En savoir plus sur Skedda

Skedda est une plateforme mondiale de gestion de bureau et de travail hybride de premier plan, au service de plus de 12 000 clients et près de deux millions d'utilisateurs, dont IBM, Siemens, Mercedes-Benz et l'Université de Harvard. Cette solution redéfinit l'avenir des expériences sur le lieu de travail, en aidant les entreprises à concevoir des expériences et des interactions pertinentes, transparentes et entièrement intégrées pour les employés sur les espaces de travail hybrides. Skedda s'intègre à Microsoft365, Google Workspace, etc. et a été récompensé par G2, Capterra et SoftwareAdvice. Les fonctionnalités de Skedda sont les suivantes : Plans d'étage interactifs : stimulez l'intérêt des utilisateurs grâce à des expériences de réservation interactives et à un visuel personnalisé de votre lieu de travail. Analytique enrichie : optimisez la stratégie d'utilisation de l'espace grâce à des informations exploitables sur l'utilisation des espaces de travail par vos employés. Environnements : stimulez la productivité grâce à des espaces interconnectés qui répondent aux besoins professionnels et sociaux des employés. Règles d'automatisation : décidez comment et quand les gens peuvent réserver leurs espaces dédiés en personnalisant des règles, des politiques et des quotas de réservation uniques. Intégrations : S'intègre parfaitement à tous vos logiciels de gestion de projet, des expériences des employés et collaboratifs. Application mobile : Permettez à vos utilisateurs d'effectuer des réservations en libre-service à partir de n'importe quel appareil, où qu'ils se trouvent, même en se rendant au bureau. Une assistance de premier ordre : élue "Meilleure assistance" sur G2, cette équipe amicale, rapide et compétente est toujours prête à vous aider. Identification unique : utilisez vos identifiants existants grâce à SAML SSO (Single Sign-On) via Google, Microsoft, etc., pour un accès facile et sécurisé. Gestion des visiteurs : offrez à vos clients une expérience agréable grâce à des autoenregistrements simples et des notifications immédiates. Synchronisation bidirectionnelle : une intégration directe avec MS365 garantit que vos réunions sont synchronisées, mises à jour et sans double réservation. La solution est appréciée par des entreprises telles que IBM, Allica Bank, 360 Insights, Toyota, Harvard University, Siemens, Mercedes Benz, Calvin Klein, Tommy Hilfiger, etc.
Skedda Logiciel - 1
Skedda Logiciel - 2
Skedda Logiciel - 3
Skedda Logiciel - 4
Skedda Logiciel - 5
Vidéo de Skedda
Skedda Logiciel - 1 - aperçu
Skedda Logiciel - 2 - aperçu
Skedda Logiciel - 3 - aperçu
Skedda Logiciel - 4 - aperçu
Skedda Logiciel - 5 - aperçu

Skedda - Prix

Skedda n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Skedda est disponible à partir de 99,00 $US/mois.

À partir de :
99,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Skedda

Acuity Scheduling

4,8 (5721 avis)
Acuity Scheduling est une solution logicielle de planification de rendez-vous hébergée dans le cloud qui permet aux...

SignUpGenius

4,6 (1989 avis)
SignUpGenius est un outil d'inscription en ligne pour l'organisation de bénévoles et la planification d'événements. Le...

Appointedd

4,6 (19 avis)
Appointedd est un logiciel de planification en ligne primé qui permet aux entreprises de créer des liens et de saisir...

SimplyBook.me

4,6 (1260 avis)
SimplyBook.me est une solution cloud de planification basée conçue pour les entreprises de services de plusieurs...

Calendly

4,7 (3955 avis)
Calendly est un outil de planification. Des entrepreneurs aux équipes de vente, en passant par la réussite des clients,...

EMS

4,4 (51 avis)
EMS Event Management Software est une plateforme cloud de gestion d'événements. Elle permet aux utilisateurs de créer...

Teem

4,4 (43 avis)
Teem est une solution de planification basée sur le cloud computing qui aide les petites et moyennes entreprises à...

Robin

4,7 (75 avis)
Robin Powered est une solution de planification basée sur le cloud qui s'adresse aux entreprises de divers secteurs...

Setmore

4,6 (960 avis)
Setmore est une plateforme gratuite de planification de rendez-vous adaptée à diverses tailles d'entreprises et...

Envoy

4,8 (425 avis)
Envoy transforme les espaces de travail modernes pour adopter le travail hybride et rassemble les gens en toute...

YouCanBook.me

4,6 (349 avis)
YouCanBook.me est un logiciel de planification web conçu pour aider les entreprises à gérer les réservations des...

Event Booking Engines

4,8 (16 avis)
Event Booking Engines est une solution sur cloud conçue pour aider les groupes hôteliers et les restaurants à gérer les...

Spacewell

4,6 (35 avis)
Spacewell offre des outils logiciels et technologiques pour faciliter l’exploitation des services généraux, réduire les...

YAROOMS

4,6 (92 avis)
YAROOMS est une solution cloud de planification des chambres conçue pour aider les entreprises de toutes envergures à...

HubStar Connect

4,6 (9 avis)
Smartway2 est un outil intelligent de planification du lieu de travail qui rétablit les relations personnelles en...

Parcourir les avis sur Skedda

223 avis sur 223
Classer par :
Genevieve
  • Secteur d'activité : Cabinet d'avocats
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 02/01/2024

Simple et efficace

Assez bien, nous l'avons utilisé pendant presque 2 ans. Les gens ont su rapidement se familiariser avec l'outil

Avantages

La simplicité lors du lancement du produit chez nous.

Inconvénients

Nombre d'emplacements réservable assez limité puis moins évident de voir qui a réservé les emplacements

Olamide
Olamide Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Immobilier commercial
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

3
Publié le 05/12/2023

Outil de réservation

Avantages

Skedda à l’un des meilleurs outils d’organisation. Très pragmatique, flexible et simple à déployer qui grâce à ses fonctionnalités innovantes permet de faire des réservations pour les événements entre partenaires

Inconvénients

Franchement J’apprécie beaucoup cet outil. Sauf que parfois l’affichage est lent.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 15/10/2023

Une bonne réservation

Avantages

C'est utile pour nous car ça m'a aidé dans mes tâches

Inconvénients

difficilement qu'on trouve cet logiciel dans certaines régions

Essime
Essime Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/10/2023

Logiciel de planning

Avantages

C'est le meilleur produit de planning très professionnel et simple à utiliser permettant de gérer les tâches.

Inconvénients

Un top produit que je recommande. C'est super

Hermann
Hermann Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Développement et commerce international
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 26/10/2023

Logiciel de planning

Avantages

Avec skedda je gère bien mes plans sans craintes et ce logiciel est très efficace.

Inconvénients

C'est très efficace je n'ai pas d'inconvénients.

Akou Kafui
Akou Kafui Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Immobilier commercial
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 30/10/2023

Logiciel de réservation

Avantages

Très sympa et professionnel permettant la réservation et la gestion des projets. Simple et efficace avec de meilleurs fonctionnalités.

Inconvénients

Simple et professionnel. Je n’ai jamais eu de problème.

Christine
Christine Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 28/08/2023

Outils de gestion de tâches

Avantages

Très facile à utiliserL'URL différents permettant la connexion multiples

Inconvénients

La non disponibilité dans certaines pays

holonou
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 26/08/2023

Outils de réservation

Avantages

Très facile à utiliserConfiguration intuitive facilel'URL différents

Inconvénients

La version gratuiteLa non disponibilité dans certains pays

Serge Isidore
Serge Isidore Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Relations gouvernementales
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 22/06/2023

Très bon logiciel

Avantages

Skedda c'est un logiciel très intéressant et qui permet la planification et la réservation des chambres . Son interface facile permet de mieux comprendre et simple. Je le recommande vivement aux autres.

Inconvénients

Je n'ai pas eu beaucoup d'inconvénient sur cet logiciel mais je parlerai plutôt de non personnalisation pour la page de réservation et les prix coûteux pour l'option avancés. J'espère que le service d'assistance résoudra ce problème vite . Je le recommande

Argenis
Argenis Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 21/07/2023

The perfect solution to manage my workspace

Right out of the box, I was impressed by how easy the platform is to use and the sleek design makes it a breeze to navigate and book. The organization of the resources and the filtering options allow me to quickly find what I need and reserve it without complications.

Avantages

I love it with just a few clicks, you can reserve and manage my desks, meeting rooms and other resources, without the hassle and confusion.

Inconvénients

Sometimes I have experienced a small delay in loading the platform, especially when I have a large amount of reservations or resources. While this doesn't affect my overall experience significantly, a higher charging speed would be desirable for even smoother usage.

Aaron
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/12/2024

Excellent software to easily manage complex office space reservations

Avantages

Skedda has been an extremely valuable addition to our suite of tech products for reserving office spaces without any difficulties. It offers some great integrations with Outlook and Teams to make it easy for staff to use, and has cool features like an interactive floorplan for all offices.

Inconvénients

I'm currently very happy with the product; they made some significant improvements this year that have addressed our previous concerns.

Alternatives envisagées 

Envoy

Pourquoi passer à Skedda

Expensive and missing some key features for office space reservations.
Leah
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

3
Publié le 18/02/2025

Pretty Good Scheduling App

I think it is a decent application to use, especially if you are limited by your work organization on what you can use for scheduling. It gets the job done and does exactly what is advertised.

Avantages

The ability to customize each field and cater the application to your needs. It allows people to use Skedda in many different manners - from office planning to truck bay organization

Inconvénients

I don't find it as user friendly as other apps, however I know people who prefer it. I think it's personal preference and aesthetics.

Lonnie
  • Secteur d'activité : Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 17/01/2024

Great for booking rooms/spaces. Needs some improvement on functionality

Overall, our center is having a positive experience. As we learn how to use this more we are seeing that it is saving us time and headaches.

*Another recommendation that would be useful is to have more ways to send out automatic replies to users. For example, it would be great to have the ability to send out automatic reminders 24 hours in advance to our student users about their event. Being able to attach files to that automatic reminder would also be a boon.

Avantages

1. I like that our faculty find it easy to book. I had to do a little training with them on how to book multiple rooms at one time as they were selecting each room separately and were complaining about having to put times/dates/materials needed in over and over again. With that little bit of training they are now quite happy with how easy it is to use.
2. SSO has also been a success, although it did take a while for our IT team to get this up and running. We also like that you can choose certain "views" if you want to see if a certain space is available on the calendar you simply create a "view" for that space and it becomes a filter. Faculty have responded positively to having a graphical representation of the center. It helps them see the space visually.
3. Great options for customization on tag colors, booking conditions, access conditions, tags, and space details that can include adding pictures of your spaces.

Inconvénients

1. What I least like about Skedda is how it's scheduling data is formatted when you copy the feed link for use on an external calendar. It works great for individuals but not for administrators. I use this feed link with my digital sign that is in our center hallway. When you copy the feed link from the integrations tab it does not give you any options on what data is going to be shown. This link shows data that I do not want the public to see, specifically the users name who booked it. That should stay internally. I wish i had the option to not include that information. Skedda does do this on an individual level but not on a administrative level. At least not that I can see.
2. It also won't display (on the digital sign from the feed link) multiple rooms unless they are separate events. For example, I have an event going on that is using multiple rooms at once. If I create a single booking with multiple room selection, the feed link that the digital signs sees will display the event name, the first room number, and the + other. It won't show all of the room numbers unless you make an event for each room. That becomes tedious and time consuming.
3. There also isn't a "Today" button when viewing the schedule to make it easy to get back to the day's date.
4. When viewing the schedule in "List" mode, you cannot increase/decrease the size of the columns. This would be helpful to have when you want to increase the size of a column to see the entirety of the booking.
5. The tag system is helpful but it's a little clunky for initial use. For example, I have our scheduling system to only allow people with tags to book. Once they are in the system and tagged it works great. But this means that I will have some managing to do with my new users as they will be signing on using SSO and when they do that they initially will not have a tag, which means that can't book until i give them one. It's fine if it's only a few people but it becomes problematic with hundreds.

Mark
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/12/2022

Skedda, a great way to monetize shared office space conference and meeting rooms

Pleased to find a way to easily schedule all meeting and conference rooms in our many locations and able to either provide use for free or assign a charge for the space, based on the co-share client's rental rate and contracts. So much better than paper signs taped to doors or paper calendars, etc.

Avantages

Simple to use for anyone and easily see what's available at a glance. You can set up recurring reservations out as far as you wish.

Inconvénients

Can't really find anything that doesn't work as we need. It's been easy and cost effective for our organization

Réponse de Skedda

Hi Mark,

Thanks so much for taking the time to leave your review of the Skedda system! It's so great to hear that we've made such a good fit for your organization, and that you're modernizing your business systems with the help of our platform.

Thanks so much for your support, and all the best!

The Skedda Team

Répondu le 28/12/2022
Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Arts de la scène
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 21/12/2021

Skedda Provides Easy Reservation Options

We don't get marketed to every second. They created a really useful way to take care of space reservations, and our students/artists can do it easily without a lot of hassle.

Avantages

I love that there ways to set up multiple spaces for reservations, the easy link sharing, the ability for users to communicate directly with the system. And that there is a free account option - I don't think we'd be able to afford paying for a service at this time. And this makes it very easy to manage our space - especially when we don't charge for usage.

Inconvénients

So far, I haven't found anything to complain about! It does what it says it will do, and if there are issues, it is easy to get help and support.

Alternatives envisagées 

YouCanBook.me et Calendly

Pourquoi passer à Skedda

They didn't have the option for multiple spaces, and it wasn't as user-friendly.

Réponse de Skedda

Hi there,

Thanks so much for taking the time to leave a great review of Skedda! We so appreciate hearing that we've been able to provide a space-scheduling solution that works for you and your team during these strange times!

We're so excited to continue providing you with great support, a user-friendly system, and a jam-packed feature set for your organization!

All the best,
The Skedda Team

Répondu le 03/01/2022
Theodore
  • Secteur d'activité : Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 30/08/2024

It's Everything We Needed. ...Almost!

Our use of Skedda has been amazing. We've been able to set the system up, create our spaces, add our admins, and set it up (through Zapier) to where only certain events are published to our digital signage system, and posted on our website. Unfortunately, the time granularity is a real problem for us.

Avantages

Skedda is amazing, it's interface, ease of use, and customizability for the price-point it comes in at are amazing. The integration with Zapier has been a game-changer for us when it comes to using the software.

Inconvénients

:-( The time granularity. I hate to have to write this part, because this is such a sore spot for us, but I also wanted to echo the other reviewer I saw who talked about this issue. The time granularity really constrains this system for us. We have to over/under schedule a lot of things, just to make the system work for us. I think what makes me a little sore when it comes to this, is that I can't see why it isn't an easy fix.

Being able to natively set a type of event would also be great. We are able to create a custom field (and that's what we've done), but I haven't seen that we are able to filter on that custom field in Zapier.

Jonathan
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 30/01/2025

Functional use of booking multiple rooms

Easy to setup and use across a large team

Avantages

The ability to see all rooms at one time to help with bookings

Inconvénients

Lack of usable reporting features as not suitable to use effectively

Faith
  • Secteur d'activité : Énergies renouvelables et environnement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 27/11/2023

My Experience With Skedda

Avantages

I like the visitor management features
It makes room booking easy as well as scheduling
I like that it supports use of mobile devices and booking can be done online

Inconvénients

I have not experienced problems worth bring to attention

Elli
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 31/05/2024

Great desk management system

Avantages

Our office is a hot desking sort of office, so this tool allows us to book a seat and know we've got someone to go when we get into the office. Super simple to use, does what it says on the tin.

Inconvénients

I think there should be some sort of alert to ask you if you still need your seat 24 hours before your booking. This would just discourage no-shows that result in an empty office even though it's 'fully booked'.

Melissa
  • Secteur d'activité : Emballage/livraison de marchandises
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 29/10/2023

Great Booking Application

Avantages

Skedda is very easy to use and has a quick setup. It's awesome that user details on bookings can be hidden. Customer service is also superb

Inconvénients

Integration are a bit difficult and the pricing is high compared to alternatives

Rebecca
  • Secteur d'activité : Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/12/2021

Skedda is a life-saver!

We use Skedda to manage reservations in about 60 rooms in our building, and it replaces a very old limited clunky system. Skedda really saved us from having to rely on that awful system, or on a series of Outlook calendars, and it has saved us from a system where one person did all the work, and only one person knew what was available when. It's the exact right solution, it adds transparency to the process, and allows several colleagues to help themselves within limits. We use it all the time! 1600 reservations by 40+ users in the last 3 months!

Avantages

It's easy, yet complex!! It's very easy for my colleagues to use with minimal or no training (Skedda is super easy for them to figure out on their own), and it has the complex/nuanced admin settings that we need in order to limit certain rooms and users to meet a variety of needs. It has truly been a life-saver for our entire community, and we often use it as our gold-standard example when we're discussing "the exact right solution for the problem" (as opposed to other problems where we have an inelegant incomplete solution). Thank you for being awesome!

Inconvénients

It would be helpful if it were easier to see a list of rooms that are available on a given date/time, and it would be helpful if we could add the option to include set-up and break-down time to a reservation. We currently add set-up and break-down time as separate reservations, so for our events that require this, each reservation is actually 3 entries (set-up, event, break-down).

Réponse de Skedda

Hey, Rebecca!

Thank you so much for your amazing review! It's great to hear that we've been able to help out with making space scheduling a breeze at your organization.

We're all about unrivaled customization that's only matched by our user-friendliness, so your kind words really encourage us in this regard!

Our 'buffer time' feature allows you to place tear-down and setup time chunks before and after your bookings, so feel free to reach out to us if you'd like to hear more about that feature and we can help you get it set up on your account!

All the best as we near the end of 2021,
The Skedda Team

Répondu le 17/12/2021
Bashkim
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 12/01/2022

A must have product backed by fantastic and supportive employees!

We managed to use Skedda to solve the room booking system as an alternative to what was the process which was booking through excel which was inefficient. My experience with Skedda has been made so easy through the help of their staff which I feel all deserve lots of credit. I mainly spoke to two people called [SENSITIVE CONTENT] and they were both excellent. They answered any questions I had and there were quite a few as I wanted it to operate as perfectly as it could and they did so with no qualms. Always so professional and great to receive help from so I wanted to add how great they were!

Avantages

The features on the software were incredibly easy to navigate for both the individual setting the framework up and also the Users and there hasn't been much difficulty aside from asking a few questions to staff to see how much we can do with the features. Through the help of staff I have been able to efficiently utilise the software in such a way that it functions without much attention which is great as it has actually increased productivity by not diverting my time away from my role to look after the software and making sure it runs correctly. If I were to pick one thing I liked most about the software it would definitely be how user friendly it is. I love the fact that people can join and although we do offer the opportunity to discuss how to use it through messages it isn't really needed as it is so easy to get on with!

Inconvénients

The only con I can think of was when trying to navigate the payment process feature. The way it is set up through the order method of 'if this' or 'when this is met' was fairly hard to utilise exactly how I needed it. However, there are always alternatives for example I simply export the usage to an excel sheet and manually invoice which doesn't take much time and works great so It did not make me have an issue with the software at all!

Réponse de Skedda

Hi there, Bashkim!

Wow - what an amazing review! What more can we say? So encouraging!

From hearing that the Skedda platform increased productivity and removed booking hassles by freeing your team from the spreadsheet, to the fact that we were the standout platform amongst 15-20 others, to hearing that our success team members were so supportive to you, this is all so amazing!

We so value your support, and hope to continue in helping you manage your spaces in a way that helps you and your team tackle the things that really matter at your organization.

All the best,
The Skedda Team.

Répondu le 14/01/2022
Karl
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 30/12/2021

Booking system that works

Avantages

We started using the free version of Skedda 3 years ago as a booking system for open outdoor beach volleyball courts in 4 different places. What we liked about Skedda was that it was really easy for new members to sign up and they could reserve court right away. It was also super easy to work with as an admin, setting up the venues and time slots, and even see how many booked over the year, and all this was in the free version.
So when we needed scheduling system for our business (indoor beach volleyball courts for customers to rent) there was no question that we took the business version of Skedda for our company.

Inconvénients

Unfortunately Stripe which is the payment partner of Skedda does not offers service in our country, so we can not use the payment feature.

Réponse de Skedda

Hey, Karl!

Thanks so much for taking the time to write such a great review of Skedda with the world. It's so great to have a long-time user share such encouraging feedback about the platform, and we're so chuffed that you found Skedda easy to set up and a pleasure to use for your business.

All the best,
The Skedda Team.

Répondu le 07/01/2022
Adam
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 01/02/2022

Joyful Experience

Very positive; easily replicable; recommended.

Avantages

The ease of use the most feature I like informal. adding to that, the informal tone of the used language in the app is something new and was very nice to see.

Inconvénients

being able to create casual accounts. This caused lose of control for us, people were forgetting their account password and thy would not reset the password, instead they just created a casual account. creating casual account was more convenient than resetting the password.

Réponse de Skedda

Hi Adam,

Wow - thanks so much for your encouraging review of the Skedda system! We're so glad that you've found the platform to meet your requirements, and appreciate your feedback in all areas.

We trust that we can continue to be your space-management system of choice in 2022 and beyond!

The Skedda Team.

Répondu le 04/02/2022
Geetika
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/01/2023

Skedda Review

Overall experience is good, very ease to block meeting space and seats. Highly recommended.

Avantages

Skedda is very user friendly and motivates sustainability by reducing the less usage of papers, diary records.

Inconvénients

Sometimes people misuse it. They booked and don't use it hence there are some features that allows to send notifications of seat being empty.

Réponse de Skedda

Hi Geetika,

Many thanks for taking the time to leave your review of the Skedda system. It's great to hear that we've helped to promote sustainability at your organization, and that you've had a good experience with us thus far.

All the best,
The Skedda Team

Répondu le 19/01/2023
223 avis

Catégories connexes