En savoir plus sur Mini Hotel PMS

Mini Hotel est un logiciel de gestion hôtelière tout-en-un basé sur le cloud et un gestionnaire de canaux, idéal pour les petits hôtels, les hôtels de charme, les locations de vacances, les auberges de jeunesse, les maisons d'hôtes, les terrains de camping et le glamping. Les fonctionnalités incluent un calendrier facile à utiliser, l'intégration avec plus de 300 sites de voyage, un moteur de réservation pour votre page d'accueil, le rendement, les rapports, la comptabilité, les factures électroniques et un scanner de passeport. L'assistance est fournie par téléphone, par e-mail et par le biais d'une messagerie instantanée. Des intégrations avec Stripe, Valitor, Siba-Sef, les îles Hagstofa, Fina, E-visitor, etc. sont possibles.
Mini Hotel PMS Logiciel - 1
Mini Hotel PMS Logiciel - 2
Mini Hotel PMS Logiciel - 3
Mini Hotel PMS Logiciel - 4
Mini Hotel PMS Logiciel - 5
Mini Hotel PMS Logiciel - 6
Vidéo de Mini Hotel PMS
Mini Hotel PMS Logiciel - 1 - aperçu
Mini Hotel PMS Logiciel - 2 - aperçu
Mini Hotel PMS Logiciel - 3 - aperçu
Mini Hotel PMS Logiciel - 4 - aperçu
Mini Hotel PMS Logiciel - 5 - aperçu

Mini Hotel PMS - Prix

Mini Hotel PMS n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit.

À partir de :
Non fourni par l'éditeur
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Emilija
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/05/2023

excellent

excellent

Avantages

it is easy to use and 24/7 help desk is very helpfull

Inconvénients

nothing, this chanel manager is really good

Slavko
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/05/2023

Review hotel marul MiniHotel

Very satisfied

Avantages

Simple , efective, easy to use , user fiendly

Inconvénients

Simple , efective, easy to use , user fiendly

Alex
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 28/06/2020

Easy and Practical

Good Exp

Avantages

Easy to use, fast, reliable , fast support

Dubravka
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 11/05/2023

Great program

Avantages

Easy to use product and easy to learn, helpful and quick assistance.

Inconvénients

Everything what i didnt like or was not easy to use thea are always helpful and try to solve problem as quick is possible

Amina
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 10/05/2023

Pleased user

The benefits of Mini Hotel are that it is easy to use and reservations are entered quickly. The downside is that the notes are not very visible in the reservation

Avantages

Mini Hotel is very simple and easy to use

Inconvénients

There is nothing that I did not like.

aloni
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 22/06/2020

Amazing software, amazing team, and amazing service consciousness !!!

Amazing software that significantly improves the level of business revenue.

Avantages

Greetings
My name is Aloni Shalom and I have been involved in tourism for over 25 years.
I have a vacation home on the Dead Sea, the place is well kept and invested and active for almost 20 years.
Currently I work with Mini Hotel for about 3 consecutive years.
It is important for me to point out that this is a very professional, professional and skilled team, and most importantly a very high level of service consciousness in all departments with a great deal of knowledge in the hotel industry.
The software is very reliable, so far I have not encountered a single malfunction in terms of system operation, accurate system, and client security, very convenient and work friendly.
Quick and professional answer to any question from the entire team, 24/7 telephone answering service anytime, anytime.
This software instantly increases the business cycle.
In my opinion, and after many tests on the subject, the good name of Minnie Hotel goes before them, and they are number one in the field.
Recommend everyone to work with Mini Hotel without any doubts.
Best regards
Aloni

Inconvénients

I liked everything( I liked everything(

Shiran
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 03/07/2020

Highly recommended

The Shtarkman Erna Hotel is a small boutique hotel that has 30 rooms in different levels and have been in business for the last 60 years. Since our experience with variety of systems we knew what we were looking for, a system that would answer all our requests and has different options and quick solutions for our staff.
We found the Mini Hotel program and decided to give it a try. We were immediately answered by their lovely staff and changes have been made to fit our requests and needs. The staff and its [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] accompanied us when we installed it and gave us a training course both for our staff and for our financial division.

Avantages

The system is easy to use and friendly to the eye. There are different colors to show the different type of rooms and the status of each guest. the system is connected to online bookings. The rates system updating makes it easy for our reservation department to give quick and accurate rates.
The Mini Hotel program has an app that makes management follow stats and update guest information in a quick and easy way. It helped us go more green since we stopped photocopying ID's and used the app to take a picture directly to each guest information.

Inconvénients

We are satisfied with the fast officiant answers from the support team, they quickly modificated our requests.

Netanel
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/02/2021

highly recommend

We were the first to connect to the Mini Hotel software in 2008. Since then the sales of hotel rooms and other services have increased by hundreds of percent. The attitude towards us is personal and excellent with always a desire to help and listen to every problem and every glitch.
We believe in this software in every aspect, speed, help in the existing situation (Covid-19), 40% discount on the monthly payment, creativity, flexibility and of course above all a human attitude :) that does not exist these days.

Avantages

The software is easy and user-friendly, it has all the connections to all online sites for selling hotel rooms and all other hotel services. The staff gives excellent service and is available most hours of the day. Very flexible and listen to the customer and always try to help.

Inconvénients

1. Software is always evolving and improving
2. Involve customers in new development.
3. Get feedback from the customer and always try to help.
4. No internet connection faults
5. Reliable and inexpensive software relative to competitors

Igor
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/07/2021

Minihotel brilliantly shifted our property course into 21 st century

Avantages

This software helps us in all deprtments across our small properties. With this software we are faster and we prevent mistakes.

Inconvénients

There are still funktions that we don’t using, but every day we find more and more useful points, just randomly.

Livnat
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 22/06/2020

Highly recommended!

The general experience is excellent. This software is easy, simple interfaces and support staff are very available and professional, always ready to help.
It enables flexible, high-level solutions, interfaces with external companies, agents and vendors, and often updates. The [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] are attentive to our needs and make effort to constantly improve processes that make it easier to work.

Avantages

The software is very easy to use, very flexible and contains many functions that help manage the hotel. Our hotel also has attractions and other products that we sell via mini hotel.

Inconvénients

Canceled transactions cannot be deleted in guest accounts.

Francisco
  • Secteur d'activité : Immobilier
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 30/05/2023

Sistema hotelero para gestión integral de propiedades

Avantages

Gestión de calendarios y conexión con diferentes canales de venta. Interface intuitiva y ágil. Gestor de reportes. Panel de tarifas y restricciones. Equipo de soporte técnico súper eficiente.

Inconvénients

Sin comentarios en este campo, muy conformes con el servicio en general.

Natalia
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 09/06/2022

Mini Hotel

Realmente siempre nos hemos sentido muy cómodos con la utilización y la atención del personal que minimiza cualquier debilidad que pueda tener el sistema.
El año pasado realizamos un pago de 6 meses adelantados por tomar los Motores de Reservas sin costo. Este año cuando nos pasaron el costo mensual, el mismo fue un 100% mayor que el que pagamos 6 meses antes, lo que nos parecio un poco abusivo tendiendo en cuenta que la inflación es importante pero no un 100% en 6 meses. Luego de utilizar el sistema desde el 2017, nos pasaron a una tarifa de mostrador, sin ninguna explicación.

Avantages

La facilidad de uso, y la atención del equipo de soporte

Inconvénients

Me gustaría que haya un manual o instructivo para consultar.

Gabriel
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 24/11/2022

Me encanto

Al usar este software tengo la sensación de tener más tiempo para dedicar a otros trabajos porque todo funciona automático lo único que tengo que revisar son los precios lo demás ya no tengo que estar saltando de un calendario a otro para ver que estén sincronizados.

Avantages

La atención que recibi de [SENSITIVE CONTENT]! Las habitaciones ficticias que me han instalado me ayuda a hacer un overbooking que es muy importante especialmente cuando clientes no pagan todavía pero tampoco queremos cancelarle las reservas hasta que tengamos otra pagada esta función me faltó con otro channelmaneger que probé en pasado, la atención al cliente es superior a lo esperado.

Inconvénients

No hay ningún inconveniente, lo único que se pudiera mejorar son los colores en las listas de precios para poder ver más rápido qué habitación está abierta y cuál esta cerrada pero funciona bien también con 1 y 0

Ricardo
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
3
Simplicité
2
Support client
3

3
Publié le 31/05/2022

Un PMS interesante pero con demasiados glitches

Sinceramente, desde mi lugar en la recepción, no he tenido una buena experiencia con el programa. Como dije anteriormente, seguramente se debe a que está más orientado para una organización de otro estilo. Sin embargo para un hotel con pocos empleados o movimientos predecibles, no presenta mayores soluciones.

Avantages

Su versión web facilitó bastante la funcionalidad en relación a la versión de escritorio.

Inconvénients

El software puede resultar lento para algunas funciones que requieren de actividad continua. A su vez permanece loggeado por muy poco tiempo lo que implica un reingreso a la cuenta cada ciertos minutos sin actividad. Está pensado para equipos de trabajo amplios donde cada uno tiene una función específica, pero siento que se dificulta su funcionamiento cuando se requiere cubrir una posición multitasking como en hoteles de menor categoría. En más de una oportunidad hemos requerido un blanqueo de contraseñas general porque el sistema directamente desconoce la de cada uno de los miembros de la organización. También puede ser tediosa la carga de datos y tarifas en los portales.

Benjamin
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 15/02/2021

Happy User

Always there for us and eager to resolve any issues.

Avantages

This very user friendly program enables us to run a very efficient business and takes alot of stress off the management side. The integration with mailchimp is a great bonus so that we can advertise very easily.

Inconvénients

There are no faults that i can think of .

shimi
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 21/06/2020

real tool that help me every day

Avantages

it takes all parts of my business, I feel that I control everything, Also the support is very good.

Inconvénients

the interface can be a bit better, all other aspects are good enough.

Natalia
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 12/12/2020

excelent sistem!!

Avantages

It made it very easy for us to connect to all the otas . And to manage all the rates from one place

Inconvénients

At the beginning the financial part was a bit difficult for us but after some arrangements everything was perfect

Yael
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 29/06/2020

Best PMS for small or mid-size hotels

Avantages

Very intuitive software, easy to learn, multilingual, great interfaces with booking engines, locks.
Has many reports and statistics.

Inconvénients

I would like to have a promotion feature

Maria Eugenia
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 30/05/2022

Un software que facilita las tareas cotidianas del hotel

Nos facilita ver el panorama de reservas para adelante, es rapido y sencillo para la carga de datos, pero resulta engorroso al momento de facturar. Se hace complicado

Avantages

El calendario, los informes y el channel manager

Inconvénients

Le faltan datos para cargar en la pestaña de cada pasajero y la facturación no es un proceso fácil de manejar por cualquiera

eyal
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 20/02/2021

our review

Avantages

easy prduct to opperate
very kind assistance of the stuff

Inconvénients

most of the issues are efficient , and useful

Roberta
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 22/06/2020

Very Happy Business Owner!

Amazing experience ! Really helping me navigate my business during prime time!

Avantages

The software is so easy to use ! Regardless of your ability to use technology anyone can easily learn this program . I can quickly and easily pull up my bookings to check guests in . Customer service out of this world. You are treated like family with no question being considered silly.

Inconvénients

Not many cons as an amazing product . I have requested that on the app the motel room appear when the booking comes through as an email. Currently it shows me the travellers s name how many guests in the group dates of check-in and departure and payment method that is the only thing missing is room # . This leaves you jumping from email over to app .

Enrique
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 31/05/2022

Felicitaciones

Es excelente. Mas alla del servicio, la calidad humana de todo el equipo, realmente destable como trabajan y responden, es un placer.

Avantages

Me gusta la conexión con los canales, y la posibilidad de e mails y sus variedades, también todo lo que te permite controlar y funciones. Estoy muy satisfecho

Inconvénients

La parte de contabilidad que no me permita colocar gastos en función del tipo de caja
La versión online no me gusto ni me sentí cómodo trabajando visualmente sumado a que no cuenta con las mismas funciones aun.

Victoria
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
4

2
Publié le 30/05/2022

Se cierra

Nos ayuda a mantener ordenados los alojamientos.

Avantages

Es simple de utilizar y claro, me gusta que se pueda conectar con booking y otras plataformas

Inconvénients

Se cierra todo el tiempo y no lo puedo utilizar.

Osmar Horacio
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 30/05/2022

Orden en la administración

Excelente,

Avantages

Facilidad para operar y ordenar las reservas

Inconvénients

La versión en celular es poco práctica.

Enviaron un versión para Google Chrome, pero la puedo iniciar solo si lo hago desde el mensaje que enviaron

24 avis

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