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Frankie
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/01/2023

5 star rating for Kixie Powercall

Avantages

The feautures that are most impactful are the auto dialing and call recordings, these also me to run my business more effectively and efficiently.

Inconvénients

Integration with my exisitng business process was simple, quick, and easy. There are no products that are difficult to use .

Nathan
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 18/08/2020

Switch to Kixie

We are able to communicate easier with our clients. The dialer has a very easy system that shows us how to record voice mails a lot quicker and as well as texting through the app.

Avantages

This software is compatible with our CRM. Kixie and Zoho automatically record all the calls that our company makes or receives.

Inconvénients

When we have a phone transfered it doesn't get recorded sometimes.

Joseph
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/06/2020

Kixie PowerCall Is great plus it provides unexpected benefits in voicemail drops

Avantages

Kixie’s Voicemail drop feature not only is unique but saves us a ton of time when prospecting. The ability to leave a perfect voicemail message every time provides great value. The fact that we can push one button an hang up and have the voicemail left seamlessly allows us to dramatically increase the number of calls we can make per day. And the sound quality of the calls is excellent.

Inconvénients

Overall there are few cons in Kixie. I would like to see at some point the ability to be informed when somebody has listened to a voicemail that's been left. Other than that this is a solid program.

Jerry
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 27/08/2016

Excellent customer service

There have been some tweaks needed to get things optimize, but Alex Mann has been excellent to work with. He is easy to talk with, and very committed to making things work properly!

Avantages

It integration with my contact manager so I can 1-click dial the phone from my contact record, and record the call as well. The recording is stored with the notes of the call. Awesome!

Inconvénients

We have had some challenges in set up and maintenance. However, as stated above, Alex Mann has been an great resource and have always been able to get things working properly! He is a life saver!

Réponse de Kixie

Thanks so much for the feedback! Our customers mean the world to us and we will continue to build features to help you sell more effectively!

Répondu le 31/08/2016
Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/04/2018

Powerful Web Dialer and CRM integrator

Avantages

Kixie allows you to make call on the fly! They offer a super easy web based click to call functionality that allows you to dial, voice drop and power dial in your CRM of choice. Plus all inbound calls are properly tracked and routed to the right agent on call.

Inconvénients

The pricing is affordable but pushes the limit with the per minute calling. But they recently added an unlimited minute feature.

Andrew
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/06/2022

Happy with Kixie

Very good

Avantages

The ease of use and the quality of the application are important to me. I am not a tech savvy individual, so the ease of use was a tremendous and pleasant revelation.

Inconvénients

Can't think of anything at the moment. I am very pleased and cannot find a negative comment that is necessary

Chris
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/09/2019

Test it out for FREE and then upgrade to the Enterprise Package!

Rep has been exceptional in following up with me and getting me on boarded. Great service!

Avantages

I can make a call, drop a voicemail and a text in a matter of seconds and then rinse & repeat!

Inconvénients

I have not had a bad experience yet so cant comment here!

Rhyan
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 26/08/2020

Kixie Review

I'm fairly new to Kixie, but I overall enjoy it. It is very straight forward and user friendly. It was very easy to pick up.

Avantages

I like how Kixie is integrated with Google Chrome and can call any number with a simple click of a button.

Inconvénients

Only issue I have is that sometimes I have to restart or refresh Kixie because it won't make any calls. But it may be my computer causing issues.

Aidan Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/08/2020

Kixie is awesome!

Only great things to say about Kixie, looking forward to using it more.

Avantages

Very easy to use interface, reliable support staff, and very friendly for those who haven't used a powercall system before.

Inconvénients

Nothing, I would reccomend Kixie to other companies that need this function.

Tristan
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 11/06/2020

Very helpful

Easy and efficient.

Avantages

One-tap dialing and the text-to-call synchronization

Inconvénients

Overall appearance and interface. It can be more eye-catchy

10 avis sur 10

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