En savoir plus sur YAROOMS

YAROOMS est une solution cloud de planification des chambres conçue pour aider les entreprises de toutes envergures à gérer et planifier des chambres sur différents fuseaux horaires ou sites. La plateforme permet aux utilisateurs de sélectionner des informations utilisées auparavant depuis un menu de suggestions et d'autoremplir les informations de réunion requises afin de réserver des salles. Les fonctionnalités clés de YAROOMS comprennent la prise de rendez-vous, le reporting, la personnalisation à l'image de la marque et la gestion des salles. Les entreprises peuvent s'aider de la plateforme pour fournir des responsabilités, rôles et accès granulaires aux utilisateurs, tout en affectant des propriétaires aux salles de réunion, en rationalisant les réservations ou en approuvant les flux de travail. De plus, la solution est dotée de l'application YAROOMS Door, qui permet aux utilisateurs de gérer la planification des salles directement via le tableau de bord mobile. YAROOMS s'intègre à Microsoft Outlook et iCal, afin de permettre aux entreprises de transférer et d'extraire des données entre les systèmes. Tarification sur la base d'un abonnement mensuel ; un service d'assistance est fourni via des documents et d'autres mesures en ligne.
YAROOMS Logiciel - 1
YAROOMS Logiciel - 2
YAROOMS Logiciel - 3
YAROOMS Logiciel - 4
YAROOMS Logiciel - 5
YAROOMS Logiciel - 6
Vidéo de YAROOMS
YAROOMS Logiciel - 1 - aperçu
YAROOMS Logiciel - 2 - aperçu
YAROOMS Logiciel - 3 - aperçu
YAROOMS Logiciel - 4 - aperçu
YAROOMS Logiciel - 5 - aperçu

YAROOMS - Prix

YAROOMS n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de YAROOMS est disponible à partir de 200,00 $US/mois.

À partir de :
200,00 $US/mois Consulter les tarifs
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

Produits similaires à YAROOMS

YAROOMS - Avis

Note globale

4,6
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
4,5
Fonctionnalités
4,6
Simplicité
4,7
Support client
4,6
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Tous les avis sur YAROOMS

Filtrer par :
Classer par :
90 avis
Ikram
  • Secteur d'activité : Produits alimentaires
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5,0
Publié le 20/06/2024

YAROOMS EVALUATION

Avantages

Pratique à utiliser pour réserver des places

Inconvénients

Réservation limiter à deux semaines seulement

Marie-Charlotte
  • Secteur d'activité : Appareils médicaux
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 10/10/2024

FEED BACK

utilisation tous les jours pour bloquer les bureaux. plutôt rapide et ludique

Avantages

de voir ou sont placés les collègues ce qui permet de ne pas les chercher de partout

Inconvénients

dans l'impossibilité de libérer des bureaux quand les personnes ne viennent pas. Il faudrait faire une option de confirmation de présence

Réponse de YAROOMS

Hi Marie,

Thank you for using YAROOMS - your feedback is highly valuable to us.

Regarding the free-up offices feature, our colleagues may be able to help you. Please reach out to [email protected].

Répondu le 16/10/2024
Sergiu
Sergiu
  • Secteur d'activité : Production audiovisuelle
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 08/10/2019

Does the job it's suppose to do!

I'm using YArooms to juggle with 3 meeting rooms in our co-working space, especially helpful when you have limited hardware access and now we know to which room the projector/tv/etc is allocated.

Avantages

It helps us manage 3 meeting rooms in our co-working space and helps us share hardware resources.

Inconvénients

It's packed with features, sometimes overwhelming the UI

Alternatives envisagées 

Skedda

Pourquoi passer à YAROOMS

We signed up and it just worked as planned. I didn't need to try anything else.
Nathan
  • Secteur d'activité : Institutions religieuses
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/09/2024

Overall Great Product

Overall good user experience with a nice design and helpful features.

Avantages

Expansive product, intuitive design and features, and customer support.

Inconvénients

Price increase. Our church benefited from the introductory cost but was dissatisfied with the significant increase.

Alternatives envisagées 

Planning Center et Koalendar

Pourquoi passer à YAROOMS

Introductory rate was attractive and fair considering other market costs.
Nisarg
  • Secteur d'activité : Génie mécanique ou industriel
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4,0
Publié le 16/01/2025

User-friendly and good interactive workplace map feature.

Overall good experience, user-friendly and solves the problem of workstation availability management.

Avantages

Yarooms is a good application for desk booking as well as workplace management. The application includes good features such as interactive workplace map and check-in features to adequately manage employee work stations. Has a good customer service as well.

Inconvénients

Some times it is slow and glitchy. If the booking is canceled and someone else is sitting on the desk, it does not show the workplace occupied. Fault on the user per but still app should show not available.

Garry
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
3
Simplicité
4
Support client
0

3,0
Publié le 10/01/2025

Pros & Cons YAROOMS

Overall YAROOMS is a nice to have tool and does what it needs to do for me.
Until now it always did its job and I do not have anything to say against about functionality. But I do think, it could be improved in terms of convenience and desgin.

Avantages

I like the map functionality in general and the overview it gives with the colour indicators. The processes are easy to understand

Inconvénients

There were few ocassions were I wanted to look at the availability from a day before on the map, to easily check which office/space was occupied or which space I had booked. Unfortunately this is not possible.
Also sometimes I get the feeling the UI overlay is a bit "clumsy" - choosing the correct floor and date could become more convenient/easier. Buttons to click could be bigger.

Julie
  • Secteur d'activité : Biotechnologie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 14/01/2025

Great platform for shared spaces

YAROOMS has been a helpful tool for managing shared spaces effectively. It simplifies scheduling and keeps everyone on the same page. However, the map view in the mobile app could be smoother, which would enhance usability, especially for on-the-go users. Overall, I’m happy with the software and appreciate its reliability and feature set.

Avantages

Pros:

User-friendly interface for scheduling and booking.
Wide range of features for managing shared spaces efficiently.
Reliable notifications and integrations with other tools.

Inconvénients

The map view could be a bit smoother in the app

robert
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
0

4,0
Publié le 30/07/2024

Yarooms - online meeting room and desk booking system

Avantages

The ease of booking using its graphic interface.

Inconvénients

I found the "Confirm Booking" process a hit-and-miss.

Zakia
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 16/12/2024

HotDesk, easy and clear

pretty good, first time using but very easy to use

Avantages

The ability to check and book your seats before you arrive at the office if you forgot to do it prior to the day.

Inconvénients

Its not really YAROOMS, its more of just remembering to check in

Andrei
  • Secteur d'activité : Jeux vidéos
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 03/01/2025

Well-made and useful application

Very good experience overall, super recommended.

Avantages

It's a really well-made application, very useful for booking desks and meeting rooms, in order to plan activities in advance. Super friendly and recommended!

Inconvénients

Nothing, everything seems to be fine until this moment.

Orlando
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 14/01/2025

A Powerful Room Booking Solution

YAROOMS has proven to be a valuable tool for managing our workspace bookings.

Avantages

Intuitive and clean user interface,Real-time room availability updates

Inconvénients

Advanced features require time to fully explore

Francesco
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 09/01/2025

Highly recommended

My experience is absolutely positive so far, I have not encountered any problems and I feel like strongly recommending this software for managing office workstations.

Avantages

I like the office map view which allows you to instantly see the available workstations, allowing you to book them with a few clear, easy and quick steps.

Inconvénients

Sometimes the first time you log in, the map does not load immediately, so it may be difficult for a new user to understand how to use the software.

Julian
  • Secteur d'activité : Musique
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 30/05/2020

Great help to manage rehearsal, concerts and room rentals

Facilitates our room management and helps to reduce frictions due to doublebooking

Avantages

Clear and easy to use structure. Fast input of bookings, easy expandable resources, good overview. Good access privileges management

Inconvénients

not yet accessible on mobile phones, but you are already working on it. Good job.

Alternatives envisagées 

Microsoft SharePoint

Pourquoi passer à YAROOMS

Yarooms met our requirements best and was competitive. It made the best performance with respect to usability, appearance, software interfaces, data export,
Adriano
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 02/09/2024

Keep your hands out of my preferred desk

You can only book your preferred desk for a limited time in advance (two weeks): this can occasionally generate a little fight to get it first :-D

Avantages

YAROOMS is so easy to use, with an immediate map of your office desks and, once booked, it is just a click per day to show anyone you are there.
When you are a new hired, having a map showing names and faces of your neighbors is sometimes really helpful!

Inconvénients

You can book your YAROOMS is so easy to use, with an immediate map of your office desks and, once booked, it is just a click per day to show anyone you are there.
When you are a new hired, having a map showing names and faces of your neighbours is sometimes really helpful!

Carol
  • Secteur d'activité : Hôpitaux et soins de santé
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 01/08/2024

Booking Process

Always straightforward. Easy booking process and pleasant graphics.

Avantages

Simple to use and great customer service.

Inconvénients

Occasional malfunction which can interrupt and spoil a great experience.

Chris
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 04/06/2024

Customer Friendly system

This is a system that works for everyone

Avantages

Easy to access and teach to other colleagues

Inconvénients

Very user friendly with easy access to the system

Réponse de YAROOMS

Thank you for your feedback! We are happy you are enjoying Yarooms.

Répondu le 11/06/2024
Enrico
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 23/05/2024

Let's go office !

Avantages

The possibility to choose the desk on the map and the possibility to reserve e conference room via outlook resource during meeting schedule

Inconvénients

The check-in process... Often I forget to check-in. Maybe a reminder should be usefull

Réponse de YAROOMS

Thank you for reviewing Yarooms!

Répondu le 11/06/2024
Mark
  • Secteur d'activité : Pétrole et énergies
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 13/08/2024

Great for hotelling work spaces

Easy to use and check-in via mobile application

Avantages

Online portal and mobile App option, floor view

Inconvénients

Cannot search by co-worker. Reserve/hold workstation for a co-worker.

Ramit
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 10/05/2024

Feedback for Yarooms

Avantages

The ease for a first time user makes a big difference

Inconvénients

Real time alert can be faster to keep everyone posted.

Réponse de YAROOMS

Thank you for sharing your feedback!

Répondu le 23/05/2024
WIDIANE
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 24/06/2024

review w louvre hotels

Avantages

the facility for using this tool, the design

Inconvénients

nothing but I precise that I use this tool since two week

Ekaterina
  • Secteur d'activité : Santé, bien-être et fitness
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 26/04/2024

Customer Support

It is very easy to use an I didn't have any problems with it till now.

Avantages

The grafic desgin is a great way to book a table which you actually want and you can also see where you colleagues booked their tables

Inconvénients

I don't have anything. It think the application is very good.

Réponse de YAROOMS

Thank you for the feedback! We are happy you are enjoying Yarooms.

Répondu le 28/05/2024
Jennifer
  • Secteur d'activité : Biotechnologie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
3

4,0
Publié le 28/04/2023

Good product - Service depends on the assigned contact

The product usage is great. And after we were allowed to remain on the older platform, service was good. Didn't like the pressure at first.

Avantages

It's easy to onboard people. The system is very easy to navigate.

Inconvénients

The sales staff were trying to move us to the latest version - with some pressure. The new platform did not have drag and drop functionality (at the time) and could not migrate existing meetings. Lack of migration (even for a fee) was an enormous issue.

Sosy
  • Secteur d'activité : Biotechnologie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
2

1,0
Publié le 24/06/2019

There are way better and way cheaper products out there.

Avantages

It is user friendly and easy to figure out.

Inconvénients

The site is incredibly buggy and painfully slow. There is also no customer support phone number or email, so you have to submit a request for help and then eventually a support rep emails you. The support reps are always nice through email, but when we use this system for booking all of our lab equipment and rooms, we need faster support.

Réponse de YAROOMS

Hello Sosy,

Thank you for your feed-back. We have indeed a contact form on our website for formal inquiries, however, paying customers (and users during the free trial) should use the live chat option in order to reach us directly and instantaneously. You need to click the ? button in the upper right corner of your YArooms screen and this will open a pop-up window where you will get assistance from our support team.

In addition to this, every new account is assigned an account officer upon creation and you can contact yours directly by replying to the email you received after activation of your YArooms account.

I hope this will improve your experience in the future.

Répondu le 16/07/2019
Bob
  • Secteur d'activité : Formation professionnelle et coaching
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 19/06/2019

Review

Hirers book rooms remotely.

Avantages

Brilliant system business functions without me needing to be there very easy to use. Have 50 room hirers. Book rooms hourly

Inconvénients

When invoicing the title is case sensitive not flexible with spelling. I therefore have to go through every day to check usage before invoicing rather than using the account function

Réponse de YAROOMS

Hi Bob,

Thank you for your review.

We are constantly working on improving all the aspects of our user experience with YArooms, and your feedback is important for us, in order to find the best way to make invoicing easier.

The YArooms Team.

Répondu le 24/06/2019
Aimee
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
2

4,0
Publié le 14/04/2020

Useful for a small team

Avantages

It is easy to use and the cost is just right for a smaller company

Inconvénients

There is limited functionality with this software

Réponse de YAROOMS

Thank you for your feedback, Aimee! We are constantly working on improving the software functionality and our user experience.

Répondu le 23/04/2020

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