En savoir plus sur Sprout Social

Sprout Social est une solution cloud de gestion des réseaux sociaux qui s'adresse aux entreprises de toutes envergures afin de les aider à gérer les interactions avec leur audience et leurs routines marketing. Parmi les fonctionnalités figurent : publication automatisée, suivi de conversation, gestion de contenus de réseaux sociaux, analytique de réseaux sociaux, etc. La solution est dotée d'une "Boîte de réception intelligente" qui regroupe les interactions de réseaux sociaux provenant de différentes plateformes. Cette fonction aide les utilisateurs à gérer les interactions en transformant les messages en tâches, en les affectant à des employés spécifiques, puis en permettant aux membres de l'équipe de collaborer en vue de leur réalisation. La fonctionnalité de publication sur les réseaux sociaux de Sprout Social automatise le processus de planification de contenus de réseaux sociaux et de gestion des approbations de contenus préalables à leur publication. Grâce aux fonctionnalités d'analytique des réseaux sociaux et de reporting de Sprout Social, les utilisateurs peuvent surveiller les performances de la marque sur diverses plateformes de réseaux sociaux. Sprout Social propose des services sur la base d'abonnement mensuel comprenant une assistance par téléphone, par e-mail et d'autres ressources en ligne.
Sprout Social Logiciel - 1
Sprout Social Logiciel - 2
Sprout Social Logiciel - 3
Sprout Social Logiciel - 4
Vidéo de Sprout Social
Sprout Social Logiciel - 1 - aperçu
Sprout Social Logiciel - 2 - aperçu
Sprout Social Logiciel - 3 - aperçu
Sprout Social Logiciel - 4 - aperçu

Sprout Social - Prix

Sprout Social n'est pas disponible en version gratuite mais propose un essai gratuit. La version payante de Sprout Social est disponible à partir de 249,00 $US/mois.

À partir de :
249,00 $US/mois
Version gratuite :
Non
Version d'essai gratuite :
Oui

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Sprout Social - Avis

Note globale

4,4
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Évaluation des fonctionnalités

Rapport qualité-prix
3,9
Fonctionnalités
4,2
Simplicité
4,4
Support client
4,3
Loading...

Tous les avis sur Sprout Social

Filtrer par :
Classer par :
593 avis
Anschaire Gildas
Anschaire Gildas
  • Secteur d'activité : Formation professionnelle et coaching
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 21/09/2023

Sprout Social est le top des tops

Depuis que j'utilise Sprout Social, j'ai une gestion simplifiée, une efficacité accrue, et une interaction améliorée avec mon public. Je crée et diffuse du contenu de manière plus fluide, surveiller et analyser les performances, et j'interagi de manière proactive avec mes clients. Cette expérience m'aide à renforcer ma présence en ligne, à fidéliser ma clientèle et à développer mon business.

Avantages

En utilisant Sprout Social, je bénéficie d'une gestion simplifiée de mes médias sociaux, d'une visibilité accrue en ligne, d'une communication plus efficace avec mes clients, d'une collecte de données précieuses, d'une promotion ciblée, d'un service client amélioré, d'un renforcement de ma réputation en ligne, et d'une croissance accrue de mon business.

Inconvénients

la dépendance à l'égard de la connectivité Internet.

Paulette
Paulette
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

4,0
Publié le 12/11/2023

Sprout Social

Avantages

Mon équipe de Community Manager aide Sprout Social car il nous permet d'augmenter les ventes de nos clients en nous aidant à bien gérer les réseaux sociaux et à renforcer nos stratégies de marketing. En plus de cas, non seulement depuis des mois que nous l'utilisons, nous avons que des changements positifs mais aussi, il y a de très grands marques qui leur font confiance alors pourquoi par nous !

Inconvénients

Le problème avec Sprout Social, est qu'il n'est par faire pour les débutants qui sont financièrement faible car l'abonnement minimum est à partir de 249 $. Si vous pouvez réduire un peut cela, se serait encore plus cool.

Louise
  • Secteur d'activité : Conseil en gestion
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 17/06/2023

Prise en main facile

Avantages

Interface agréable, prise en main très facile

Inconvénients

L'interface bug parfois au moment du login

Jérémy
  • Secteur d'activité : Internet
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les mois pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 05/11/2022

Un outil parfait pour ses réseaux sociaux !

Avantages

Pouvoir gérer les réseaux, analyser les retombés, suivre les performances sur les réseaux et ainsi mieux comprendre ses campagnes de community management : tout est possible avec Sprout ce qui en fait une solution idéale et très pratique à utiliser au quotidien sur le Web, voire même indispensable !

Inconvénients

Si Sprout permet d'avoir beaucoup d'information sur ses réseaux sociaux, on pourrait lui reprocher de proposer de façon payante des informations qu'on obtient gratuitement via Facebook par exemple.

Alternatives envisagées 

Hootsuite
Tara
Tara
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 13/12/2023

My favorite social media management app for 8 years

Great experience with Sprout. Their customer service is quick to respond and resolve issues.

Avantages

It's stood the test of time. Overall I like the smart inbox, reporting, and scheduling options.

Inconvénients

The interactivity/messaging collaboration between teammates. I feel like it could improve.

Alternatives envisagées 

Hootsuite

Pourquoi passer à Sprout Social

At the time of decision, loved the UX and smart inbox of Sprout over Hootsuite.
Andy
  • Secteur d'activité : Enseignement primaire et secondaire
  • Taille de l'entreprise : 201–500 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 23/09/2024

Research the value against competitors

After trying multiple tools, Sprout has been a slight leader in the sector for us but you definitely pay for it.

Avantages

The scheduling tools are very easy to use in the publishing area and the ability to use Groups is a nice touch.

Inconvénients

Very expensive with other products on the market.

Karen
  • Secteur d'activité : Divertissement
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
1
Simplicité
1
Support client
1

1,0
Publié le 13/01/2025

Outdated - doing less, charging more, terrible contracts

Outdated provider with cut back support staff but charging more for less. They are no longer leaders in the space, look at the newer options - they offer better features and value for dollars. Sprout got rid of our account manager and AU support teams, without telling us - we've been ghosted since before our contract was due to auto renew. So any questions around whether our plan was still the right level, if we needed the extras we were upsold, went unanswered. Despite breaching contract and taking away the local rep (which was the selling point) - they're refusing to terminate the contract until rollover time again. So obtuse, despite years of taking our money, so now lawyers are getting called in.

Avantages

They are relatively easy to use with some handy in built reports

Inconvénients

Cut back support staff - got rid of our account manager and AU support teams, without telling us
Auto renew annual contracts and despite us trying to contact our rep to review our needs and being ghosted, they refused to revisit this
They are no longer leaders in the space, look at the newer options - they offer better features and value for dollars

Réponse de Sprout Social

I apologize for the issues you've experienced with Sprout Social. I understand that lack of support can be frustrating, and we strive to offer strong support and communication with our customers. If you have any other concerns you'd like to chat with our team about, please feel free to reach out to us.

Répondu le 23/01/2025
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 2–10 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
1
Fonctionnalités
2
Simplicité
2
Support client
1

1,0
Publié le 24/10/2024

There’s no way any of these 5 star reviews are genuine

If you’re an agency that is looking to destroy your bottom line, pass on expensive unnecessary costs to your clients and be locked in to a service that cares about nothing except squeezing every dime out of your business, Sprout Social is definitely the social media management platform for you!

Avantages

The pros? I suppose the posting workflow is good, as good as other platforms that are 10% of the cost. A lot of the “features” that I was promised when they locked me into a year contract with high pressure sales ended up being features that either don’t work very well or are actually kept behind massive pay walls. You’ll have to remortgage your house to get the full functionality out of Sprout.

Inconvénients

Where do I even start. 1. To send approval requests to clients, you have to add them as an additional user… EVERY SINGLE additional user is a $499 PER MONTH. I was promised that external approved were free, so sending approval requests to clients would not cost extra, they never mentioned that you’re only allowed 3 external approved for THE ENTIRE ACCOUNT. They pressured me into signing a contract and sold me a bunch of lies.

I don’t even find the platform very intuitive. Not only that I find the features are lackluster, I have used other platforms that are a fraction of the cost with a more intuitive UI and pretty much the same features.

Alternatives envisagées 

Hootsuite

Pourquoi choisir Sprout Social 

Because a sales rep convinced me that Sprout was far superior and worth the massive extra cost in the long run. Worst decision I’ve made in a long time

Pourquoi passer à Sprout Social

Because I fell for their marketing, false reviews and high pressure sales tactics
Bryan
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 13/09/2024

A high price tag but a high volume of features

This is one of the main tools we use on a daily basis

Avantages

Robust features, easy to use, extensive reporting

Inconvénients

Price is really getting high, especially when you don't use all of the features

Jeb
Jeb
  • Secteur d'activité : Édition
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

4,0
Publié le 14/01/2025

Great option for medium -large organizations

Overall we really like what Sprout Social has to offer. It's been one of the best social SAAS services I've used.

Avantages

The reports and UI are what I like the most.

Inconvénients

We were priced out of the service. We like it but can't afford it.

Alternatives envisagées 

SOCi

Pourquoi choisir Sprout Social 

Price and ease of use. We always listen to what our employees want and prefer using... For the most part.

Logiciel antérieur 

SOCi, Sprinklr, SocialPilot et Hootsuite

Pourquoi passer à Sprout Social

It wasn't a final choice, we've been testing several services. Sprout Social seems to be one of the best and we'll probably stick to it for a while.

Réponse de Sprout Social

It's great to hear the Reporting and UI are beneficial to you. We strive to make our platform user-friendly, so it's great to hear you appreciate the ease of use. Thank you for choosing Sprout Social!

Répondu le 23/01/2025
London
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5,0
Publié le 30/08/2024

New user demo to buyer

Avantages

I love the ability to have unlimited # of accounts along with the competition reports and AI integration.

Inconvénients

I don’t love the cost but find it semi reasonable for the features.

Alternatives envisagées 

monday.com et Hootsuite

Pourquoi choisir Sprout Social 

Number of users to add to the account. This was really important that it had an unlimited number.

Logiciel antérieur 

monday.com et Hootsuite

Pourquoi passer à Sprout Social

Number of users to add to the account. This was really important that it had an unlimited number.
Moran
  • Secteur d'activité : Services aux consommateurs
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 31/12/2024

It provides perfect management of posts and interactions, creates detailed analytics

Avantages

I love that Sprout Social allows us to keep track of our social media pages’ performance. It’s great that Sprout Social simplifies managing all our accounts from the same page, as we can easily allocate space to collect all interactions from a specific page under its own section. Scheduling posts is very easy, as is rescheduling or canceling posts.

Inconvénients

In the case of individual subscriptions, logging into the same account from multiple devices becomes difficult, and may require a new verification or password change.

Réponse de Sprout Social

Thank you for your review! We're so glad to hear that Sprout helps you manage all your posts and interactions, and it's great that you've been able to simplify your workflows as well. I understand that logging into the same account can be frustrating, and I will pass your concerns along to our team!

Répondu le 23/01/2025
Claudio
  • Secteur d'activité : Télécommunications
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 18/12/2024

Social media marketing made easy.

The software has enabled us to schedule post in advance across all social media channels hustle free.

Avantages

Software efficacy in streamlining content publishing and availability of robust features that enhace strategic decisions making.

Inconvénients

The product is very reliable compared to other social media marketing tools. No glitches experienced.

Réponse de Sprout Social

We appreciate your review! It's great to hear that your experience has been seamless and that you've been able to streamline your content publishing.

Répondu le 23/01/2025
Allie
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 16/01/2025

Great data

Easy to use and helpful analytics for data meetings.

Avantages

I like the incredible statistics and data given for each platform.

Inconvénients

It is very expensive and I feel like the data is the only difference between sprout and others.

Réponse de Sprout Social

Thanks so much for your review! I'm so glad the data has been insightful for you, and I understand your concerns about pricing. We strive to deliver the best value to our customers.

Répondu le 23/01/2025
Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : E-learning
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 04/03/2021

Makes Social Media Management so Easy!

It's been a great experience so far. They also have a great support team that you can work with to ensure that you're utilizing all of the platform features as best as you can. For teams who struggle to plan and manage their social accounts, I highly recommend Sprout Social. The platform also can help you uncover trends for future planning too!

Avantages

No one has the time to sit there and individually schedule out social posts so that's where Sprout Social comes into play! We purchased this software to help us plan and manage our organic social media calendar easily. They also can integrate with paid ads, but that's not something we use it for. I love that you can see a calendar of upcoming posts so I can see if there are any gaps in our calendar. Sprout Social also has very robust reporting for each platform and it has allowed me to have deeper insights into how our accounts and posts are doing. It's been a big lifesaver. Prior to this, I would always forget to post so this has made it easier to make a plan!

Inconvénients

The platform is kind of pricey, especially as you add on more licenses. You can't create any custom reports. However, they have a lot of robust reports so I imagine you don't need to. We haven't needed to yet.

Alternatives envisagées 

Hootsuite

Pourquoi passer à Sprout Social

When I trialed HootSuite, the platform seemed more complex than Sprout Social and had less reporting capabilities at the time. I believe HootSuite might be a bit cheaper though
Danielle
  • Secteur d'activité : Enseignement supérieur
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
4
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 02/03/2021

Easily allows for teamwork

Overall, this is an easy-to-use tool that makes my daily work so much more manageable, and makes teamwork seamless.

Avantages

One of the best features on Sprout is the ability to have multiple users create, review, and publish content. This has saved us a tremendous amount of time on our team. The user interface is really nice and accessible, and the features are all the essentials you would want in a scheduling tool plus some bonus features that I don't use often but are nice to have. Most of all, the reporting tool saves me a tremendous amount of time. It's customizable so you can quickly pull a report for a certain channel and window of time when needed.

Inconvénients

When drafting content, sometimes it's difficult for tags to load or come through at all, especially with regards to Facebook. I also wish that you could customize the metadata on links in Sprout, with the same functionality of something like Yoast, so that your social person could swap out thumbnails quickly. I do have issues from time to time with what attachments are generated as well; depending on the order in which you insert links into the draft, it will pull different attachments. Sometimes you have to delete and re-insert links in the draft to get the right attachment. It would be better if Sprout added a section to choose the link you want to attach.

Alternatives envisagées 

Meltwater et Hootsuite

Pourquoi choisir Sprout Social 

Hootsuite wasn't serving our team and we were without a tool for a while. When I came into the role, I suggested Sprout for its reporting and drafting capabilities.

Logiciel antérieur 

Hootsuite

Pourquoi passer à Sprout Social

Sprout has the best user interface and the most features. Reporting is also really nice and digestable.
Sarah
  • Secteur d'activité : Marketing et publicité
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
4
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 02/10/2019

The Best Social Media Scheduling Platform Hands Down

We love Sprout Social and highly recommend it to others. We've used other scheduling platforms, and nothing has come close to being able to handle our needs the way Sprout Social can.

Avantages

Our team has used a variety of social media scheduling platforms, including Buffer, Hootsuite, Sprout Social, and others, and Sprout Social is by far our favorite for many reasons.

• As an agency with hundreds of profiles, Sprout Social makes multiple account management a breeze.
• The scheduling browser is very easy to use.
• It offers ideal posting times to help you optimize reach and engagement.
• It offers a birdseye view of the month. (One of our pain points with Hootsuite was that this was not an option.)

There are also many features that those who work with social media every day can appreciate that the average user might not, such as:

• The option to schedule and create a new post without having to click into a new window each time.
• The ability to download reports by platform and specific date easily and quickly.
• The option to view data which allows you to see which content is performing the best.

Inconvénients

I won't beat around the bush. It's pricey. Very pricey. If you're a freelancer or not using social media daily, it may not be worth the investment. If you're an agency working with multiple clients or if social media is part of your daily routine, a scheduling software that offers everything Sprout Social offers is well worth it.

Alternatives envisagées 

Hootsuite

Pourquoi choisir Sprout Social 

Sprout Social is more user friendly.

Logiciel antérieur 

Buffer

Pourquoi passer à Sprout Social

Hootsuite does not offer the ability to see posts by month to effectively plan campaigns and upcoming posts.
Wael
  • Secteur d'activité : Organisme social ou civique
  • Taille de l'entreprise : 51–200 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
2
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

5,0
Publié le 05/08/2023

i like Sprout Social all time

A good human experience characterized by mutual respect between people, respect for freedom of opinion, democracy in dealing and cooperation in solving problems

Avantages

I liked most about Sprout Social: the ease of handling the application, and the cooperation of technical support when any problems occurred. In addition to being an ideal means of communication

Inconvénients

The thing I like least about Sprout Social is the large number of notifications

Lior
  • Secteur d'activité : Gestion d'organisme à but non lucratif
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
5

4,0
Publié le 23/09/2023

Easy to use, and you're going to pay for it...

Avantages

The system is friendly and easy to use. Integrations are great and support if fast and efficient.

Inconvénients

You cannot monitor all comments across some platforms. Plus, the pricing is tough for small business and nonprofits.

Maryam
  • Secteur d'activité : Gestion de l'enseignement
  • Taille de l'entreprise : 501–1 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 17/04/2023

It enables us to control our social media accounts and manage interactions efficiently

Thanks to its robust suite of features and tools, Sprout Social has facilitated the streamlining of our posting processes, as well as the management of follower interactions across numerous social media platforms. Additionally, it enables us to monitor comments, collect data, and access advanced analytics that aid in evaluating our success.

Avantages

I appreciate how Sprout Social consolidates numerous services into one platform, allowing us to easily manage all social media responses and inquiries. The ability to create sub-boxes and categorize them based on topics and events helps us better comprehend customer feedback and inquiries. Additionally, Sprout Social streamlines social media management by providing collaboration tools that allow us to easily seek feedback and approval from admins before publishing. The scheduling feature also enables us to plan posts across multiple platforms in advance. The listening feature is also useful in providing us with valuable news and data on a wide range of topics. Furthermore, Sprout Social allows us to capture and organize important data, which can be displayed in a structured manner through its reporting capabilities.

Inconvénients

The limitations of Sprout Social are relatively minor in my experience. Occasionally, the alert system may not function properly, resulting in delayed notifications that can hinder the promptness of necessary actions, particularly if the alert pertains to a publishing failure on one of the platforms.

Liam
  • Secteur d'activité : Vente au détail
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
3
Fonctionnalités
4
Simplicité
3
Support client
2

4,0
Publié le 27/10/2023

Sprout the tool to bring your social analytics together

Avantages

Bring all my social platforms together so I can report on easy.

Inconvénients

No demonstration or support beyond documents to read

Vitoria
  • Secteur d'activité : Logiciels
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant 6 à 12 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
4
Support client
4

5,0
Publié le 26/01/2023

Great product!

Avantages

I believe this product changed our Social Media Management for the better.

Inconvénients

I don't have anything negative, a great tool to add to your tech stack.

Utilisateur vérifié
  • Secteur d'activité : Eau/gaz/électricité
  • Taille de l'entreprise : Auto-entrepreneur
  • Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
5

5,0
Publié le 07/02/2023

Bom

Avantages

It is a very good and practical software, I carry out my marketing very easily

Inconvénients

Some bugs really get in the way o procedimento

Brandi
  • Secteur d'activité : Hôtellerie
  • Taille de l'entreprise : 11–50 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus d'un an
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
0
Fonctionnalités
5
Simplicité
5
Support client
0

5,0
Publié le 17/02/2023

Sprout

Avantages

I like the multi client and multi channel monitoring and posting.

Inconvénients

There were times when the auto publisher does not work.

Deyna
Deyna
  • Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
  • Taille de l'entreprise : 5 001–10 000 employés
  • Logiciel utilisé tous les jours pendant plus de deux ans
  • Provenance de l'avis
Rapport qualité-prix
5
Fonctionnalités
4
Simplicité
4
Support client
4

5,0
Publié le 14/01/2023

Manages the main social networks

Helps professionals to be able to fulfill their functions on the market in general in the different social platforms

Avantages

It is an excellent tool for managing social networks, allowing you to quickly visualize the growth and reception of the actions and articles displayed on the networks, it is a good solution for marketing professionals in general because it is easy to implement and has many functions easy to understand

Inconvénients

I have no criticism of this marketing tool, it has been a good business solution focused on social networks

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