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Comarch Loyalty Marketing Platform - Prix
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- Secteur d'activité : Pétrole et énergies
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Good and easy
The product is pretty good for managing currencies, and raffles and couponing etc.
Avantages
COMARCH is very easy to use once you get a hang of it depending on the version that is being used. The latest version is very user friendly.
Inconvénients
There may be a dependency of the organization's tech stack to work in tandem with COMARCH, this needs to be taken into account while designing the architecture.
- Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Reasons why we chose Comarch Loyalty Solution
Very happy to use and interact with the technical & commercial team😊.
Avantages
Very agile system will well designed core functions that accomodate our program need + a very efficiently supportive team.
Inconvénients
I dont find any functions that we dont like.
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Making a difference through Rewards Management market leadership
COMARCH has shown true partnership by being as involved as they can to provide solutions and recommendations to achieve the company's vision. The Product roadmap, albeit a bit late on the modernization (such as redesigning the product into a true microservice solution), shows innovation remains to be at the forefront. Application of Global Practices allows the product to evolve and keep up to par, therefore allowing the customer to likewise remain ahead.
Avantages
Ease of rollout and a true separation of Rewards Product Catalogue allowing business users to perform Rewards SKUs, and mechanics without needing IT intervention
Inconvénients
Cost to host and maintain the Platform is high vs what the enterprise needs today. We are not fully using all of the capabilities of the platform but the cost is for the full stack even if not in use.
- Secteur d'activité : Télécommunications
- Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Globe Rewards with Comarch
Avantages
I like that we can track the redemptions of our customers at real time. It is also easy to manage and navigate through the platform.
Inconvénients
Some capabilities from our side still needs to be integrated to the Comarch platform which limits some of the capabilities that we can do. But with the right time, we will be able to integrate with them majority of our platforms.
- Secteur d'activité : Pétrole et énergies
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Comarch Loyalty Management Review
Avantages
Well rounded platform with great features
Inconvénients
Pricing a little on the higher side compared to others
- Secteur d'activité : Restaurants
- Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
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easy to use!
Avantages
Im able to get everything I need out of it and it's easy to use.
Inconvénients
Haven't found any yet since I am still new to it.
- Secteur d'activité : Compagnies aériennes/Aéronautique
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
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Comarch loyalty platform review
Satisfied.
Avantages
Powerful capability on business rules configuration. Product easy to use.
Inconvénients
Rewards functionality is not really dynamic
- Secteur d'activité : Pétrole et énergies
- Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
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Financials
Avantages
Program Management is at utmost quality.
Inconvénients
Comarch can work on financials as compared to other Loyalty platforms across. Since Comarch services are little more on higher side as compared to others.