En savoir plus sur Xtremepush

Xtremepush est une solution d'analyse et de marketing multicanal basée sur le cloud qui permet aux marques d'entreprise d'analyser leurs clients mobiles et web et de stimuler l'engagement. Les principales caractéristiques de la plateforme comprennent l'analyse du trafic en temps réel, la messagerie personnalisée, les notifications push sur le web et les applications, ainsi que les fonctionnalités iBeacon et Geo-Fencing. Xtremepush convient aux entreprises de divers secteurs, notamment le secteur bancaire, le sport, les jeux, les médias, la vente au détail, le divertissement et les voyages. La plateforme de données de la solution analyse les comportements en ligne et hors ligne des visiteurs et des clients et aide les entreprises à offrir un service personnalisé à leurs clients. Pour les clients des services financiers, Xtremepush peut fournir plusieurs options de déploiement basées sur leurs exigences règlementaires, y compris des options de cloud privé et sur site. Xtremepush dispose également d'une équipe d'assistance qui offre une assistance par téléphone. Les utilisateurs peuvent également tirer parti d'une base de connaissances exhaustive et de tutoriels vidéo disponibles sur le site web.
Xtremepush Logiciel - 1

Xtremepush - Prix

Xtremepush n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Xtremepush est disponible à partir de 250,00 $US.

À partir de :
250,00 $US
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
5

4
Publié le 02/12/2021

Great product for Web Push

We've started working with them first with a hard coded solution for Web Push, had a hard time to implement (due to issues from our end as well) but when we move d to integration with GTM, everything was easier
Their CS is very helpful and now they have knowledge center that can help a lot as well

Avantages

Easy to deploy with Google Tag manager for Web Push
Support an easy way of implementing Multi-language prompt optint message
Very helpful customer support
They integrate very easily (a couple days only) with our Marketing Automation program (Solitics)

Inconvénients

When it comes to deployment with a wrapper - it's very technical and code oriented so you'll need your developers
For every small thing you need to ask their support to assist because if you don't know anything in Web Push, nothing is obvious with them

Alternatives envisagées 

Pushwoosh

Pourquoi passer à Xtremepush

They support Multilanguage with a very easy implementation through their UI (with Pushwoosh it involves developers)
Tom
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 24/05/2024

Powerful automated marketing solution with room for improvement

Has been very good in general with good support and the platform is really powerful, requires us to carry out day-to-day transactional sends and marketing campaigns.

Avantages

Automation, player engagement in real time with real time updates to member profiles and triggering of campaigns. Multi variables and Multi language. Some good dynamic content and fallback features. Powerful segmentation. Variety of channels including onsite and Push. Easy campaign set up and build. Some good analytics.

Inconvénients

Notifications log and reports generally hard to export/breakdown with non-friendly data. Can't segment out test users of analytic reports after they have received a campaign. User account management is vague with permission sets, needs more customisation over what users can do. Need a more granular audit log to show what actions users performed at what time. General cache issue with SDK set up sometimes needs a workaround/flush. Difficulty with setting up of new projects and aligning with other projects where features are not enabled by default - it's hard to establish what these are unless specifically requested or advised in advance.

Elisangela
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
5

3
Publié le 18/09/2024

My experience on Xtremepush

In general it is very good, but I feel that some aspects mentioned could be improved.

Avantages

The automation of steps, the ease in ordering and wiring templates and the possibility to manage several instances at once.

Inconvénients

Lack of attributes, delay time in integrating with other systems.

João
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 24/05/2024

Powerful and Intuitive

Avantages

The customization options and the way menus are shown. Everything is very intuitive and every time we have a new colleague they pick up on it really quick despite being a rather complex tool with lots of possibilities.

Inconvénients

I don't like the way CTAs work on pushes and sometimes I feel like the analytics could be a bit easier to read as well. Also, really hard to use on mobile although that's critical.

Mateusz
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 03/07/2024

Positive aspects and possibilities of Xtremepush

I am very pleased with XtremePush. It definitely makes my daily work easier and is very easy to use

Avantages

- ease of use
- very few errors
- interesting features

Inconvénients

- incorrect preview of the appearance of push messages

Prem
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 24/05/2024

Best for mobile app notification, in-app message option is bonus

It was good, customer support is excellent.

Avantages

Personalization, option to import custom data targeting, scheduling and in app message options

Inconvénients

Reporting could be better, option to analyze as a whole on notification performance can be improved.

Alternatives envisagées 

Marketo Engage
Esperanza
  • Secteur d'activité : Sports
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 24/05/2024

Xtremepush Experience

Is a nice experiencec.

Avantages

It is a very efficient automation tool.
The planning of the campaigns along with the other tools will help us to know what type of communication to use with each user, also to know which ones are more active and at what times we can send push notifications or SMS email etc.

Inconvénients

I dindn't have any issue with the tool is easy to work on it.

Alessio
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 24/05/2024

Xtremepush for marketing campaigns

My overall experience with XtremePush has been highly positive. The platform stands out for its versatility and comprehensive feature set, making it a valuable tool for enhancing customer engagement.

Avantages

Overall, XtremePush is a powerful platform for businesses looking to elevate their customer engagement and retention strategies, provided they are prepared to invest the time and resources required to fully leverage its capabilities. The platform boasts a very intuitive layout, making it easy to learn and navigate, even for new users. This user-friendly design significantly reduces the learning curve, allowing marketers to quickly harness its powerful features.

Inconvénients

not sure if it is related to the xtremepush or my crm tool, but i cannot change any campaign title because it wont be updated in my crm, so every time i have to clone it.

Kevin
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/06/2024

Really improved our ability to engage with customers

Overall the XP team have been a pleasure to work with and have always been on hand to handle any of the issues that have ever arisen

Avantages

The XP platform has helped our organisation to create and engage in customer relationships driven by personal data.

Inconvénients

Customisation of UI/UX of inbox channel etc is additional work

Dominika
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 24/05/2024

Great tool for marketing automation

Avantages

- ease of use, user-friendly interface
- smooth integration with internal bonus system / other tools
- very flexible when it comes to creating new data attributes
- great for CRM journeys automation

Inconvénients

When it comes to Customer Support, their time to resolution could be improved.
Sometimes the tool gets slow especially when building complex segmentation (when many segments are nested within a segment).
Overall product impression is very positive though.

Dagmara
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 24/05/2024

Of all the tools I use - this is the best.

Avantages

Presentation of results
Intuitive operation
Quick support response in case of errors
Reliability
Compatibility with existing systems

Inconvénients

I see an opportunity in creating a better preview for push messages and inapp.

Sven
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 24/05/2024

Great all in one solutions for emails and push notifications

Overall, it is a great tool for customer engagement and I would recommend it to anyone who need to cover multiple use cases.

Avantages

I like that it enables me to send personalized emails to our customer base, fetch dynamic content and send it to customers, send push notifications to re-engage customers, and inbox messages inside the app. It is simple to use, but still a powerful tool. You can upload any template that you like.

Inconvénients

UI could be more modernised, but I think I saw that they are working on changing things up

Raphael
  • Secteur d'activité : Sports
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 24/05/2024

Ralphs review

Avantages

Well detailed with great features that is very relevant for my industry

Inconvénients

cannot delete campaigns i do not want anymore afterit has been sent

Katarzyna
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 12/06/2024

My opinion about Xtremepush

Avantages

Xtremepush is easy to use and intuitive. System failures are extremely rare.

Inconvénients

Campaign analytics often shows incomparable data.

Piotr
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 24/05/2024

Simple and working

Avantages

The simplicity of using this tool. Easy UX and push settings. Possibility to prepare calculation and prepare infront group few minutes before execution to be sure it will be send on time.

Inconvénients

In-app notifications needs more option, upgrades. Also with UX but also graphic side.

Marcin
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 28/05/2024

Great tool for marketing automation

Avantages

Xtreme is easy to use and guarantees easy access to advanced analytics that allow you to optimize your marketing activities.

Inconvénients

Customer support in bug reports. It happened that I received information that the error had been fixed, but in fact it had not happened.

Dawid
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 24/05/2024

Great product

Avantages

Its easy to use, everything what you want from this product is in it.

Inconvénients

Preview of PUSH is sometimes inconsistent with reality.

Carla
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 29/05/2024

XtremePush is very useful daily!

Avantages

It's intuitive and helps me daily with tasks

Inconvénients

analystics side can be more developed from my point of view

Andżelika
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

4
Publié le 19/06/2024

Easy to use and user friendly

Overall my experience is good and i would recommend this platform.

Avantages

Xtremepush is user friendly and easy to use.

Inconvénients

I think that analytics section can be improved.

Maryna
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 28/05/2024

Simple and easy to use app

Avantages

Step by step guide during the setting of campaigns

Inconvénients

Waiting time for segments to be calculated

Greg
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/05/2024

CRM/Marketing New Best Friend

Great from onboarding to date. Can't fault anything. Amazing team

Avantages

Great CRM flow builders with great analysis off the back end.
Ease of use and set up of campaigns.

Inconvénients

Better email builder would be a better asset

Dayo
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
4

3
Publié le 13/06/2024

Decent Tool With A Great Customer Support Team

Avantages

I like that it's a platform that integrates website and campaign performance across various touchpoints. The team have been very helpful with increasing our capabilities where possible.

Inconvénients

The data discrepancies have been a reoccurring issue when you compare user performance to raw data. I would like it to be able to have increased capabilities of engaging visitors who are not logged in.

Krystian
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 14/06/2024

Reliable, simple and fast

Avantages

Very good design with user friendly approach, stable and fast working.

Inconvénients

Sometimes calculation of the segment might take some time

Fernanda
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
5

4
Publié le 24/05/2024

Compliance Reviews

I use Xtremepush to check on campaigns and I believe that it is the best way to keep track of all the communication being sent to customers from a compliance point.

Avantages

I like that as a non marketing professional that has to use the platform I can easily navigate the platform without much training.

Inconvénients

It's still pretty complicated to use for people that are junior or not too familiar with such tools.

Patryk
  • Secteur d'activité : Jeux d’argent et casinos
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 06/06/2024

Fast sending of pushes

For me, Xtremepush means fast pushy sending. Shipping is intuitive and optimized. I haven't had any problems with it so far.

Avantages

Fast, intuitive and hassle-free push sending.

Inconvénients

Division into two editors - Android and IOS.

27 avis

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