En savoir plus sur ADDA

ADDA:HOA et le logiciel de gestion immobilière révolutionnent la façon dont les HOA (Homeowners Associations) opèrent, en favorisant une collaboration transparente entre les gestionnaires immobiliers et les résidents de la communauté tout en améliorant leur expérience de vie globale. Pour les gestionnaires immobiliers, ADDA fournit une plateforme centralisée pour communiquer facilement les annonces et les violations cruciales, partager des documents en toute sécurité et rationaliser l'ensemble de leurs opérations financières. Les membres de l'équipe de gestion immobilière peuvent gérer, suivre et mesurer les activités de manière efficace, ce qui simplifie la prise de décision et les processus opérationnels. Les résidents, quant à eux, bénéficient d'une super application ADDA inclusive et interactive. Ils peuvent facilement accéder aux actualités de la communauté, participer aux discussions, dialoguer avec les voisins, soumettre des demandes de maintenance et des demandes de modification au sein de l'association et suivre tout ce qui concerne leur communauté et leur propriété à partir d'une seule application ADDA. Avec ADDA:HOA et le logiciel de gestion immobilière, les propriétés prospèrent et peuvent accomplir davantage. Davantage de projets communautaires, de causes durables, d'affaires et, surtout, le développement de communautés plus satisfaites. Contactez l'éditeur dès aujourd'hui pour découvrir comment ADDA peut dynamiser votre propriété.
ADDA Logiciel - 1
ADDA Logiciel - 2
ADDA Logiciel - 3
ADDA Logiciel - 4
ADDA Logiciel - 5
ADDA Logiciel - 1 - aperçu
ADDA Logiciel - 2 - aperçu
ADDA Logiciel - 3 - aperçu
ADDA Logiciel - 4 - aperçu
ADDA Logiciel - 5 - aperçu

ADDA - Prix

ADDA propose un essai gratuit. La version payante de ADDA est disponible à partir de 2,00 $US.

À partir de :
2,00 $US
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à ADDA

TallyPrime

4,4 (221 avis)
TallyPrime fournit des fonctionnalités commerciales, notamment la comptabilité, la finance, l'inventaire, les ventes,...

Gatekeeper

4,7 (76 avis)
Gatekeeper est une solution cloud de gestion de fournisseurs et de contacts. Parmi les fonctionnalités clés figurent...

Buildium

4,5 (2119 avis)
Buildium est un logiciel cloud de gestion immobilière qui permet aux gestionnaires de propriétés résidentielles et...

Spacewell

4,6 (35 avis)
Spacewell offre des outils logiciels et technologiques pour faciliter l’exploitation des services généraux, réduire les...

Guesty

4,3 (300 avis)
Guesty est plus qu'un simple logiciel de gestion immobilière, c'est une plateforme complète d'opérations hôtelières...

BigChange

4,5 (270 avis)
BigChange est une solution cloud de planification qui aide les entreprises de toutes tailles à gérer leurs effectifs et...

ADDA - Avis

Note globale

4,6
Donnez votre avis !

Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,3
Fonctionnalités
4,2
Simplicité
4,5
Support client
4,7
Loading...

Tous les avis sur ADDA

Filtrer par :
Classer par :
49 avis
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Art/artisanat
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 13/04/2020

Gated Security

This system is ideal for a senior apartment community with a well known security service to operate the gate,and protect the community.

Avantages

they offer gated security,and good HR...

Inconvénients

this is a good program,but too advanced.

ARIF ALI
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/04/2024

Reliable, Transparent, and user friendly software.

One of the Excellent software to manage JOPD.

Avantages

The software is User-friendly, easily accessible, and transparent. the most likable part of this software is the minimal error with Mollak integration.

Inconvénients

The system hangs quite often during the regular use of the software and automatically logs out. The software shows an error in browsing while pulling the receipts from the Mollak system.

Rangarajan
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 07/12/2024

HELP FOR RUNNING YEAR END PROCESS

It has been good so far. The customer service has been reasonably good.

Avantages

[sensitive content hidden] was extremely helpful in ensuring that the year end process which was hitherto not run for 4 financial years are run properly and the figures frozen

Inconvénients

Some of the general ledger accounts are not accessible for journal entries. This is a disadvantage compared to Tally. Also, the receivables and payables are broken down into individual elements including GST. Sometime this may be advantageous. Many a times, this seems to be disadvantageous.

Rajkumar
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
2
Support client
4

2,0
Publié le 12/06/2024

Not bad

Avantages

Easy to use, transparency, confidential

Inconvénients

Page loading, Log out, Bill format, Report bug, Ledgers

Akshay
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 05/11/2024

Help out to manage operational tasks

It was nice experience using adda, with the help of user feedbacks we together can make it a great product overall.

Avantages

1. Ease of using different functions as admin
2. Customer or product support for solving the implementation/customisation issues
3. Workflows are designed well in advance

Inconvénients

1. Need some corrections into workflows
2. As admin, still some access are missing in some functioning that can be done by support team only
3. Hard delete of some entities are necessary to avoid garbage data being accumulated (users, units etc.)
4. Tenant management need some more advancements as its most frequently used and have maximum challenges faced by Apartments or societies.

Satheesan
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 06/06/2024

ADDA is a Great Software for Society Management

I am using ADDA as user and as Community Manager for last 8 years. It is an excelent product for Society management. This is helping us to have transperent accounting and helping us with easy auditing and tracking dues and payments.

Avantages

1. Easy to use
2. Gives an easy way to manage the society accounts
3. Mobile apps is helpful for the residents to view their dues and make payment.
4. Lots of reports to help Society management team to manage the accounts and auditing

Inconvénients

1. Need to add more latest communication like WhatsApp
2. Need to have functionality to integrate with thrid pary payment providers like Paytm or PhonePe etc
3. Gatekeeper is not as good as other product in market

Pavan Kumar
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 13/06/2024

Feedback on ADDA Tool Review

Over all it is good, can be used for small and larger residential apartments and gated communities

Avantages

Support is good and the way it structure on accounting and invoicing bills are good. need to improve in bank and cash section

Inconvénients

Customization, may need give some flexibility for customization

need to improve in bank and cash section and purchase request order

Mohesh
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 19/11/2024

Best Product, Bester Support

I wanted to take a moment to express my sincere appreciation for the exceptional work your team has done in fixing the GST compliance issues related to the type of invoice challenges and the seamless transition of data.
Your expertise, dedication, and prompt response in addressing these complexities have truly made a significant difference. The efforts you've put in to ensure that everything is accurately aligned with the compliance requirements are highly commendable. This kind of support is invaluable, and it’s a pleasure to work with a service provider that consistently delivers results of such high quality.
Thank you once again for your hard work and commitment. We look forward to continuing our partnership and working with you on future projects.

Avantages

Expertise, dedication, and prompt response in addressing any complexities have truly made a significant difference

Inconvénients

I have not found any as such, but so far good experience

Ravindra
  • Secteur d'activité : Services à la personne et aux familles
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 08/06/2024

Missing Notification

Avantages

ADDA is advertisement-free and has a clean, neat layout.

Inconvénients

Please note ADDA main functionality should be visitor approval, rest like expense and other can be replaceable by a excel sheet with its Pros and cons .
In recent times ADDA notifications are inconsistent

1. Notifications not being received at all. for approval
2. Delayed notifications
3. Inconsistent notifications, with some being received and others missed.

I have reproduced all the issues with the ADDA support team, but they are asking us to wait for a new launch. This is unacceptable, as these issues are crucial for both security and social needs.

Residence cannot afford to miss a Swiggy delivery, nor can resident make a visitor wait at the entry just because the app fails to send a notification on time.
Imagine the visitor’s reaction—among others they might suggest using other apps.

Please address these issues as soon as possible.

Amit
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 18/12/2024

Good platform but need improvement

Good platform but need improvement in area of accounting, vendor invoice processing

Avantages

Operation management is seemless
Feature of announcement is good.

Inconvénients

High transaction charges
Accounting feature for invoicing and payment to vendor

V R MURTHY
  • Secteur d'activité : Organisme social ou civique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 24/04/2024

Adda makes property management hassle-free

Avantages

Gate management & Accounts management are good.

Inconvénients

Subscription charges are high which are not justified against competitor products

Abhishek
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 12/06/2024

Adda - Great community management App

Avantages

App setup is easy
Setting up admin part is great with proper documentation available
Support available is great

Inconvénients

Gatekeeper app could be enhanced more providing details about check in / check out details in App

Sonal
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 14/06/2024

friendly app

Wonderful experience,
Any time we can view the history

Avantages

Accounts part specifically the maintenance collection option.

Inconvénients

More options to be add in accounts part for easy access

Chakravarthy
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 08/06/2024

Customer Review

It is a good app.

Avantages

Easy to use, Never goes down or has a lag

Inconvénients

None so far.

Parinitha
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 18/06/2024

Over all feedback

Avantages

Client data management and accounts management

Inconvénients

We can't use the different adda account in the same browser at a time. Earlier it was possible

Vijay
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 14/06/2024

Software is Verry good for Accounting

Avantages

Financial Reports, Eassy for Auto Invoicing,

Inconvénients

Support Staff is Very Good, Product is Very good for end user and accountant

Mohamed
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 02/04/2024

ADDA is one of the best service provider ( 5/5 Customer exllence )

excellent product , Great team , one of the oldest in field

Avantages

*Very active and supported team her in UAE( [sensitive content hidden]) .
*Understating of business requirement.
*The system is easy for using

Inconvénients

*Some requested feature not available or not applicable

Anil
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 18/04/2024

Mantri Serenity Apartment Owners' Welfare Association

Overall satisfied, but there is a great scope for improvement

Avantages

Simple to use and easy to implement. Also efficient support team

Inconvénients

Poor development work. Many basic finance features are missing

Sultan
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
1
Simplicité
5
Support client
1

3,0
Publié le 03/04/2024

Compatability

Its a good end user project but its way behind the other competitive software in market and even missing some of the basic functionalities which usually available in a cheaper software

Avantages

User friendly, Mollak Integration and easy navigation

Inconvénients

Not much developed to compete with industry requirements and most of the basic functionalities are missing

Gopakumar
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 12/06/2024

Hassle free system

I have been using ADDA since a year, since inception during the installation [sensitive content hidden] did it in a beautiful way and explained very well.
moreover for any issue escalation immediate response by the team.Well done Team ADDA

Avantages

Adda is a easy to use and simple ERP system available in market at a economical price. Easy tracking of payments and receipts with all the reports required for Audits.

Inconvénients

As of now i never experienced any such issues with ADDA

Diptendu
  • Secteur d'activité : Services sans fil
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5,0
Publié le 14/06/2024

Ahad Euphoria Feedback

Good, but need to add more features if demened

Avantages

UI. Very user friendly. Good support from the team if needed

Inconvénients

Not implementing any new features is/are needed as per the requirement

Kiran
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 29/05/2024

Easy Effective

The installation was quite a simple and easy with excellent support from ADDA implementation team, particularly thanks to Mr. Bharat for his incredible support and quick resolution of the issues.

Avantages

Easy to install,
user friendly,
better tracking of issues, escalations
Auto billing and payments receipts
Guard Patrolling

Inconvénients

yet to explore fully, so will be able to comment after exploring entire package

Nishikant
  • Secteur d'activité : Comptabilité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 23/05/2024

Overall Review is good

Avantages

Invoicing done easily .
Customer support is also on time.

Inconvénients

Customer support is also on time & solve all the queries at one time.

SHABBIR
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
5

4,0
Publié le 02/04/2024

ADDA Reviw

Avantages

User friendly software considering its features, performance, and overall user experience.

Inconvénients

Require improvements under Expense Tracker.

Sanam
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 13/06/2024

Paradise CHS

Avantages

User friendly interface. Back support is good.

Inconvénients

Limitations in features. Changes not possible.

Catégories connexes