En savoir plus sur Witco












Witco - Prix
Witco n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit.
Produits similaires à Witco
Tous les avis sur Witco Appliquer les filtres
Parcourir les avis sur Witco
Tous les avis sur Witco Appliquer les filtres
- Secteur d'activité : Immobilier commercial
- Taille de l'entreprise : 51–200 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Vivement l'intégration d'un outil de facturation externe
Avantages
Accompagnement de l'équipe Witco pour implémenter l'outil
Ajout progressif de modules
Intégration dans des groupes de développement pour intégrer nos demandes d'amélioration
Suivi régulier par le Customer succes manager
Inconvénients
Intégration Witco et Papercut
Décalage de l'intégration du l'outil de facturation externe
Gestion des catalogues difficile lorsqu'on a plusieurs immeubles
- Secteur d'activité : Immobilier commercial
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
outil attractif
Cet outil permet de communiquer entres les occupants de la tour et les gestionnaires. Les demandes d'intervention se font via cette interface et permet une réactivité des agents concernés
Avantages
Facile d'utilisation et attractif, cet outil facilite les échanges possibles entres les occupants de la tour et les intervenants, les réservations de salle...
Inconvénients
Certaines fonctionnalités devraient être plus développées
- Secteur d'activité : Immobilier commercial
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Adoption lors du déménagement de notre nouveau siège !
Expérience globale satisfaisante, prise en main rapide autant pour les utilisateurs admin que les utilisateurs finaux. Permets d'avoir toutes les fonctionnalités dans la poche 🚀👍🏼
Avantages
L'adoption de l'application servicielle a été assez simple, les fonctionnalités proposée utiles : Réservation de salles de réunion, déclaration des incidents etc...
Inconvénients
Doit-être utilisé avec Bluetooth activé

- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
A very good Saas workplace application
The customers I had the opportunity to accompany the deployment of Witco are globally satisfied with the application and it allows them to offer an innovative and integrated quality workplace experience
Avantages
The interface is clear and efficient. The proposed functionalities are well thought out and evolve regularly. The ecosystem of integrated partners is growing rapidly. The team is a real asset for this company: all those I had the opportunity to meet are of good level.
Inconvénients
Statistics can be improved, lack of customization (with regard to the SAAS model)
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 201–500 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Nice solution, easy to use.
Overall, Witco has been a great partner for the past 3 years.
Witco teams are very agile and always eager to improve the product or find solutions.
Their roadmap is clear and their software super easy to use for both clients and admins.
Avantages
Easy to use software for both administrators and clients.
Many available features and a good ability to integrate new apps.
Inconvénients
Guest-management can be improved and more connected to the meeting room booking feature.
- Secteur d'activité : Événementiel
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Witco for le Connecteur
Booking Rooms & Spaces is possible with billing solutionSalto integration for access control is esay to use
Avantages
Integration are possible with others appsEase of useSaaS Solution and good pricing politics
Inconvénients
Billing interface is perfectibleIntegration specifications need to be shared with users
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Great reporting capabilities and easy tool to centralize all office services
Space planning & management, guest management, service requests to improve property management and tenant satisfaction
Avantages
Witco allows us to get valuable data insights to optimize our space management and pinpoint how we can enhance our tenants’ satisfaction thanks to KPIs on service requests and services in the building.
The fact that Witco easily integrates our tech stack in their platform makes the lives of our property managers so much easier.
Inconvénients
A bit of training and commitment from the administrators is necessary to make sure the tool is used properly but customer support is very involved in helping our property managers, receptionists and tenants get properly onboarded

- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Witco review
Avantages
Easy to use, a lot of features available
Inconvénients
A good internet connection is required.
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Managing Coworking Spaces with Witco
Avantages
Witco is easy to use and fit with our needs
Inconvénients
Witco is not completely bespoke for our company
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Easy and client centric
Very easy, a robust partner
Avantages
Easy to implement and add more partners / services
Easy to connect and use for our clients
Clear roadmap
Inconvénients
The full integration of space occupancy with digital signage and flex office management can be a feature to promote more
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
1st review for METAL 57
Avantages
THE SOFTWARE is pleasant and rather easy tu use
Inconvénients
I can't program in advance my posts, when I have a meeting.... I can't post
- Secteur d'activité : Produits pharmaceutiques
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Review
Avantages
I liked the "My Day" module most which is a one-stop shop of various features allowing you to have info at a glance of all your current bookings, significantly speeding up end-user' booking processes.
Inconvénients
The reporting features could be improved to allow more insight on utilization trends of each module.
- Secteur d'activité : Produits pharmaceutiques
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Ambitious deployment, still ongoing...
So Far so Good
Avantages
The interface is user friendly, and provides a "social network" experience that eases community management. It fosters the user experience and helps increasing their on site experience.
The project team involvement is really appreciable.
Inconvénients
The analytics (dashboard capabilities) can be improved
- Secteur d'activité : Construction
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
-
Provenance de l'avis
Hält leider nicht was es verspricht bzw. wir uns erhofft haben.
Die Funktionalitäten und Möglichkeiten wurden überzeugend präsentiert und passen grundsätzlich ideal zu unserem Konzept. Jedoch hat die sehr zeitintensive Set-up-Phase (nicht ausreichend auf den deutschen Markt angepasst) und Nutzung über 6 Monate gezeigt, dass im Detail Limitierungen vorhanden sind, die für uns dauerhaft hohen administrativen Aufwand verursachen und die UX so einschränken, dass nur 10% unserer Coworker*innen die App regelmäßig nutzen.
Avantages
Grundsätzlich klingen die Möglichkeiten der Raumbuchung, Shop, Verwendung von Credits und automatische Abrechnung absolut passend für unseren Anwendungsfall, jedoch...
Inconvénients
.... ist das System auf den französischen Markt ausgelegt. Während des Set-Ups und auch heute noch limitiert uns dies sehr. Keine Nutzung von PayPal möglich, Belegung der Räume nicht intuitiv vergleichbar, Credits werden nicht auf den Monat limitiert. Alle Rechnungen müssen von uns manuell geschrieben werden. Unsere Coworker*innen nutzen die Software kaum, da nicht intuitiv genug. Gebunden an einen 2 Jahresvertrag. Zahlungen eingefordert mit Auslieferung des Systems obwohl es für unserer Coworker*innen aufgrund von System-Fehlern noch nicht nutzbar war.
- Secteur d'activité : Immobilier
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Successful collaboration and product integration for Covivio
Overall, Witco is a trusted and key partner to work with. It is a pleasure to collaborate with them on a regular basis. They are a dynamic company, eager to innovate and create synergies with other companies to deliver the best experience and product to the clients. I would highly recommend to work with them.
Avantages
The quality of the integration they did with our solution (in webview) is really great, providing a smooth and optimal user experience. As a user, you have the feeling to use a single platform, rather than 2 separate solutions. They delivered this integration for one of our biggest client, Covivio which is a key player in the real estate sector. The client was very satisfied with the integration and it definitely helped us foster this relationship with them. On top, throughout the process, the product team was very efficient and proactive in the communication.
Inconvénients
There's nothing wrong about the software itself.
- Secteur d'activité : Hôtellerie
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
Review as the gestionnaire for booking
Avantages
not possible to have an accidently double booking
Inconvénients
really hard to get new users ( process too long)