En savoir plus sur Conclusion

Conclusion est une solution cloud de gestion des processus informatiques conçue pour aider les entreprises à automatiser la collecte des exigences dans le cadre de la planification de projets, du suivi et de la gestion de la qualité au sein d'une plateforme unifiée. Les fonctionnalités comprennent des mises à jour en temps réel, la gestion des dossiers en attente, le suivi du statut, le contrôle du processus d'approbation, les autorisations basées sur les rôles et les notifications. L'application propose des flux de travail pour aider les utilisateurs à soumettre des formulaires, à envoyer des e-mails et à importer des fichiers Word. Elle permet aux responsables de hiérarchiser les tâches et d'allouer les ressources en conséquence. Conclusion offre un espace de travail collaboratif qui permet aux membres de l'équipe de planifier et de suivre simultanément les activités des projets. Les superviseurs peuvent également associer les tâches aux exigences et aux projets, en suivant l'évolution en temps réel. Les responsables du service d'assistance peuvent utiliser des formulaires et des directives personnalisés pour rationaliser la communication et identifier les demandes hautement prioritaires en utilisant des vues dynamiques des accords sur les niveaux de service. Conclusion offre une intégration à diverses plateformes tierces telles que Kerberos, JIRA, Active Directory, etc. Tarification disponible sur demande ; l'assistance est assurée par téléphone et par e-mail.
Conclusion Logiciel - 1
Conclusion Logiciel - 2
Conclusion Logiciel - 3
Conclusion Logiciel - 1 - aperçu
Conclusion Logiciel - 2 - aperçu
Conclusion Logiciel - 3 - aperçu

Conclusion - Prix

Conclusion n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Conclusion

GitLab

4,6 (1177 avis)
GitLab est une plateforme cloud de gestion de projet qui permet aux développeurs de logiciels de développer et de gérer...

Jira

4,4 (15098 avis)
Jira Software est un outil de développement logiciel utilisé par les équipes Agile en vue de planifier, de suivre et de...

Wrike

4,3 (2778 avis)
Wrike est une plateforme cloud de gestion de projet pour les équipes de plus de 20 personnes, adaptée aux grandes...

monday.com

4,6 (5448 avis)
monday.com, une plateforme primée de gestion de projet et de collaboration, aide les équipes à planifier et à mettre en...

Asana

4,5 (13346 avis)
"Asana aide les équipes à organiser leur travail à grande échelle, des tâches quotidiennes aux initiatives stratégiques....

CloudBlue PSA

4,5 (23 avis)
HarmonyPSA est une solution PSA (Professional Services Automation) hybride qui aide les prestataires d'infogérance dans...

Caspio

4,5 (213 avis)
Caspio est une solution cloud de développement d'applications sans programmation pour les entreprises de toutes...

Bitrix24

4,2 (944 avis)
Bitrix24 est un espace de travail en ligne pour les PME et grandes entreprises. Il propose plus de 35 outils : CRM,...

SoftExpert Suite

4,6 (83 avis)
SoftExpert Suite est un cadre de solutions indépendant et unifié complet qui vous permet d'atteindre l'excellence en...

ClickUp

4,6 (4417 avis)
ClickUp est un outil cloud de collaboration et de gestion de projet qui convient aux entreprises de toutes tailles et...

Odoo

4,2 (1230 avis)
Odoo Point of Sale (POS) fait partie de la suite intégrée d'applications professionnelles d'Odoo. Le module est...

Axelor

4,8 (25 avis)
Axelor est une plateforme logicielle personnalisable en open source. Elle combine trois modules pour l'ERP (Enterprise...

Process Street

4,7 (632 avis)
Process Street est une solution de gestion des processus métiers BPM (Business Process Management) cloud qui permet aux...

Salesforce Sales Cloud

4,4 (18777 avis)
Salesforce Sales Cloud est une plateforme CRM (Customer Relationship Management) à la demande qui offre des applications...

EcholoN

4,7 (35 avis)
EcholoN est une solution de service client qui permet aux entreprises de rationaliser les processus liés aux cas...

Tous les avis sur Conclusion Appliquer les filtres

Filtrer par :
Classer par :
18 avis

Parcourir les avis sur Conclusion

18 avis sur 18
Classer par :
Pavel
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 26/03/2019

Best platform to develop digital products

The main problem is communications between customers, product and project managers and our development team. Before implementation we had to use different systems for each team, make use a lot of email and messengers, constantly loosing track of tasks and documents.
Eller helped us to move to single platform and to keep track of all tasks and finance, we improved our discipline and customer satisfaction.

Avantages

The Eller has almost unique blend of task manager, instant messenger and powerful project management and Service desk functionality. We can have our development process in the same system without need to switch between different non-integrated applications.
The user interface is also brilliant, it's very fast, lightweight and intuitive.
Eller is a highly customisable platform, we have setup all our processes and customised forms to capture required data.

Inconvénients

The software is quite expensive, but affordable comparing to competitors.

Juraj
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 25/10/2022

complex solution for very good price

Avantages

Different areas like Project management, SD, CRM connected into one system with very good logic behind.

Inconvénients

Reporting could by better or some connectors to PowerBI or Excel would be great.

Alternatives envisagées 

Jira

Pourquoi choisir Conclusion 

To manage processes in more standardize way, to get efficient processesTo share information in one system wihin the companyEliminate e-mail communicationTo manage Projects in standardize way - Agile as well as Waterfall type of projects

Pourquoi passer à Conclusion

Better TCOBetter score of build-in SW functionality from requested finctionality
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
3
Support client
4

4
Publié le 16/09/2022

Good tool for end-to-end process

Testing and operation team is using it daily and are satisfy with usage. For new users it is taking significant time to get to daily routine workflow

Avantages

Easy processes once setuped, possible integration to many other tools

Inconvénients

Design and clear user journeys for not daily-used users is not easy. Configuration for non-tech advanced people is hard to achieve. Not enough detailed documentation

Alternatives envisagées 

Jira

Pourquoi passer à Conclusion

Price options and easy integration withing other company systems
Tomáš
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/10/2022

Fast deployment and customization.

We use and implement conclusion for more then 6 years. Conclusion was wervy flexiblem, usefull and integrated tool from very begining but most interesting thing is continual improvement, new modules, new featues, rich and easier configuration.

Avantages

Initial installation can be deployed and configured in hours. Users/Admins are able to customize and even develop new functionalities within hours or few days.

Inconvénients

There are many features and possibilities of configuration which may in the beginning cause the product very complex and difficult to use. There is no single or general methodology implemented in the basic configuration and it requires someone who strictly defines the processes.

Josef
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 23/09/2022

Conclusion to Conclusion

Conclusion is a large product with many interesting features.

We like the simplicity of the technical deployment.

Like any similar system, it brings with it difficulties with changes in user procedures, adaptation to product features, or the need to modify the product according to the needs of the organization.

For us, the ability to customize and adapt to our needs is very interesting. This feature allows us to go both ways.

Avantages

Efficient, very functional and customizable UI
Low-code concept
Useful integration to other systems
A lot of standard features and function for demand, project management
Interesting Task management with workflow
Good notification system

Inconvénients

Improve UI features for low-code editing (better GUI editor, improve JS console)
Improve gantt UI
Improve program management

Alternatives envisagées 

Jira et GitLab
Matus
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 02/10/2022

Conclusion is Cooperation

Working with the people who created Conclusion is very inspiring and I enjoy it.

Avantages

Conclusion is very user friendly, very fast (real time data updates) and its use is intuitive and simple. It is easily configurable. Objects can be connected easily and working with Lifecycles is great. The possibilities for collaboration are amazing.

Inconvénients

Integration with business processes is not easy, because it was necessary to develop functionalities that conslusion did not have yet. So it was necessary to develop relatively many functionalities, or finish them off. But this is more a question of correct and clear specifications from the client's side.

Alternatives envisagées 

Jira

Pourquoi choisir Conclusion 

Because of Lotus Notes :-)
Jiri
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 28/03/2019

Excellent tool for supporting all key IT processes

We have been using the Conclusion for 4 years and gradually we implemented full scope of available modules and functions. The Conclusion helps us to be more efficient and productive and we saved investment about 20% (no needed any additional supporting applications) and operational costs about almost 30%  (due to supporting costs and license maintenance costs). We can plan and synchronize projects each other, supervise test progress and deployment on production. The Conclusion provide us with all needed data for decision making and control our IT environment effectively.

Avantages

- a comprehensive and compact IT management support tool
- collaborative platform for business and IT staff
- unique solution for business analysis preparation
- effective sharing of all data for making decision
- seamless integration of all modules
- easy implementation and fast adoption

Inconvénients

- there are no major flaws or issues
- be aware that all comprehensive solutions require a preparation and effort

Petr
  • Secteur d'activité : Médias de diffusion
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 20/09/2022

Eller Software in DCIT

Avantages

Eller software is easy to use. Improved our communication with customers and partners as well as internal processes.
The system greatly reduced email sending.
It is very intuitive and easy to administrate the system.
The system is modern.

Inconvénients

At the moment, I can't remember any major system flaws. It probably means that I am satisfied with the system.

Michal
  • Secteur d'activité : Services d'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 10/10/2022

Nice tool for Requirement and Project Management

Avantages

What surprised me the most was scalability and the speed of Eller application.

Inconvénients

Well, what bothers me the most is disability of easily opening pages into new tab and missing friendly url. That would help me to work even faster and friendly URL would give me better understanding where I am (especially at the beginning of using the application)

Alternatives envisagées 

Jira
Irina
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 06/03/2019

Revolution framework and complete system

IT-service support management, lifecycle management settings and customizations.
IT-equipment service company processes automatization through entire lifecycle: asset, workforce management, customer support, reporting.
Integration of Conclusion Platform with financial system (procurements and stock processes) and Billing system (providing by Customer).

Avantages

Simple in understanding, using, integration and customizing working spaces.
Easy to start.
The new philosophy of project approach.
Online data update.
High performance.
New approach in IT-architecture and data access.

Inconvénients

The product is new developed.
There is not much information on the Internet about it.
We had to use vendor support during the project implementation

Jan
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 24/02/2020

Very robust system which helps you to achieve almost everything

We are using the Conclusion for project management, software development, gitlab hook management, service interventions (car management) and service desk.
I recommend to implement you processes one by one. The system is only that good as good was your preparation for configuration. Illogical decisions can lead to poor user experience. Just ask the support if you are not sure.

Avantages

It is a very flexible and configurable system. You can configure it into almost every shape you like. Do you want to have a register of something with a life cycle, integration and automation? Put it into Conclusion.

Inconvénients

It may be difficult to set up all processes initially.

Réponse de Eller

Thank you very much for positive feedback!

Répondu le 25/02/2020
Radoje
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/10/2022

Conclusion is the BEST!

We are using a lot of different functionalities of Conclusion system, and everything works perfectly.

Avantages

It's really easy to manage and deploy new features. Totally user-friendly tool with a lot of functionalities

Inconvénients

Till now we didn't find anything 'bad' or 'heavy' to manage. Everything is just perfect!

Vildana
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/10/2022

Vildana's Conclusion rewiew

We are solving all network issues, reporting and tracking incident and getting statistics

Avantages

It is so easy to use! Really colorful and organized,simple but yet professional !

Inconvénients

Everything was good, maybe creating some roles and permissions we a bit confusing.

Stepan
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 05/04/2019

Connecting business and IT

We currently use Conclusion to better manage requests from our clients related to a support of our software solutions. We have also run a proof of concept for demand management and project management modules. I believe that Conclusion is well positioned to solve the following business-IT problems:
• Lack of governance around demand intake and prioritization
• Inefficient IT delivery leading to business dissatisfaction
• Inadequate capacity planning and utilization of resources
• Inefficient requirements management

Avantages

I see the biggest advantage of Conclusion in its ability to enable both business and IT users to collaborate more easily and efficiently. Moreover, the user interface is simply great and incredibly fast. Conclusion offers a bunch of functionality and ready to use processes in all crucial areas of business and IT collaboration such as a service desk, demand management, requirements management, project management, capacity planning or testing. This is an advantage especially when you do not have these processes supported by any tool. Even though you already use some commonly used tools Conclusion has built-in adapters. Last, but not least it is a highly configurable application which needs minimum hardware requirements. This makes its implementation faster and cheaper.

Inconvénients

While some of the functional modules offer enough out-of-the-box functionality, there are several areas, e.g. program portfolio management or demand prioritization, that will likely require more customization when implemented in a larger enterprise.

Ivan
  • Secteur d'activité : Équipements publics
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/10/2022

Configurable

Avantages

Easy to configure by our internal team.

Inconvénients

Some modules are not pre-configured (customer must have internal vision about proces that is going to be implemented).

Ivan
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 12/03/2019

All in one system

Thanks to Conclusion , we were able to decommission five legacy systems.

Avantages

System is designed with respect to real users and our experience. We can always discuss new requests and our needs. Vendor is ready to adopt our proposals into the product roadmap. New features regularly appear in the product.

Inconvénients

Some configurations are still "half coding", nicer GUI would help.

Anvar
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/02/2020

My Conclusion Experience

Avantages

This software is very flexible. Very easy to configure

Inconvénients

The product was not localized for Kazakh language, but actualty it was not a big problem

Philipp
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 16/09/2022

Easy-to-implement and well-structured product.

It was easy to integrate the CRM system into our business processes. One of the most fascinating things is the tech support, which is more helpful than you can expect.

Avantages

It's one of the most adjustable CRM system. The customization level helps to meet almost any business need. The other big plus is a relatively low threshold for administrators for maintain the system.

Inconvénients

The documentation for developers and admins could be more comprehensive.

18 avis

Catégories connexes