboarding experience. We have not gone live yet, but we can already see how our current process is going to be improved by miles!

We are so excited by all the possibilities that Process St offer for the current and future process improvements in our business!

Inconvénients

There is a little bit of a learning curve to understand the platform and how certain things work, but as mentioned, Customer Support is fantastic and more than happy to provide links to articles, share videos or jump on a call to talk you through something until the penny drops.

Claudia
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 18/04/2024

A simple way to complete repetitive processes in my business.

It is simple to use and understand, allows you to see at a glance the actions to be performed and follow them until the process is completed.

Avantages

Using this platform to organize the processes of my business and having them on hand whenever I need them has allowed me to: reduce execution times, decrease the possibility of errors by skipping a step, and delegate tasks easily.

Inconvénients

What I would change about the platform is the pricing plan offer. I do not use the platform enough to make the monthly plan worthwhile. If there were a more accessible plan, it would be easier to use it and stay on it longer with a paid plan.

Marc
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 07/12/2021

Don't Build a Business Without it!

Allows us to build a business with consistent customer experience and keeps all the details in order. This is the most useful business software I've come across.

Avantages

As easy to use as a process software can get. Integrates with every software we use via Zapier. Build dynamic and scalable processes. No other software in this price range even compares.

Inconvénients

Need to build a copy and paste feature for pieces of a process, currently you can duplicate the entire process but not just a task or a piece of a task.

Alternatives envisagées 

Trello et monday.com

Pourquoi choisir Process Street 

Todoist is great for one offs, but it couldn't handle large, in-depth, recurring processes.

Pourquoi passer à Process Street

It is the best for businesses with a lot of recurring processes. Our ability to automate around Process.st is amazing.
Subhaluxmi
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 14/09/2023

Why I love Process Street

Great!

Avantages

Very easy to use. I use it daily for workflow management.

Inconvénients

Nothing as of now. Process street has helped me on my projects to follow the details very accurately

Akshat
  • Secteur d'activité : Verre, céramique et béton
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 16/02/2024

Process Street Review

Avantages

Automation. The ease with which we can link all the tasks with each other.

Inconvénients

The reporting system. I wish the reporting page could be modified by us depending on our needs.

Pieter
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 21/08/2024

Happy Customer

Process Street did a great job understanding our business needs and technology stack and made sure to demonstrate this was the right solution to fill our needs.

Avantages

Easy to use interface with lots of options to facilitate process documenting and tracking.

Inconvénients

It has a lot of functionality, so there is a steep learning curve. Support has been great at addressing any questions.

Jon
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 27/05/2023

Process Street: Streamline Workflows and Enhance Efficiency

Avantages

Process Street provides a powerful and intuitive platform for streamlining workflows and improving productivity. The software's visual checklist approach allows teams to create and manage standardized processes, ensuring consistency and accuracy. With its user-friendly interface and extensive template library, Process Street simplifies the creation and documentation of workflows, making it easy for both technical and non-technical users to collaborate effectively. The platform's automation features, such as conditional logic and task assignments, enhance efficiency and reduce manual effort.

Inconvénients

One potential drawback of Process Street is the learning curve associated with mastering the platform's advanced features. While the basic functionality is straightforward, unlocking the full potential of the platform may require some time and training, especially for users new to process management software. Additionally, the lack of native integrations with certain popular tools may require additional steps or workarounds to connect Process Street with existing workflows, which can be a minor inconvenience.

Nava
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 14/09/2023

Good to make sure nothing gets missed out

Best in class to improve compliance as well as documentation

Avantages

The blockers which makes someone follow the previous step to move to next one which makes compliance on point

Inconvénients

Nothing as of such. Seems great while using it right now

Khalil
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 05/09/2023

Very good

Avantages

I like in process street quality and speed

Inconvénients

Every thing is good so there is nothing not good

Mbali
  • Secteur d'activité : Services d'information
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 16/11/2023

Blissful Process Street

Avantages

It is very easy to use and is convenient

Inconvénients

The response time after logging a ticket

Mrudang
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 05/09/2023

Great tool for workflow/project management

Avantages

The feature to share the processes with different teams.

Inconvénients

The user interface could be improved for all the processes.

Jessica
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 12/04/2023

I like it

Avantages

That it works like a personal journal of all the activities but in real-time and with real-time tracker to not miss anything

Inconvénients

I have not learnt how to find specific task

Drew
  • Secteur d'activité : Ressources humaines
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 27/04/2023

Great workflow standardization for HR

Avantages

Full featured, easy to use, and easy to configure. Great for ensuring consistent workflows. Pricing is good for small teams.

Inconvénients

Email integration isn't ideal. Emails come from @process.st rather than the user's email. This drastically reduces the productive value of the email feature.

Dan
  • Secteur d'activité : Sécurité et enquêtes
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 05/09/2023

Great to have a checklist for this

Avantages

Easy to delegate tasks to onboarding reps and leave them feedback.

Inconvénients

Want an easier way to send report cards to them when the onboarding is done.

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