Tous les avis sur RingCX Appliquer les filtres

Filtrer par :
Classer par :
6 avis sur 236

Parcourir les avis sur RingCX

6 avis sur 236

Tous les avis sur RingCX Appliquer les filtres

Filtrer par :
6 avis sur 236
Classer par :
Jeyson
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 26/10/2023

Ring central is a must

Avantages

I like how easy it is to use and navigate .

Inconvénients

Sometimes there is a small delay if you are working remotely .

Charity Mae
Charity Mae Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 25/06/2023

RingCentral is the best!

Avantages

I like how it is easy to use for communicating with our client

Inconvénients

It will be better if we have an option to make folder for contacts depending on the organization of client. But still this is the best

Gregorio
Gregorio Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 07/07/2022

Excellent software for Call center industry!

Really great software, easy to run and implement, agents loves it and accurate dashboard with full information about performance.

Avantages

Reports are so easy to run, accurate data and fast response.

Inconvénients

Interface, could be better, needs to refresh and be more dynamics.

Kamaldeep Singh
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 09/12/2016

One of the best software

The best thing I like about ring central is I do not miss a single call from my office even when I am not on my desk. Call forwarding option on ring central gives me power to do other work in my office without any problems

Avantages

Call forwarding option, customer service and notifications directly on my cell phone are biggest pros of this software

Inconvénients

Its works great but once or twice a week it shuts itself down with red lights on, we have to reboot our phones everytime when this happens but overall it is satisfying

Matthew
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
0

3
Publié le 27/05/2021

Ring Central

It certainly gets the job done but I wish there were a way to get the job done easier and faster.

Avantages

I like the fact that this software integrates into Windows pretty smoothly. When I click a telephone number from the web, the dialogue box prompts me to dial the number with RingCentral as opposed to other software on my machine.

Inconvénients

I'd like to have the option to automatically dial numbers rather than manually click each telephone number as I work in telecommunications and it would make my job easier. There is other software that can do this and I am not sure why this one does not give me the option (or this option is not apparent in the context menus). I also think the overall user interface can be reimagined and simplified - make the most important and most used features easier to access than those that are rarely every used.

Charlie Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
0
Simplicité
0
Support client
0

5
Publié le 30/03/2018

6 avis sur 6

Catégories connexes