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- Secteur d'activité : Comptabilité
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
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Call center management platform
it does the job and is very professional
Avantages
Features like call recording, history, reporting make CloudTalk a good call management application
Inconvénients
Customer service is not fully available sometimes.
Alternatives envisagées
TwilioLogiciel antérieur
Twilio- Secteur d'activité : Services et technologies de l'information
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les jours pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
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Light weight telephony with easy integration
Easy to start off and get it to the team. Easy for users to understand and use it. Overall my team was able to outbound and inbound calls on their programs.
Avantages
Quick to start. You have a telephony system set up in less than an hour. Add new users on the fly.
Inconvénients
Integrations with home grown CRM's can get better.
Alternatives envisagées
TwilioLogiciel antérieur
TwilioPourquoi passer à CloudTalk
Free trial, ease of integration with softwares
- Secteur d'activité : Biens de consommation
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé toutes les semaines pendant 1 à 5 mois
-
Provenance de l'avis
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Focus on what's important!
Avantages
The straightforward functionality and the ease of use.
Inconvénients
When using the same account across several devices, you might encounter cross-calling.
- Secteur d'activité : Biens de consommation
- Taille de l'entreprise : 1 001–5 000 employés
- Logiciel utilisé tous les mois pendant 1 à 5 mois
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Provenance de l'avis
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Great service
Avantages
I like that CloudTalk is available on desktop and on mobile. It's simple and easy to use.
Inconvénients
Sometimes the status doesn't change to 'online' when opening the app.
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