En savoir plus sur Flyx

Flyx est un programme de fidélité omnicanal qui permet d'améliorer la croissance et l'engagement client grâce à un moteur de fidélisation. Les utilisateurs peuvent mieux comprendre les clients, personnaliser les communications en fonction des préférences des clients, diffuser diverses campagnes promotionnelles sur plusieurs canaux et analyser les résultats de vos différentes campagnes à partir d'une plateforme unifiée. La console d'administration de Flyx permet aux utilisateurs de créer des bons de réduction, des récompenses, des points, des récompenses d'encouragement, un système de gamification, etc. Les entreprises peuvent accéder à des analyses en temps réel de leurs efforts et concevoir des programmes qui améliorent la croissance globale. Les entreprises peuvent améliorer le parcours client ainsi que la fidélisation globale des clients.
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Flyx - Prix

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Non

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Flyx - Avis

Note globale

3,5
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
2
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Tous les avis sur Flyx

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2 avis
Florence
  • Secteur d'activité : Pétrole et énergies
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
2

4,0
Publié le 07/03/2024

Feedback on collaboration

In the first section of your evaluation, we acknowledged your energy, passion, and responsiveness to our requirements. However, 2023 presented some challenges for TotalEnergies Marketing Belgium, particularly with the upgrade of our custom tool. The project was hindered by a lack of proactive communication and difficulty in directly contacting the developers. After persistent efforts, we were able to establish communication with the developers, which greatly improved the project's progress. We would like to extend our gratitude to [sensitive content hidden] for their ability to comprehend our needs and provide practical and cost-effective solutions. Your developers are truly your strongest asset.

Avantages

From the onset of our partnership in 2018, your energy, passion, and communication skills were highly valued. You were attentive to our requirements and proactively offered customized solutions. Communication was flawless. Whenever we had an inquiry or an issue, you were prompt to respond. When you encountered a problem, you promptly notified us. However, this was not the case last year, leading me to the next section of your evaluation.

Inconvénients

I won't go into detail, but I have already expressed my dissatisfaction to your [sensitive content hidden], via phone on 12/02/2024. In summary, there has been a lack of proactive communication at all levels, whether it be with support or our account manager. The only exception is the communication with the developers, which has been very good.

Réponse de Lvlp

Dear Florence,

Thank you for sharing your candid feedback with us. The past year, 2023, was undeniably a pivotal and challenging period for our company. It was a time marked by significant changes, particularly with the implementation of new processes that required patience and understanding from our valued clients. As we closed the year and stepped into 2024, these changes started to bear fruit, laying a foundation for a promising start to the new year.

Over the past several months, we trust you have noticed a substantial improvement in our customer support services. Your positive experience with our team brings us great joy and pride. We are especially thrilled to hear about the proficiency and expertise demonstrated by our developers in crafting a solution tailored to your specific needs.

We are committed to maintaining this momentum and continuously enhancing our services. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you even better in the future.

BR,

Répondu le 11/03/2024
Sophie
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
2

3,0
Publié le 05/03/2024

Quick marketing

Avantages

De admin console laat je toe om zelf promo's, rewards, producten toe te voegen. Zo ben je in termen van content niet altijd afhankelijk van je leverancier.

Inconvénients

Er is vaak een lange leadtime om een product te lanceren. Als een merk in food & beverage waar je snel wilt inspelen op behoeftes is dit vaak een blokkade.

Verder is de reporting & performance overzichten zeer beperkt. Het zou goed zijn als app leverancier hier meer mee bezig te zijn.

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