Tous les avis sur ISL Light Appliquer les filtres
Parcourir les avis sur ISL Light
Tous les avis sur ISL Light Appliquer les filtres
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Scopi évaluation ISL
Bonne. Client fidèle du produit depuis 8 ans
Avantages
Bon rapport qualité prix. Client du produit depuis 8 ans
Inconvénients
Un peu pauvre graphiquement et manque peut-être de fonctionnalités
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
avis sur l'utilisation d'ISL
Avantages
J'ai particulièrement apprécié la simplicité d'utilisation et l'interface intuitive d'ISL Light. La qualité des connexions est excellente, et le support client est réactif. C'est un outil efficace pour le support à distance !
Inconvénients
durant mon utilisation je n'ai pas trouver d'inconvenant
Réponse de ISL Online
Ahmed, thank you for sharing your experience!
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Plutôt bon dans l'ensemble mais quelques bugs
Cela nous permet d'effectuer du support utilisateur à distance ainsi que gérer des serveurs.
Avantages
L'installation est simple et les menus pratiques pour s'y retrouver.
Inconvénients
Parfois des sessions s'ouvrent comme si une autre personne utilisait ISL et cela occupe une licence sans raison ce qui est bloquant lorsque qu'un autre technicien veux lancer une nouvelle session.Egalement parfois l'affichage bug.
Réponse de ISL Online
Hi Damien, thanks for sharing your feedback!
You can monitor your license usage in »My account«. There you can see running sessions and terminate inactive sessions. You can learn more about license usage in the User Guide: https://help.islonline.com/20355/170860
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Retour d'expérience
Avantages
Utilisation simple, tarif relativement accessible par rapport à la concurrence
Inconvénients
personnalisation un peu complexe notamment pour l'intégration
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Installation
Avantages
installation facile pour un déploiement
Inconvénients
pas moyen de renommer la connexion au moment de l'installation pour permettre identification plus aisee.
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Efficace et complet
Avantages
Parfait pour la gestion de notre parc client. Nombre de machine illimité.
Inconvénients
Rien à signaler, le produit convient parfaitement à notre utilisation.
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Commentaire
Très satisfait de l'ensemble des services.
Avantages
Facilité à configurer un poste distant et la sécurité du mots de passe à la connexion.
Inconvénients
pour avoir la console hors page web, il faut démarré une session par un code
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Remote access brilliance
Exceptional, reliable consistent and an essential everyday working tool
Avantages
It's so simple to deploy and gain access swiftly regardless of application type
Inconvénients
Easily being able to identify client installations that are superfluous - old ones that have been left inactive for some time that potentially need removing
Alternatives envisagées
TeamViewer RemotePourquoi passer à ISL Light
Overall functionality, costs and with a smaller firm that actually cares about supportRéponse de ISL Online
Hi Thomas, thank you for your feedback, we are happy to read that ISL Online is helping you with your work every day.
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Thanks ISL LITE!
Avantages
Ease of deployment and use, great product indeed!
Inconvénients
Not much, good product. Enhoy using it and the team support us really well!
Réponse de ISL Online
Mathew, we value your input!
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Great for looking after our customers
Avantages
Ease of use for our customers, great support (chat based).
Inconvénients
No cons, it's brilliant. We self host it and it's never let us down.
Réponse de ISL Online
Andrew, we appreciate your feedback, thank you!
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
The best remote suppport solution
I have been using this for about 20 years, its a perfect solution for the support side of my IT business
Avantages
It works and the support is second to none.
Inconvénients
Nothing, it's as perfect as it can be. I don't see anything not to like.
Réponse de ISL Online
Stephen, thank you for sharing your experience! It's wonderful to hear that ISL Online has been serving you well 20 years! Thank you for your continued trust and support!
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Professional IT remote control
Excellent and fast, the only one app you need
Avantages
Compatibility, you can take remote control even for mobile devices
Inconvénients
Price, a bit expensive per user, but that's all
Alternatives envisagées
TeamViewer RemotePourquoi passer à ISL Light
Customer Support and easy customization.- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Gret Remote Acccess Software
This is the best, most intuitive remote access software for tech support technicians that service multiple clients.
Avantages
Accessing remote devices using ISL is easy. I have the app on my main PC, my laptop, and my phone. Being able to work on a device from my phone means I don't have to be tied to a computer for tech support. Everything works, always.
Inconvénients
When moving devices to groups, and dropping it, the screen refreshes and goes back to the top of the list. If I am moving devices, I don't want to keep scrolling down. Would be nice to select multiple devices and drag and drop to the group. Also, would be nice to create an access password per group. Since I service multiple companies, it would be nice to select group and change password for entire group.
Pourquoi choisir ISL Light
It was too expensive and you had to know the local password to the PC to connect, where as with ISL, you just have to know the access password.Logiciel antérieur
LogMeIn CentralPourquoi passer à ISL Light
The main issue was cost, the second was the ability to organize clients into groups, use my cell phone *HUGE*, and not needing the local admin password to log in.Réponse de ISL Online
Hi Bo! Thank you for your detailed and valuable feedback. In regards to the issue you've described, we have a solution for you. You can utilize the "Bulk Actions" feature to perform actions on multiple computers simultaneously. Please note that this feature is available through the ISL Online web portal and is not accessible via the desktop app. Please see the manual for more details: https://help.islonline.com/19815/1622800
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
ISL The best remote support tool.
Its my most important support tool, gives me fast remote access to all my exisiting end users and any new ones too.
Avantages
It is fast, reliable and great value investment for my business, i could not operate without, have tried many other remote support and remote access tools this offered the best performance and value for money
Inconvénients
To date i am yet to find any fault or issues with ISL, i am very happy with the product
Réponse de ISL Online
Stuart, thank you for sharing your valuable experience with ISL Online! We're delighted to hear that you find the ISL remote desktop software to be an excellent tool for remote access and support!
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Easy to use, it just works.
Having used ISL for 10+ years i can say it has been great to use everyday. It's very easy and it just works everytime.
Avantages
It is very easy to use on both computers and mobile devices.
Inconvénients
The reporting of end device hardward and software could be better. A simple report to view all devices or groups of devices in one place.
Réponse de ISL Online
Mark, thank you for your review! It's great to hear that ISL Online has been serving you well for 10 years! Thank you for your continued trust and support.
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Nice Product
Good Product and would will continue to use in the future.
Avantages
Easy to use and works well. Also if you need help you get it from ISL
Inconvénients
Some customer have issues installing / running the product
Réponse de ISL Online
Richard, thank s for the feedback.
In regards to issues some of your customers have, ISL Online offers various methods to connect with customers, some of which don't require the client to type in a session code. I recommend taking a look at our short video guide; it might offer some helpful alternatives that could simplify the process for you and your clients: https://www.islonline.com/help/videos/tutorials.htm#ways-to-connect
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Easy to use remote access software
I am very pleased with ISL and would recommend this software to anyone who provides IT support
Avantages
Very easy to use and set up on a client computer for when you need it
Inconvénients
Talking a client through downloading and running the software, if it isn't already on their computer some of them find it difficult to give me access remotely
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Used ISL for many years now
Very happy with the service. An invaluable tool for our business
Avantages
Along with my team of IT Support Engineers we support thousands of end user seats, using ISL to connect to the users' workstations and clients' servers etc. An invaluable tool for our business
Inconvénients
having to pay for it - only kidding. It's worth every penny
Réponse de ISL Online
Tony, it's great to hear that ISL Online is an invaluable tool for you and your business. Thanks for your trust and support!
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 11–50 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
The best and most secure solution on the market.
Avantages
Its easy to use and its a fantastic product.
I works fast and its very secure.
Alternatives envisagées
TeamViewer RemotePourquoi passer à ISL Light
Tested all alternatives and after a long test we decided it us the best.Réponse de ISL Online
Gil, thank you for sharing your experience. Your review is a source of motivation for our team!
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Good Solid Product
Good company to deal with and proactive account management from ISL when dealing with us
Avantages
Easy to use - easy to white label for our business and easy for our customers to use and interact with
Inconvénients
No problems encountered with using this product
Réponse de ISL Online
Jonney, thank you for the feedback! We're glad to know that ISL Online meets your expectations!
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Great product
Avantages
Reasonably priced product and works very well
Inconvénients
Lack of immediate prompt for admin rights
Having to switch into restart mode to get back on after restart
Alternatives envisagées
SplashtopPourquoi choisir ISL Light
TeamViewer have been hiking their prices by an unreasonable amount year on year to the point where it became unaffordable.Logiciel antérieur
TeamViewer RemotePourquoi passer à ISL Light
We tested both products and preferred ISL.- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Great software at a great price
Very positive. we have had zero issues with the software.
Avantages
We have been using ISL for over 12 years. The software was easy to deploy and when we set up a new machine we install it as part of the configuration process.
Inconvénients
The only thing I dislike is the file transfers. It would be better if they labled each end with the computer name
Réponse de ISL Online
Hi Derek, thank you for your feedback, we will take it into consideration.
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Gebruikers ervaring van meer dan 14 jaar
Wij gebruiken de software vanaf 2008 dagelijks. Het is voor onze klanten een belangrijke tool om snel een probleem op te lossen. Zou niet meer zonder kunnen.
Avantages
De software is voor de klant eenvoudig te starten. Het stelt ons in staat om snel een klant te helpen.Met Always On kunnen we op een moment dat de klant de computer even niet nodig heeft de werkzaamheden uitvoeren. De klant kan laten zien wat het probleem in plaats van in woorden. Dan is het veel sneller duidelijk wat er moet gebeuren.
Inconvénients
Nieuwe klanten zijn nog wel eens terughouden dat wij de computer op afstand kunnen overnemen als of wij naast hen zitten. Vragen zich af of dat wel veilig is.Het blijft altijd een kwestie van vertrouwen, misschien dat de software na het afsluiten van de verbinding een venster met tekst hierover kan tonen.
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : 2–10 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Review ISL Light
Remote beheer is de belangrijkste functie die we gebruiken. En het delen van bestanden.
Avantages
Makkelijk in gebruik en betrouwbaar. Maar toch mis ik nog wat zaken
Inconvénients
Het ontbreken van historisch gebruik. Remote ip adressen van werkstations.
Alternatives envisagées
TeamViewer RemotePourquoi choisir ISL Light
Logmein werd te duurPourquoi passer à ISL Light
Teamviewer bleek onbetrouwbaar en werkte vaak niet.Réponse de ISL Online
We really appreciate your feedback!
You can find the data you mentioned under Reports. Select ISL Light Usage Report, then click on the Settings icon and select all the parameters you want to see in the report, e.g. Desk IP, Client IP ... You can export the report to a csv file and then edit the data in Excel.
You can learn more about Reports in the User's Guide: https://help.islonline.com/20354/166659#isl-light-0
- Secteur d'activité : Informatique et sécurité réseau
- Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
-
Provenance de l'avis
Afficher plus d'informations
Cross platform, bullet proof remote support software.
As a sole practitioner, this allows me to support customers from anywhere I have internet. I can get away to the sun for a month in the summer and still support my customers.
Avantages
Integration to my website. The user interface is intuitive. Ability to reboot without losing connection.
Inconvénients
The Pallava in connecting to a Mac the first time (this is more abut the MacOS security)