Tous les avis sur Zoho Expense Appliquer les filtres

Filtrer par :
Classer par :
30 avis sur 1 096

Parcourir les avis sur Zoho Expense

30 avis sur 1 096
Classer par :
Natalie
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 14/02/2024

Excellent value for money

Avantages

How easy it is set up and use. You don't require much help with set up

Inconvénients

The ability to remove any options or headings you do not require

Susan
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 27/07/2023

Easy and Efficient to Use

Our experience has been very positive and is growing as aclimate and incorporate more of its functionality.

Avantages

Zoho expense has great functionality and is easy to use. As we launched the application the customer service team was very responsive.

Inconvénients

Inability to have more than one delegate per user.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 05/09/2023

Zoho Expense ease of Use

Iam Actually solving the accounting issue and i need to do it immediately and not wait for my accountant

Avantages

Credit Card Syncing and automatic accounting

Inconvénients

Nothing Really, Its doing the job i require so its fine

Claudia
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 05/07/2023

Consider Zoho First!

So far so good. No concerns or complaints. The user guides have been very helpful.

Avantages

Zoho is incredibly easy to implement. Desktop and Mobile App are intuitive and bug free so far! Ideal for a small to mid-size company.

Inconvénients

So far the only thing I can think of is it would be great if the Standard pricing included unlimited auto scan receipts. That's all!

Alternatives envisagées 

Expensify

Pourquoi passer à Zoho Expense

Ease of use, pricing.
David
David Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 17/12/2021

Zoho Expense is awesome!

Organization of all business expenses for monthly management and tax preparation

Avantages

Zoho Expense helps me track all my business expenses--including mileage--in one app.

Inconvénients

At times, uploads are a bit slow and GPS tracking for travel is a bit off.

Réponse de Zoho

Hi David,

Thank you for taking the time to review Zoho Expense.

We understand that receipt uploads can be a bit slow at times and we are continuously working on improving and speeding up the process. If you have any further feedback or queries, do feel free to let us know at support[at]zohoexpense[dot]com.

Regards,
Yohvan - Zoho Expense

Répondu le 21/12/2021
David
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 16/04/2023

Easy to Use system

We now use Zoho for expense management claims across 3 companies

Avantages

Relatively easy to set up and administer with a link into Xero

Inconvénients

Having to update GST tax on each account in Zoho (rather than pass through of info from Xero)

Alternatives envisagées 

Xero

Pourquoi passer à Zoho Expense

Easy to configure and priced competitively
Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
3

5
Publié le 17/05/2022

Too Many Feature Too Less Cost for Expense tool in market

It has been delightful and great.

Avantages

Very easy to configure and use for budget and expense.

Inconvénients

Software is stand alone and do well to get integrated other office software.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 10/02/2021

Zoho Makes Expensing Easy

We love using Zoho Expense. It makes expensing easy and is much cleaner than using an Excel spreadsheet to track.

Avantages

We love how easy it is to report expenses within this software. We can easily upload receipts and have them automatically attach to the correct expense. It is also easy to categorize expenses and keep track of them and then submit at the appropriate time.

Inconvénients

The reporting is a little bit clunky at first. In order to record a expense, you need to attach it to a report which can get a little difficult.

Réponse de Zoho

Hi,

Thank you for taking the time to review Zoho Expense. We're glad to hear about how Zoho Expense has helped make your expense reporting easy.

We understand that the reporting process may be difficult to get the hang of at first, but hope that it improves the overall process and experience for you.

Kindly write to us at support[at]zohoexpense[dot]com if you have any further feedback or queries.

Regards,
Yohvan - Zoho Expense

Répondu le 22/02/2021
Tony
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 08/07/2021

Amazing platform for expense tracking for Middle size company

Avantages

Receipt scanning is very convinient and effective. it tracks all the details of the receipt and update in the system, no need to manually type in the details.

Inconvénients

We need the receipt copies to be print on the same sheet of paper for accounting purposes. Still exploring if Zoho Expense has this features.

Alternatives envisagées 

Expensify et SAP Concur

Pourquoi passer à Zoho Expense

Cheaper
Mark
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
3

5
Publié le 02/10/2019

Usage

I have been using Zoho expense for 5+ years. I test another product but always comeback. E

Easily the simplest product against its peers

Avantages

Very easy to use and uncomplicated. Sensible layout and easy to follow.

Inconvénients

Not a great deal to dislike. If there is 1 criticism, not much colour, but the new version seems to have addressed this.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/09/2018

Easy to use

I use Zoho to capture reimbursable expenses for our small business.

Avantages

Zoho is very intuitive, but when I have a questions, I am usually able to get answers quickly.

Inconvénients

The software works well for our needs. The hardest thing to figure out was some of the integration with Zoho Books to align expenses categories and reconcile correctly, but once I figured these issues out, it has been very easy to use for expense tracking on our business.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/11/2020

Ease of Use

As with all Zoho products the experience was good

Avantages

Easy to use and the integration in to Zoho was essential

Inconvénients

Like any application you just have to persevere and get in to the habit of using. Functionality is good

Réponse de Zoho

Hi,

Thank you for reviewing Zoho Expense and sharing your feedback. We're glad to know that you found it easy to use and benefitted from the Zoho integrations.

Regards,
Yohvan - Zoho Expense

Répondu le 15/12/2020
Alexandra
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 15/09/2022

Easy expenses management

Avantages

the purchase approval feature is very useful for us

Inconvénients

more integrations would be good, maybe some more travel accounts or hotels

Alternatives envisagées 

Xero
Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
3

5
Publié le 30/01/2023

Great product

Avantages

easy to use and setup. makes handling expense a breeze

Inconvénients

i didnt see a reoccuring feature on the product.

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 23/09/2019

Good apps for managing expenses of employees from all areas

I can manage the expense claim easily, all the employees understand about the regulation for reimbursement, and shorten the process.

Avantages

We can set the SOP, review the expenses, and set up the flow of approval.

Inconvénients

We can not customize the features as we want

Alternatives envisagées 

Dext

Pourquoi choisir Zoho Expense 

The pricing is lower than the apps before and we can connect the zoho expense with zoho people.

Pourquoi passer à Zoho Expense

Because cheaper and easy to operate.
Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/05/2019

Best I've ever used! So Easy

Expense reporting

Avantages

The Chrome Extension, and email inbox, the integration to Iphone screenshot.

Inconvénients

Nothing, it's all super solid! Not a single thing I don't like about Zoho Expense

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 23/11/2017

Great features and functionalities

Avantages

Reduced the overall time for registering expenses and allowed for more control over them.
- Analytics are great
- Reports can be sent directly to clients

Inconvénients

Needs the following improvements:
- Delegated profile
- Ability to mark as paid when clients reimburse the expenses to the company. (the company having already reimbursed the employees)

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 11/05/2022

Expenses

Good

Avantages

It is very helpful when it comes to managing my expenses. It is a well-rounded solution.

Inconvénients

The UX can be confusing sometimes. However it has all the features you need.

Manjur
Manjur Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4
Publié le 28/03/2018

one of the best option when it comes to expense management

Avantages

zoho expense literally can make expense reporting and reimbursement process hassle-free, which is generally a time-consuming task for any organization.

Inconvénients

Though it is a mobile-like an app design and intended for, sometimes web version seems more intuitive to use.

Marina
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 24/07/2020

Excellent product

I have been impressed by how quickly I could start using it across my organization - and everybody finds it a great help in keeping expenses organized.

Avantages

The functionality of Zoho expense has been easy to learn, and it is easy to use. It saves a lot of time that would otherwise be spent organizing the information on different spreadsheets

Inconvénients

Haven't found negative aspects yet, so far everything has gone pretty smoothly

Alternatives envisagées 

Expensify

Pourquoi passer à Zoho Expense

It seemed less complicated and was less expensive
Shoaib
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 01/07/2019

Simple, easy and it works.

Avantages

For an expense tracking app, it is a solid application. Zoho Expense is a simple and very easy to use. Logging expense with the auto scan feature is amazing. While testing it almost always got the numbers right, except for a few times but you can always edit it manually.

The reports are very detailed and easy to generate.

You can do a custom setup as per your company requirements and its up and running in no time.

Inconvénients

As i said the auto scan is a hit or miss, but manual editing is a life saver. you just need to make sure to double check until they fix that issue.

Plus the mobile app is a bit old school. Can be made more appealing.

Natalia
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4
Publié le 13/07/2021

Good and Value for Money

Seriously thinking of purchasing the product after a 1 month trial period.

Avantages

Simple to use and set up. User friendly.

Inconvénients

Some features are not ready yet. p.e. selecting attendee directly when splitting by customer

Hadi
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 27/05/2022

Great cloud-based Travel and Expense solution

Avantages

Instant Access with easily uploadable receipt scans
The most affordable among all providers

Inconvénients

Budget integration is still young
Corporate card integration is still young

Katy
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
0

5
Publié le 08/07/2021

Orderly and effective

Has been a convenient way for us to record expenses and the receipts related to them .

Avantages

The process of scanning and uploaded the receipts is surprisingly quick and seamless . You can organize them by date or alphabetical order . The expense tracking is simple to setup and the app is sensitive to different types of currencies .

Inconvénients

The search isn't 100% optimized and it can be hard to find what you need after a point . The interface has a bland feel to it and could benefit if more colors were included .

Noheli
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant pendant l'essai gratuit
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4
Publié le 03/07/2019

Zoho Expense is great!

Avantages

It is more fun to do expenses this way, we like it.

Inconvénients

Not having support in Australia times, have to wait till next day to receive responses from the support team.

Alternatives envisagées 

Expensify
25 avis sur 30

Catégories connexes