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Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Transport routier/ferroviaire
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 21/06/2024

Convenience but with cost

Avantages

One standout aspect of RingCentral that users frequently commend is its comprehensive cloud-based communication system, which includes robust video and audio-conferencing capabilities. This feature facilitates effortless communication with team members and clients alike. The platform is also lauded for its straightforward setup and user-friendly operation, compatible with a variety of devices such as desktop computers, tablets, and smartphones.

Inconvénients

One notable limitation is the call recording storage; on most plans, both on-demand and automatic call recordings are only stored for 90 days.

Kent Dominic
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 29/01/2025

RingCentral Integration with HubSpot

We use RingCentral for Sales and Marketing and we do it by integrating it into HubSpot.

Avantages

I like that it can be integrated into HubSpot.

Inconvénients

I have not encountered such with RingCentral.

Lucy
  • Secteur d'activité : Machines
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 09/09/2020

Very organized tool

Overall is good. If RingCentral has the dark theme that will be great.

Avantages

It has GIF that we can choose what we like instead of displaying random GIF. RingCentral group the images, files, pinned items together which is very easy to find the info.

Inconvénients

When the same person leaves the message, it doesn't get added into the same paragraph like Google Chat, it will show multiple lines. And it has the function for like/unlike only, we don't have choose to pick the reactions for the message, for instance, reaction of happy, shock, or lol.

Sage
Sage Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Appareils médicaux
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

5
Publié le 22/09/2018

Our office contact software

Avantages

It makes it quick and easy to communicate with our sales managers, team leads, and co-workers. This is also the dialer we use to sell our medical equipment.

Inconvénients

At first glance I had a hard time navigating the dialer.

Michael
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 28/11/2016

Easy to Use

RingCentral is a great phone product. I've used this for years and have recommended it to many people. It's features are easy to use and you get a lot for the price. It doesn't matter if you're new start up or you've been around for years, RingCentral has great options to help with your telephone needs. The extension and voicemail features are easy to use. I think the phone app is awesome. This product enabled us to provide phone access to our team members without having to install phone lines in each of our offices. The app makes it so that you no longer need a traditional phone on your desk. The software lets you set hours of operation. Plus, you can even create rules for call handling for specific days and times.

Avantages

Very customizable.

Skielar Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 16/09/2018

Medical Sales

Avantages

You can always count on RingCentral when making calls to help customers get the medical supplies they need.

Inconvénients

I have nothing negative to say about RingCentral.

Meredith
  • Secteur d'activité : Cabinets médicaux
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 03/10/2017

Lots of functionality

Avantages

we recently switched to ring central and have been very impressed with the functions and ease of use for all staff

Inconvénients

there is a lot of extra things we don't necessarily need to run our private practice so it can be overwhelming for staff wanting to learn it all.

Katie
  • Secteur d'activité : Psychologie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 09/06/2020

Good Experience

We are able to continue our weekly discussions through using this app.

Avantages

Required through my company to stay in contact with our colleagues during the pandemic. Voices and video come in clear and super easy to join in.

Inconvénients

I dont have anything negative to say about this app. When using a phone however you only get to see up to 4 people. When using a computer you can see everyone who is participating.

Jan
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
0

3
Publié le 09/01/2018

RingCentral is pretty straight forward and easy to use voip phone system

Avantages

The features are easy to use, they are easy to customize and you can do a lot of changes remotely and through mobile app which is definitely a plus.

Inconvénients

Ringcentral is quite pricey. There are limited phones as well and support is quite hard to reach and can be difficult addressing and resolving an issue.

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