En savoir plus sur Marvia

L'application modulaire de Marvia vous permet de faire bon usage de votre temps. Veillez à ce que tous les membres de votre entreprise puissent facilement créer, gérer et publier des documents et supports de marketing (local). Le portail de marque en ligne de Marvia permet à chacun de trouver les ressources numériques et les modèles appropriés pour le marketing et la communication, en fonction des directives de marque que vous avez établies. Aucune entreprise n'est identique et c'est pourquoi les solutions de Marvia ne le sont pas non plus. Marvia met l'accent sur des solutions personnalisées et propose toujours une solution innovante qui répond à vos souhaits. Votre portail de marque comprend toutes les fonctionnalités nécessaires au développement de votre entreprise. Vous êtes étroitement impliqué dans tout ce que Marvia développe pour vous. En tant que client, vous gardez donc toujours le contrôle.
Marvia Logiciel - 1
Marvia Logiciel - 2
Marvia Logiciel - 3
Marvia Logiciel - 4
Marvia Logiciel - 5
Marvia Logiciel - 6
Vidéo de Marvia
Marvia Logiciel - 1 - aperçu
Marvia Logiciel - 2 - aperçu
Marvia Logiciel - 3 - aperçu
Marvia Logiciel - 4 - aperçu
Marvia Logiciel - 5 - aperçu

Marvia - Prix

Marvia n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur Afficher plus d'informations
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à Marvia

Canva

4,7 (12650 avis)
Canva est un outil cloud de design graphique utilisé par des entreprises de toutes tailles pour créer du contenu...

Bynder

4,5 (223 avis)
Bynder propose une sélection d'outils DAM (Digital Asset Management), de marketing et de branding aux entreprises de...

Paperturn

4,9 (140 avis)
PaperTurn est une plateforme basée sur le cloud, qui permet aux petites et grandes entreprises de convertir des PDF en...

monday.com

4,6 (5432 avis)
monday.com, une plateforme primée de gestion de projet et de collaboration, aide les équipes à planifier et à mettre en...

Acquia DAM (Widen)

4,4 (324 avis)
Widen Collective est une solution cloud de gestion des ressources numériques conçue pour prendre en charge le cycle de...

Wrike

4,3 (2796 avis)
Wrike est une plateforme cloud de gestion de projet pour les équipes de plus de 20 personnes, adaptée aux grandes...

Marketing 360

4,5 (1125 avis)
Marketing 360 est une plateforme cloud de marketing adaptée aux entrepreneurs et aux PME. Cette solution permet aux...

Salesforce Marketing Cloud

4,2 (521 avis)
Audience Studio est une plateforme de gestion de données conçue pour aider les entreprises à offrir des expériences...

Imagen

4,6 (24 avis)
Imagen est une solution de gestion des ressources numériques conçue pour aider les entreprises des secteurs du sport,...

Asana

4,5 (13396 avis)
"Asana aide les équipes à organiser leur travail à grande échelle, des tâches quotidiennes aux initiatives stratégiques....

4ALLPORTAL

4,6 (25 avis)
4ALLPORTAL est une solution de gestion des ressources numériques qui aide les entreprises à gérer divers types de...

Parcourir les avis sur Marvia

57 avis sur 57
Classer par :
Paola
Paola Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Art/artisanat
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 14/09/2023

Marvia software marketing automation platform

Avantages

This software really helped oour business to semplify our marketing automation platform

Inconvénients

For now we are completely satisfied of our choice

Vicky
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 31/10/2019

The Perfect Tool to Strengthen Your Branding

Avantages

We are a network of hostels with more than 50 hostels across Canada. We changed our branding more than two years ago and, since then, we have had great difficulty monitoring the brand assets across the country. However, Marvia's installation in our hostels has solved this problem quite quickly.

Moreover, the customer experience provided by the team is outstanding. Our customer success manager, Maarten, has always been very proactive and has answered all our questions with kindness and rapidity. The integration has been easy and smooth!

Inconvénients

Marvia's integration can sometimes be quite tricky and difficult, but the team's professionalism and expertise make it easier.

Alternatives envisagées 

Canva

Pourquoi passer à Marvia

Marvia offered a much bigger choice in terms of solutions for print assets. The number of options and solutions offered by Marvia to create high-quality content that stand out from the competition is much higher than what is currently on the market.
Danny
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé Autre pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
5

3
Publié le 15/11/2019

Create and share with Marvia!

The Marvia team really excels in client service.

Avantages

The structured overviews and the possibility to share our creations with the client works very nice!

Inconvénients

Creating the templates takes a little bit of time. Keep in mind the timeframe when implementing templates.

Carlijn
  • Secteur d'activité : Organisme social ou civique
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
5

4
Publié le 01/03/2021

Helpful tool, great customer service

The most positive thing about having launched Marvia is that our colleagues now became visual designers themselves, giving them the opportunity to create flyers and posters within a short time.

Avantages

Marvia gives us the opportunity to create visuals, flyers and posters without hiring a visual designer. The software is easy to use - even for less digitally skilled colleagues.

Inconvénients

We sometimes experience little bugs within the software. However the people at Marvia are always willing to solve problems. Their customer support is outstanding: fast, friendly, supportive en they're thinking along.

Réponse de Marvia

Hi Carlijn, thank you for your kind review! We're really happy to hear that you're enjoying our usability and customer support. Please do not hesitate to get in touch if you require anything. Best wishes, Marvia.

Répondu le 18/03/2021
Wouter
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

4
Publié le 14/04/2021

perfect for the purpose

Marvia is a great company to work with, helpfull and easy to get in touch with. they are always looking for the win/win situation.

Avantages

easy to work with, nice and friendly look and feel

Inconvénients

I have not found anything that we did not like

Alice
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
5

4
Publié le 06/11/2023

Marvia Review

Avantages

The Marvia support team excels in their dedication. They consistently work hard to ensure positive experiences for both our company and our franchisees. While there have been instances where we faced limitations in the template studio's functions, the support team consistently steps in to assist us in achieving our desired creative assets. Marvia is continually improving its product, and I've seen impactful updates and features that enhance the user experience. One notable improvement is the transition from the classic admin view to the new, more organized admin view. Additionally, they've incorporated additional functions into the template studio, such as the ability to replace files when designs need updating, eliminating the need to create a new template.

Inconvénients

The new admin view and template studio are still in their early stages, and there are certain functions that have not been implemented yet. This hinders our capacity to independently configure some of our templates and also restricts our ability to have complete control over the appearance of our custom templates without the need to contact support.

Juriaan
  • Secteur d'activité : Impression
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 09/04/2021

Seeing Marvia work very well in the field!

We have a great collaboration with Marvia. The people speak a normal language, they help when needed and solve issues when they occur. They sit next to you as a partner, not like a software supplier.

Avantages

Easy to use
Their customer success helps amazingly well
Communication with the company
Time-to-market

Inconvénients

Like with every new piece of software, it's always a bit of a struggle to get to hang of it in the beginning. Luckily the people at Marvia helped us finding our way.

Réponse de Marvia

Hi Juriaan, thanks for the kind words! We are pleased to hear that you see us as a valuable partner. We appreciate our collaboration to help businesses grow faster togetherbest wishes, Marvia.

Répondu le 14/04/2021
Stefan
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 21/01/2020

Improving local marketing campaigns

We have benefitted in a great way by using Marvia, but I believe there are still a lot more benefits to gain and Marvia is always working with us to see and understand how we can gain those benefits.

Avantages

The software enables us to provide our franchisees the possibility to develop local marketing activities and campaigns, while the HQ is able to control the quality of the designs that are being used locally without costing to much time. In addition, the ordering and distribution process of materials for national campaigns is completely automated and offers a lot possibilities for personalization to franchisees.

Inconvénients

In the beginning I did not really like the user interface, but that has been updated in the meantime and looks very nice right now and is always subject of constant improvements.

Frank
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 31/10/2019

Perfect branding tool

Thanks to Marvia's template tool we were able to make sure that our locations don't put up homemade A4's anymore. All communication, mostly posters, is now all in Stayokay branding. Besides the fact that this is nicer to look at, it also gives the professional feel we were looking for. There is a consistent representation of the Stayokay brand. In addition, our hostels can now also work quickly. They are no longer dependent on a designer. They can immediately log in themselves and start working with the templates. This way they can create and print a poster themselves within 15 minutes.

Avantages

- Easy to use
- Lot's of possibilities
- Flexible in making changes to templates
- Great way to make branding more visible
- Amazing customer service

Inconvénients

- Complex templates are sometimes hard to implement

Utilisateur vérifié Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
0

4
Publié le 17/01/2020

Great WYSIWYG editor

Avantages

It's a kind of Indesign-based editor, that results in professional templates.

Inconvénients

It is not possible to create or redesign your templates by yourself.

MICHELLE
  • Secteur d'activité : Recherche
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
3

4
Publié le 24/02/2025

Ótima plataforma de marketing

A experiência geral com a Marvia é positiva para empresas que precisam padronizar e automatizar o marketing distribuído, mas pode ter desafios dependendo das necessidades específicas da organização

Avantages

Consistência de marca , facilidade de uso

Inconvénients

Preço um pouco alto para pequenas empresas

Eduardo
Eduardo Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Design
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/12/2022

Herramienta muy útil para el Marketing

Avantages

Marvia es una solución muy interesante cuando se requiere herramientas eficientes para el Marketing. Su plataforma es fácil de usar y se basa en módulos, lo que te permite crear una plataforma de marketing personalizada y adaptada a tus requerimientos.

Inconvénients

Me he topado con algunos errores mínimos, sin embargo estos se resolvieron sin complicaciones. La plataforma de Marvia aún requiere de algunas mejoras, pero ante esto ellos siempre están mejorando constantemente.

Jasper
  • Secteur d'activité : Bibliothèques
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 01/03/2021

Fijne software!

Fijn dat de ontwikkelaars van Marvia meedenken en helpen het product te optimaliseren en verbeteren. Hierdoor sluit het nog beter aan bij de wensen van onze organisatie.

Door de toepassingen van Marvia kunnen we sneller werken en worden er minder fouten gemaakt. De processen en verantwoordelijkheden zijn voor alle gebruikers helder. Als afdeling MC kunnen we de rest van de organisatie beter faciliteren.

Avantages

Voor de "gebruikers" werkt het heel fijn en overzichtelijk. Niet ingewikkeld en weinig poespas. Iedereen kan hiermee werken.

Inconvénients

De software is voor de "admin" gebruikers toch iets ingewikkelder in gebruik. Je moet er even induiken om het onder de knie te krijgen.

Réponse de Marvia

Hi Jasper, Thank you so much for your review! We are happy to hear that your company can work faster with fewer errors thanks to Marvia. We are currently working on a redesign of the admin to increase usability. Please do not hesitate to get in touch if you require anything. Best wishes, Marvia

Répondu le 03/03/2021
Rosalinda
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 10/02/2022

Alles op het gebied van lokale marketing in één platform

Marvia is een fijne partij om mee samen te werken. Sinds een aantal jaar maken we gebruik van het Brand Portal, een uitkomst op het gebied van lokale marketing! Hiermee besparen we niet alleen veel tijd, maar weten we ook zeker dat de uitingen volledig in lijn zijn met onze huisstijl. Zeker in een franchiseorganisatie erg belangrijk! We zijn erg tevreden over de dienstverlening die Marvia ons biedt. Er wordt proactief gecommuniceerd over ontwikkelingen en het team denkt met je mee bij complexe vraagstukken.

Avantages

Eenvoudig in gebruik: onze gebruikers kunnen gemakkelijk en snel alle informatie vinden die zij nodig hebben om aan de slag te gaan met hun lokale marketing. Verder is Marvia altijd in ontwikkeling, waardoor het platform altijd actueel blijft.

Inconvénients

Het implementeren van nieuwe templates gaat niet altijd even snel. Daarnaast ervaren we soms kleine bugs in de software. Gelukkig is het team van Marvia wel altijd bereid om mee te kijken om ervoor te zorgen dat problemen z.s.m. opgelost worden.

Dennis
  • Secteur d'activité : Fabrication électrique/électronique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 27/12/2022

Essentiele software voor merkconsistentie en het eenvoudig delen van assets

Avantages

- Tijdwinst: de software levert tijd op omdat klanten zelfstandig assets kunnen opzoeken en downloaden- Eenvoudig in gebruik: het is makkelijk om assets te uploaden, pagina's aan te passen en te stylen naar wens- Volledig te customizen: dit touchpoint moet volledig on-brand zijn en dat is mogelijk met deze software.- Extra modules: met de marktingkalender en best-practise modules kunnen we klanten informeren en inspireren- Goede communicatie: prettig contact met accountmanager(s), eventuele problemen worden snel en accuraat opgelost

Inconvénients

De admin/back-end zou wat gebruiksvriendelijker mogen, maar ik weet dat Marvia hier mee bezig is en al gedeeltelijk in bèta heeft uitgerold.

Alternatives envisagées 

Bynder

Pourquoi passer à Marvia

- Prijs- Persoonlijk contact
Micha
  • Secteur d'activité : Loisirs, voyage et tourisme
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 21/12/2022

Betrouwbare partner in merkontwikkeling

Niet de software, maar dat door drukte af en toe een template er tussendoor schiet. Echter lost men, als dit eens een keer voorkomt, het spoedig op.

Avantages

Bij het uitrollen intern van een sterkere merkstrategie is de software en ondersteuning van Marvia een belangrijke fundering.

Inconvénients

Niet elke optie sluit aan bij een specifiek bedrijf, maar hier is vaak een goede oplossing voor te vinden.

Réponse de Marvia

Hi Micha, Thank you so much for your feedback and great to hear that Marvia is your reliable partner in brand development. Please let us know if you bump into any specific extra needs for an effective roll-out of brand strategy internally. Happy 2023!

Répondu le 04/01/2023
Aniek
  • Secteur d'activité : Automobile
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
3

3
Publié le 23/11/2022

DealerTeam

Avantages

Het gemak om een product aan te maken en live te zetten.

Inconvénients

Het gevoel dat wij niet optimaal gebruik maken van de software. Of dat de software niet geschikt is voor hetgeen wij ermee willen doen / bereiken.

Réponse de Marvia

Hi Aniek, we're really sorry to hear that you're not completely satisfied with our product. Our customer success team will reach out to you to see how we can help you get more out of our software to increase your satisfaction.
Please do not hesitate to get in touch if you require anything. Best wishes, Marvia.

Répondu le 02/12/2022
Marlène
  • Secteur d'activité : Matériaux de construction
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
3

4
Publié le 19/12/2022

Marvia helpt om campagnes volgens huisstijl te creëren

Als marketingafdeling ben je minder tijd kwijt aan het los opmaken van advertenties, folders, flyers, brochures doordat je hiervoor templates kan laten bouwen in Marvia. Hierdoor kunnen franchisenemers zelf hun marketinguitingen opmaken volgens de huisstijl.

Avantages

Alle marketinguitingen die je wilt creëren kun je onderbrengen in Marvia waardoor ze volgens de huisstijl opgemaakt kunnen worden door je franchisenemers.

Inconvénients

Templates bouwen kost tijd en er zitten limieten aan de opmaak van templates, vooraf moet je dus duidelijk hebben wat je wilt hebben in een template.

Réponse de Marvia

Hi Marlène, Thank you so much for your feedback and great to hear you like that franchisees can create content within brand identity. We are finalizing a new feature for creating templates, which will speed up the process a lot. — best wishes, Marvia.

Répondu le 22/12/2022
Huub
  • Secteur d'activité : Sports
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 10/02/2022

Bedrijf dat mee denkt en groeit

We zijn altijd bezig met groeien en vernieuwen van onze producten, dit past goed bij Marvia. We krijgen veel nieuwsupdates van Marvia met verschillende nieuwe dingen, zoals de QR code genereren. Dit zijn leuke nieuwe updates die wij als bedrijf goed kunnen gebruiken.

Avantages

De grootste pluspunt is dat de FO's nu hun eigen producten kunnen klaar maken doormiddel van de 'makkelijke template'. Voor ons een makkelijke manier om onze huisstijl te bewaken en hierdoor te groeien als bedrijf en merk.

Inconvénients

Volgens mij is het is niet te zien hoevaak iemand een product download, dit geldt vooral met producten voor het buitenland. Hierdoor kunnen we lastig inschatten wat het buitenland het meest gebruikt.

Mike
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/04/2021

the oil in the machine

personalizing all kinds of functionalities

Avantages

very friendly to use. Ease to use and a lot of features

Inconvénients

I like all features. I can't mention anything that is not useful

Réponse de Marvia

Hi Mike, thanks for your kind review! We are delighted to hear that you're enjoying our usability and features! Please do not hesitate to get in touch if you require anythingbest wishes, Marvia.

Répondu le 14/04/2021
Amber
  • Secteur d'activité : Vente en gros
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
4

4
Publié le 19/12/2022

Gebruiksvriendelijke software

Altijd erg behulpzaam en reageren snel! Een feedbackpunt: het zou fijn zijn als het maken van templates sneller gerealiseerd kan worden. Soms gaan hier meerdere weken overheen.

Avantages

De software is erg makkelijk in gebruik . Met de software kunnen onze vestigingen zonder onze marketinghulp POS opmaken voor het organiseren van een event. De software heeft ons veel werk uit handen genomen.

Inconvénients

Regelmatig loopt de software vast of werkt een template niet zoals het zou moeten. Dit levert ons soms extra tijd op die ons juist eigenlijk bespaard zou blijven door het gebruik van de toolbox.

Réponse de Marvia

Hi Amber, Thank you so much for your feedback, and great to hear you find our software user-friendly. We are finalizing a new feature for creating templates, which will speed up the process a lot. — best wishes, Marvia.

Répondu le 22/12/2022
Katja
Katja Afficher plus d'informations
  • Secteur d'activité : Design graphique
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 09/02/2022

Fijn programma incl. prettige klantenservice

Zoals ik al heb aangegeven is de klantenservice erg prettig. Je wordt vaak direct geholpen en dat is in deze markt erg belangrijk, want tegenwoordig heeft alles haast ;)

Avantages

Het is erg prettig dat het op een logische manier is opgebouwd. Hierdoor is het snel te leren. En mocht je toch iets niet snappen dan staan ze bij Marvia direct klaar om je een handje te helpen.

Inconvénients

Helaas duurt het uploaden en aanmaken van producten soms langer, wat het minder prettig maakt om nieuwe producten aan te maken. Ook merk ik dat het geen optie is om meerdere producten tegelijkertijd aan te maken, omdat er op de één of andere manier toch gewacht wordt op dat het andere product volledig is geupload.

Préscilla
  • Secteur d'activité : Restaurants
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
3
Support client
3

4
Publié le 21/12/2022

Marvia FR review

Not easy to us at first but found out to be intuitive.

Avantages

It makes the orders easy for our franchisees.

Inconvénients

I don't like the way the export/excel and files are given to us.

Réponse de Marvia

Hi Prescilla, Thank you so much for your feedback and great to hear that we can help to streamline the order process for the franchisees. The team is currently working on building a self-service export module. I will ask your CS agent to inform you when the feature is test-ready. Happy 2023!

Répondu le 04/01/2023
Maud
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/11/2019

Quick support and proactive organisation

Proactive organisation which works along the needs of their customers.

Avantages

The software can be implemented in different ways within the company aligned with your own needs. We use for example the webshop, a databank and the contenteditor. If there are any questions, they have a quick response time and are open to help you out.

Inconvénients

Marvia is open to feedback and focused on their customers needs. Therefore, the elements we like the least are in development at the moment in order to improve them.

Nicle
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis Afficher plus d'informations
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4
Publié le 24/01/2020

Very helpful solution for our business

Avantages

Marvia offers us a digital one-shop-solution that gives us high flexibility and overview. In the backend we have the possibility to adopt store Information very easily. This perfectly fits our needs. Orders with the option of an integrated postal distribution to pre defined areas in certain weeks are also possible as well as the Integration of external service providers.

Inconvénients

The System is build on a pre-defined structure which we have to use. But as the customer support is really great here, we always have the option to develop it further to adopt it more and more to our business requirements, today and in the future.

57 avis

Catégories connexes