En savoir plus sur HelloClient

HelloClient est une plateforme cloud qui permet de gérer les dossiers d'assistance, les PDV (point de vente), l'inventaire, la facturation et la base de données client via un portail unifié. Il s'agit d'une solution idéale pour les ateliers de réparation et d'entretien d'appareils électroniques, de produits technologiques, de bicyclettes, de montres, d'appareils électroménagers, de chaussures, de vêtements, de motos, de voitures, etc. HelloClient repose sur un module de gestion des demandes d'assistance, des stocks, des ventes au détail, des notifications aux clients, des analyses et un contrôle des employés. Les utilisateurs peuvent ajouter des employés, télécharger des logos sur des modèles imprimés et commencer à passer les premières commandes et à vendre des marchandises. HelloClient vous permet de gérer votre entreprise en ligne sans avoir à gérer vos propres serveurs ou à employer un salarié. Toutes les mises à jour et les nouvelles fonctionnalités sont réalisées automatiquement. Le programme fonctionne sur n'importe quel appareil. HelloClient est intégré à divers services : notifications par SMS, téléphonie par IP, caisses enregistreuses en ligne, messageries instantanées, etc. Il s'agit d'une plateforme complète pour les entreprises professionnelles.
HelloClient Logiciel - 1
HelloClient Logiciel - 2
Vidéo de HelloClient
HelloClient Logiciel - 1 - aperçu
HelloClient Logiciel - 2 - aperçu

HelloClient - Prix

HelloClient n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de HelloClient est disponible à partir de 9,00 $US/mois.

À partir de :
9,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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HelloClient - Avis

Note globale

5,0
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,9
Fonctionnalités
4,8
Simplicité
4,8
Support client
4,9
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Tous les avis sur HelloClient

Filtrer par :
Classer par :
12 avis
Vadim
Vadim
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/02/2019

Simple solution for my repair business.

Avantages

After trying a lot of different solutions we found out that HelloClient will be our best fit. Most of the applications we've tried are overloaded with features we really not going to use. But since the first minute, my technician opened HelloClient, he told me that this is the software he would like to use in his daily routine. The design is very clean. Nothing overloads the page. Very easy to use and simple to understand. I also want to mention that tech support is great as well. We had a problem to migrate all our clients and they did it for us in a less painful way. Our overall experience was great and we want to highly recommend this software.

Inconvénients

Since a team started not a while ago, they don't have a few features that we are really wanted to see. But they promised us that they will do their best to develop them as fast as they can. Not sure if this is a con but that's all I have so far.

Réponse de HelloClient

Thank you for your valuable feedback.

We are happy that you are satisfied with HelloClient and we aim to make the system even easier and more convenient for you. Have a super day!

Répondu le 15/02/2019
Viljami
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 21/07/2021

Very customizable software for repair shop

Customer service is the best you can get

Avantages

Customization is easy, documents can be made with HTML. Easy to use, there is nothing useless, only everything you need.

Inconvénients

Point of sale could have more features and also webhooks I'm waiting for

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5,0
Publié le 09/08/2022

HelloClient opinion

HelloClient fulfills its purpose and does it satisfactorily, it is a software that I would recommend especially for its usefulness.

Avantages

What stands out most about HelloClient is its interface and ease of use. It perfectly meets all the requirements that the customer may need, the price is affordable and it provides useful tools.

Inconvénients

Perhaps the only disadvantage that can be found is the lack of images of the products in the inventory.

Igor
  • Secteur d'activité : Musique
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 11/05/2023

Affordable and User Friendly

I've only had great experiences with the HelloClient Team. Although the software is intuitive and very easy to use, there will always be support questions, with any such product. The team is quick to respond and helpful. HelloClient doesn't have too many options that would end up cluttering the workflow. It does not require a steep learning curve. Best of all, they give you 40 repair orders for free, to test the software to your heart's content, without imposing any time limits for the trial period.

Avantages

The price is just right, for any small business, especially for a startup. It is easy to use and customer support is great.

Inconvénients

Ease of use; customer support; affordability.

Sergei
Sergei
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 15/03/2020

Best software for small repair store!

Convenient, visually nice, properly supported.

Avantages

I no longer need to keep track of tickets in spreadsheets. HelloClient gives me everything I need and no useless extras. I've easily set up the ticket form and now I print invoices with my company logo. Also, it helps me to monitor stock inventory. I know exactly how much I earn and what I spend business money on. HelloClient is a perfect tool for this money - $9 a month for everything!

Inconvénients

I'd like to have some widgets and options to choose from, as I plan integration with my website.

Senka
  • Secteur d'activité : Matériel informatique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 02/03/2022

Realy good repair shop software

Overall, I'm so happy with this software that I can't wait to use it every day. It made every day activities easier and my customers are better informed .

Avantages

HelloClient is very easy to use, and what is more importante veeery easy to customize for your own repair shop. It has every functionality I could think of and some I didn't expect. I was able to customize it and start using it in one day. You can use It on two or more divices at the same time. And also very important for me, customer support is excelent and very responsive.

Inconvénients

The main interface of tickets tab could use some better design, it is little confusing at first. When you make changes they wan't show on other devices until you exit that window and return again.

Alternatives envisagées 

Orderry
Fandy
Fandy
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 04/07/2020

This is The One

I can recommend this POS for repair or service business. Affordable and useful. Especially included with free repair status via web api.

I hope HelloClient for the best.

Avantages

No need installation. It's a web based app.
Everything sync in a real time.

The help desk is very helpful!
I ask and questioning a lot of stuff, they will answer it.

There is a lot of possibilities in HelloClient. Keep it up!

Inconvénients

Some features are missing or not in the right order.
Maybe HelloClient is still categorized as a new app.

Their Youtube Chanel is in Russian. It bothers me to be honest.
As passive English speaker, HelloClient need using English more.

Réponse de HelloClient

Thank you for your feedback. YouTube in English will be added in the coming days

Répondu le 16/07/2020
Petras
Petras
  • Secteur d'activité : Matériel informatique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 17/06/2021

Best customer support. Everything what we need in our repair shop job.

10/10

Avantages

App, SMS integration, in-app customer support, ease of use, easy to edit all documents.

Inconvénients

Maybe the salary function can be upgraded.

Zatsepin Vladimir
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 01/04/2019

Great way to manage your service center

I like everything. Morning begins with coffee and viewing orders in the program. Everything is in one place and you don’t have to look at the table and the shelves of the recording, the stickers, the devices themselves ... everything has become very convenient. Order appeared and, most importantly, the quality of customer service improved. Previously, something was constantly forgotten or missed in the routine of affairs. I think that the level of service of my workshop has grown thanks to the helloclient.

Avantages

The most important thing for me is simplicity. They say that all genius is simple and I think so. From the first days there were no questions in working with this product. This is exactly what I liked most from the very beginning.

Inconvénients

The most inconvenient for me was the fine print of the phone number of the client. But the developers seem to have fixed everything. Although I would have increased the font a bit more.

Réponse de HelloClient

Vladimir, thank you for your review!

Répondu le 23/04/2019
Aliaksandr
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 31/03/2019

"A&D Service"

I use the product for more than 3 months and do not regret that I switched to this software product!

Avantages

The main advantage lies in the support of this software, developers listen to the users' opinion and, based on their wishes, introduce new functions into this product!

Inconvénients

I did not notice the minuses for myself, even if they are available, they will be promptly corrected!

WAN MOHAMMAD IZHAR BIN
  • Secteur d'activité : Électronique grand public
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 11/06/2020

Good money save and efficient

Help my daily management in phone repair business
Really responsive and very helpful support

Avantages

Ticketing for repairng service
Payment management

Inconvénients

A few but fast improvement in short time

Umer
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 17/11/2020

Really easy to use and Brilliant customer service

Avantages

The Application is user friendly, customer service is brilliant and very cheap as compare to other services.
App is fully customisable. we can add, remove fields easily. Neat and clean interface. SMS integration with Bulkgate is very easy, just add three things and good to go.

Inconvénients

some features are missing but they are working on it. All important feature for my work are there.

Réponse de HelloClient

Thank you for your feedback!

Répondu le 19/11/2020

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