En savoir plus sur White Label Loyalty

White Label Loyalty est une solution de fidélisation des clients qui aide les entreprises à acquérir, engager et fidéliser leurs clients en exécutant des campagnes axées sur les données et en offrant des récompenses. La plateforme a été conçue pour prioriser les API (Application Programming Interface) pour permettre une intégration transparente à d'autres systèmes marketing et commerciaux clés, c'est-à-dire CRM (Customer Relationship Management), ERP (Enterprise Resource Planning), ePOS, etc. De plus, l'approche modulaire de White Label Loyalty signifie que chaque solution est personnalisée en fonction des besoins de l'entreprise et est entièrement évolutive. Le moteur de fidélisation unique basé sur les événements peut encourager et récompenser toute action client. La console de fidélisation intégrée offre aux entreprises un contrôle complet et un aperçu du comportement de leurs clients. La console comprend des graphiques et des analytiques sur mesure, ainsi qu'une interface conviviale pour gérer l'ensemble du programme de fidélité. Le module marketing de la plateforme de fidélisation en marque blanche permet aux entreprises de créer des campagnes de notifications push personnalisées et des messages géociblés. Des campagnes de parrainage gratifiantes sont également disponibles pour stimuler davantage l'acquisition de clients. De plus, le module d'IA (intelligence artificielle) peut prévoir le taux de désabonnement des clients et suggérer des récompenses et des campagnes ciblées. La solution de fidélisation en marque blanche est disponible à la fois en tant que solution de fidélisation de bout en bout et en tant que moteur de fidélisation intégré autonome. L'interface client personnalisable prête à l'emploi (application mobile, application web ou SDK) permet aux entreprises de démarrer plus rapidement sans développement coûteux. Les tarifs sont disponibles sur demande.
White Label Loyalty Logiciel - 1
White Label Loyalty Logiciel - 2
White Label Loyalty Logiciel - 3
White Label Loyalty Logiciel - 4
White Label Loyalty Logiciel - 5
White Label Loyalty Logiciel - 6
Vidéo de White Label Loyalty
White Label Loyalty Logiciel - 1 - aperçu
White Label Loyalty Logiciel - 2 - aperçu
White Label Loyalty Logiciel - 3 - aperçu
White Label Loyalty Logiciel - 4 - aperçu
White Label Loyalty Logiciel - 5 - aperçu

White Label Loyalty - Prix

White Label Loyalty n'est pas disponible en version gratuite et ne propose pas d'essai gratuit. La version payante de White Label Loyalty est disponible à partir de 1 999,00 £GB/mois.

À partir de :
1 999,00 £GB/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Non

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Parcourir les avis sur White Label Loyalty

13 avis sur 13
Classer par :
Carl
Carl
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 06/12/2022

Premiere Rewards Partner

Avantages

The team over at white-label loyalty (WLL) is top notch! When integrating their products in to our deixa.io web3 platform, their team provide world class support. From being available on short notice, understanding their api, onboarding brands, utilizing their system to onboard customize offers, or assisting in strategies for ensuring users uuid in our system can also be recognized in their system, the WLL team was prepared to handle all of our use cases with extreme efficiency.We are building a company that gamify users actions with Rewards and WLL team is the team we have identified to partner with us on our journey. We highly recommend WLL and are honored to be working with such a professional team!

Inconvénients

There is not a sandbox list of brands that we can use during testing, to test the gift card or voucher code url. This is an easy fix that I'm sure they will improve now that we have added this feedback.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 07/01/2025

Best Loyalty program for your business

My overall experience using White label loyalty is good so far along with integration with other systems like Lytics, Iterable are easy. I will definitely recommend this.

Avantages

Ease of use. Linking of events with reactors are super helpful which can directly link with user's points.

Inconvénients

From user interface, all looks good however from API point of view, event filtration does not work on payload and we can't edit the events

Réponse de White Label Loyalty

Thank you for your review! We're glad you find our platform easy to use. Appreciate your feedback about event filtration constraints.
It's great to hear that integration with Lytics and Iterable has been smooth - thanks for recommending us! 🚀

Répondu le 17/02/2025
Daniela
  • Secteur d'activité : Construction
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

4
Publié le 15/11/2022

Great software with all the right features and benefits for users. Easy to use with great...

The overall experience has been good with a good working relationship.

Avantages

Easy to use and possibility to customize to meet the needs of users

Inconvénients

The AI learning aspects are a little hit and miss and sometimes quite a bit of manual intervention is required.

Shaun
  • Secteur d'activité : Équipements publics
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 13/12/2024

Great platform with nice people

Overall its been a positive experience, there's been a few learning curves and workarounds but in a nutshell i would say the app has worked very well and done what we intended to do.

Avantages

the ability to have a bespoke app with access to an online portal that i can implement changes at any time

Inconvénients

some of the reports information is a little restrictive, i would like to be able to pull more core data

Réponse de White Label Loyalty

We're really happy to hear you’ve had a positive experience and that your bespoke app is working as intended.

We appreciate your feedback on reporting and will consider it for future product enhancements. Glad to have you on board!

Répondu le 17/02/2025
Alex
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
4

5
Publié le 10/12/2024

A great loyalty partner

They are a great company to work with and a really great partner to enable an organisation to grow their loyalty programme for both customers and staff.

Avantages

The account management service allows prompt and efficient resolutions to any challenges faced and they also help to get you the best possible service.

Inconvénients

Sometimes challenges with with voucher supply have taken longer to resolve than hoped causing some challenging situations with our customers.

Réponse de White Label Loyalty

We're glad you value our account management support and see us as a great loyalty partner. We appreciate your feedback on voucher supply and are always working to improve. It’s great to be part of your loyalty program’s growth! 🚀

Répondu le 17/02/2025
Tony Bach
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5
Publié le 23/11/2022

State of the art loyalty platform

WLL was able to understand and bring out our vision, which gave us confidence they were the right partner.

Avantages

Ease of use, smooth implementation, and wide use case coverage including being at the forefront of market movements, eg. ready for the Metaverse.

Inconvénients

Not a big/well-known brand so had to do heavy due diligence process prior to selection.

Petra
  • Secteur d'activité : Banque
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant Essai gratuit
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 24/11/2022

It really works and offers possibilities for deeper insights

The pilot was a great experience as WLL proved to be very reliable, responsive, proactive, timely, easy to work with.

Avantages

The SW is very intuitive, easy to use, flexible/adaptable

Inconvénients

Segmented approach to users (reward scheme and communication) would be great!

Réponse de White Label Loyalty

Hi Petra,

Thank you so much for leaving a review, we're also thrilled the pilot was such a success.

I just wanted to clarify that we do have a thorough segmentation engine, which also works to send personalised communications. Unfortunately, there were extenuating circumstances due to the pilot tight timelines and other integration limitations, which did not allow for the full capabilities to be rolled out immediately but would work for full launch.

I hope this clears things out.

Kind regards,
Kristyna from White Label Loyalty

Répondu le 29/11/2022
Olivia
  • Secteur d'activité : Production alimentaire
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5
Publié le 18/08/2021

Great support throughout and ongoing

Avantages

The team is always on hand to support, answer any questions you have, and flex with you to make the end result exactly what you want it to be. As it was a learning process for us as a business having never dealt with apps before, there were some elements we were uncertain of going into it, but WLL worked with us throughout to make changes, additions and improvements to get it to where it needed to be.

Inconvénients

Some elements of the back end can be confusing to use (for someone with no app/developer experience) however the team is always on hand to answer any queries, provide guides, or set things up for you so not an issue really.

Guy
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 16/11/2022

An excellent experiance with White Label Loaylty

Avantages

Easy of use, clarity, simple integration, API first

Inconvénients

A few features are missing on the multi-tannet management side. But ELL are working on it

Phil
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 19/08/2021

Wavin Rewards App

- Very good experience with the whole team - from buying to onboarding and launch
- Received knowledgeable feedback and advice throughout the process
- The solution makes it really easy to launch a loyalty program
- Continuous support included & ticketing system works well
- Customers really enjoy the program

Avantages

Flexible, modular solution that fits my company's needs
- Easy to use admin console to manage the program
- Out of the box solution that is branded to your needs
- Cheaper solution without the cost of development
- API-first so easy to integrate
- Good reporting and analytics available
- Very professional and friendly team to work with
- Technology get constant updates & improvements

Inconvénients

Like most digital platforms there is a learning curve and understanding the functionality requires a little guidance and tuition.

Lucy
  • Secteur d'activité : Produits chimiques
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4
Publié le 06/03/2023

Quick deployment

Really positive - fantastic team, very reactive

Avantages

Great hub of content and information to build a good knowledge base

Inconvénients

After looking at one entry it would take you back to the start rather than latest page

Monica
  • Secteur d'activité : Biens de consommation
  • Taille de l'entreprise : 10 000+ employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 14/11/2022

Great service

Avantages

The relationship is really good and they are flexible to our needs. The way their technology integrates is great, which makes our life easy

Inconvénients

I think contract management could be improved at WLL side

Jody
  • Secteur d'activité : Services financiers
  • Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5
Publié le 29/11/2022

Straightforward solution

Very positive.

Avantages

We were able to implement a Reward system for Members of the Society. The solution has landed well, and our members find it easy to use. From an admin perspective - it is also helpful and uncluttered.

Inconvénients

As with all integrations - it is important both sides understand the capabilities/limitations of existing/new systems.

13 avis

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